Zobacz pełną wersję : [Wykres] Wałek z2
Dla potomności, bo na pewno nie jedna osoba zastanawiała się co daje wałek z z2 np. w d15b2 :)
Cytując post użytkownika c00li z forum civic 4g - seryjnie wypluwało 90.2 KM.
Po wałku
http://kulinski.org/honda/walekZ2.jpg
Więcej info w poście numer 5 (http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?155791-Wykres-Wa%B3ek-z2&p=1774906&viewfull=1#post1774906).
Sam wykres nic nie obrazuje, muszą być jeszcze jakieś dane.
Aby cokolwiek pokazać, to :
1. setup tuż przed włożeniem wałka+ wykres
2. nałożony wykres z tej samej hamowni po włożeniu wałka i strojeniu
Jak w ogóle wystrojone jest to B2? To seria z dwupunktem?
Sam nie hamowałem po zmianie wałka. Ciekawią mnie 2 rzeczy: czy są znane maks wysokości krzywek na tym konkretnym egzemplarzu? oraz jakie kółko rozrządu jest zastosowane, jeśli regulowane to na ile stopni ustawione :)
Podeślę do tego tematu samego autora, możliwe że powie coś więcej. :)
jak na taki zabieg to dupy nie urywa, wolalbym zrobic kompletny wydech, albo dobry dolot, i wiecej by dalo.
Skoro zostałem wywołany i zmuszony do odszukania wykresu z nałożonymi wartościami, to proszę:
http://kulinski.org/honda/1493_z_walkiem_i_bez.jpeg
A teraz szczegóły setupu:
- DPFI - nie było strojone,
- kółko seryjne z D15B2, ustawione na +/-0.
Tym samym sama różnica krzywek w wałkach daje kilka Nm i kilka KM na górze. W połączeniu z regulowanym kółkiem, MPFI i strojeniem można sporo ugrać.
Czyli nie było nawet nic strojone :O dziękuje c00li. :)
A teraz szczegóły setupu:
- DPFI - nie było strojone,
- kółko seryjne z D15B2, ustawione na +/-0.
Tym samym sama różnica krzywek w wałkach daje kilka Nm i kilka KM na górze. W połączeniu z regulowanym kółkiem, MPFI i strojeniem można sporo ugrać.
To jak to jest zgrane z tym kółkiem B2, bo raczej masz 0,5 zęba różnicy, wyprzedzone czy opóźnione jest?
Możesz podać wysokości krzywek tego konkretnego wałka?
Tego auta nie mam już od około 2 lat, silnika już ze 3 lata (choć silnik nadal żyje, na seryjnym wałku z B2, i ma się dobrze). Tym samym wałka już niestety nie pomierzę, ale swego czasu mierzył Dawee z forum Civic4G.
Wtedy nie zastanawiałem się nad kwestiami czy jest pół zęba różnicy czy nie i nie chciałem inwestować w regulowane kółko. Pamiętam, że wałek idealnie nie chciał się ustawić, więc poszedł minimalnie w kierunku opóźnienia. To również sugerowałby wykres - lepiej na górze.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.