PDA

Zobacz pełną wersję : dystanse po raz pierwszy,pomożecie???



przemo
07-07-05, 21:12
Witam,mam pytanie w sprawie założenia dystansów.Pytam bo jeszcze nigdy nie miałem z tym doczynienia a chciłabym założyć takowe.
Autko honda civic Vti 1994 eok sedan.Mam opony 195/55 R15 i alufelgi 4x100 et 38 także 15' i teraz chciałbym się spytać jak to jest z kupnem dystansów?,jak się je dobiera? o ile wysuwają one kółka?,czy jest coś o czym powinienem wiedzieć zakładając dystanse pierwszy raz?,czy polecacie dystanse jakiejś konkretnej firmy? i czy przy ustawieniu geometrii wszystko odbywa się po "staremu"?
Jestem kompletnie zielony i niektórym z was te pytania na pewno wydadzą się smieszne ale z góry dzięki za pomoc.

07-07-05, 21:33
po co Ci dystanse rozmiar felgi i opony jest jak najbardziej prawidłowy!!!

przemo
07-07-05, 21:52
kurcze może ja po prostu myle pojęcia,bo chodziło mi o to żeby po prostu wystawić (jeżeli się da???) opony bardziej "na zewnątrz"...tak dla efektu tylko i wyłącznie,ale chyba jakąś straszną głupote tu napisałem :oops:

rem36
07-07-05, 22:39
pytanie jak pytanie, dobierasz w zaleznosci od tego ile chcesz odsunac kołko i ile masz miejsca w nadkolu, dystans 10mm odsunie koło o 10mm i jednoczesjnie spowoduje taki sam efekt jak zmniejszenie ET o 10mm, o ET mozesz sobie poczytac w archeo
pozdro

przemo
07-07-05, 23:37
o ile się nie myle, rozmiar ET jest to głębokość osadzenia felgi,tak?
a jak wygląda sprawa przy ustawianiu zbieżności,gemoetrii? i czy ktoś może polecić (np.ma założone) dystanse jakiejś konkretnej firmy? (fotki mile widziane) w hondzie civic?

elmer
08-07-05, 10:22
Geometrii w Civicu sie nie ustawia, jedynie zbieznosc.
Co automatycznie oznacza, ze kolo ze zlym ET (na dystansie) bedzie sie ustawiac pod innym katem. Jesli dodatkowo masz obnizone zawieszenie, to bedziesz mial straszny negatyw.

Kras
08-07-05, 12:55
Co jest całkiem niezłe dla prowadzenia autka w zakrętach ale niestety bardzo złe dla trwałości oponek i elementów zawieszki.