Zobacz pełną wersję : Jaką głowicę z vtec do d14a2
Witam chciałbym coś poprawić w swojej hance. Czytam to forum i widzę że bardzo dużo użytkowników przeprowadza u siebie minime. Ja również bym chciał zrobić to u siebie tyle że posiadam silnik d14a2, a o tym zabiegu na tym motorku jest bardzo mało informacji. Jeśli większość rzeczy z d-serii pasuje p&p jaką głowicę mogę sobie założyć żeby było możliwie prosto i nie za drogo, a przyrost mocy był realnie odczuwalny?
Ciekaw jestem ile jeszcze załozysz dzisiaj nowych tematów na temat tego swojego silnika. Tutaj pytasz o głowice, w innym o kolektor, teraz pewnie myslisz o dolocie itd itp.
nie chcesz odpowiedzieć to chociaż nie zaśmiecaj mi tematu, a jak byś przeczytał to być wiedział, że dolot już mam.
a jak byś przeczytał to być wiedział, że dolot już mam.
zaraz, zaraz, ale gdzie to napisałeś, no tak pewnie w innym temacie. To może lepiej opisz w jednym temacie swój projekt, najlepiej w dziale ''nasze hondy'' co zrobiłeś, co masz co byś chciał osiągnąć, czego ci brakuje, co masz na myśli ''prosto i niedrogo'' itd.. W innym wypadku to właśnie ty zaśmiecasz forum.
Wydaje mnie się, że można zakładać czapkę z D16Z6 razem z kolektorem. Z przeróbką nie powinno być wielkiej rzeźby bo D14A2 jest ponoć na OBD1.
Jak na każdym forum znajduje się ktoś kto nie ma nic do powiedzenia w temacie, ale się udziela krytykując innych i chyba w ten sposób się dowartościowuje. Może powinienem to zawrzeć w jednym temacie a może zrobiłem dobrze, że założyłem dwa, nie ważne, pytam jeszcze raz: Czy kolektor d15z6 w w d14a2 da mi jakąkolwiek poprawę mocy i czy bez przeróbek zamontuję go do do d14a2 mając wiązkę na OBD1? i jaką głowicę założyć do tego silnika żeby było w miarę nie drogo, a żeby odczuć realny przyrost mocy? (np od d16z6)? Nie wiem, nigdy tego nie przerabiałem, na forum jest mało o 1.4. mechanikę ogarnę bez problemu, potrzebuję tylko prostych odpowiedzi.
Wydaje mnie się, że można zakładać czapkę z D16Z6 razem z kolektorem. Z przeróbką nie powinno być wielkiej rzeźby bo D14A2 jest ponoć na OBD1.
Jest na pewno na OBD1 tyle że kolektor kupiłem od d15z6 w sumie przez pomyłkę (pomyliłem z d16z6) i nie wiem czy on podejdzie bez przeróbek.
Ja mam D14A2, kupiłem ostatnio kolektor z D16Z6. Porównywałem je, wszystkie rozmieszczenia wtyczek/podciśnień są takie same. Jeśli chodzi o d15z6 to nie wiem. Sam myślę o minime w przyszłości i powoli kompletuje graty. Sam jednak chętnie dowiedziałbym się, czy potrzebne kółko regulowane, czy można wsadzić jakieś OEM, jak wygląda kwestia aparatu zapłonowego itp.
A ja przez pomyłkę kupiłem od d15z6 i nie wiem czy jest sens go w ogóle zakładać. Zastanawiam się również czy nie lepiej byłoby kupić 1.5 lub 1.6 których jest sporo na allegro i założyć głowicę od z6 bo zan kompletny swap sporo sobie liczą.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.