Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : civic + turbo + lpg ??



qpeta
22-09-07, 21:53
Witam
mam do was pytanko?
czy jest mozliwość wystrojenia sekwencji (lpg) pod turbo do D16Z9 ??
moze ktos ma lub kogoś zna.....
albo sie nie da....

co o tym myślicie??

mighty
22-09-07, 22:22
to po co zakladales turbo?

analogue
22-09-07, 22:29
glupota.... :/

Hikiel
22-09-07, 22:57
Swiat staje na glowie...

OLO
22-09-07, 23:11
to po co zakladales turbo?

nie znam się na lpg ale chyba sekwencją można wzbogacić mieszankę czy jak to się tam mówi... W ten sposób można by było ustawiać żeby jeździć oszczędnie i można też ustawić żeby lepiej ganiał :) Ale zawsze to LPG :speszony:



PS: Dobrze mówie o tej sekwencji ?

pzdr.

sunnboy
22-09-07, 23:13
powalilo Was co poniektorych? :bicie:

wunat
22-09-07, 23:13
jest firma w wuwua ktora robi lpg + turbo, ale nie pamietam nazwy, zagadnij uzytkownika o nicku sadam

havok
23-09-07, 12:25
Chyba nawet na 1/4 mili ścigał się ktoś takim Civicem (turbo+lpg).

wunat
23-09-07, 12:27
nom to z tej firmy wlasnie.

ppm702
23-09-07, 18:23
jeszcze trochę takich komentarzy w tym dziale i warny będą lecieć jak nic :/

qpeta
23-09-07, 18:29
Chyba nawet na 1/4 mili ścigał się ktoś takim Civicem (turbo+lpg).

...a jednak jest ktoś kto ma turbo + lpg ;)

pirat
24-09-07, 23:35
Kolejna klasa to MINI Plus. Głównymi bohate-
rami tego dnia okazali się: Marcin Januchow-
ski – Fiat Siena oraz Marcin Płudowski – Hon-
da Civic Turbo LPG. Jako pierwszy linię mety
przekroczył Marcin Januchowski uzyskując
czas 13.667 s (ET+RT 13.714 s). Drugi z finali-
stów, popełniając falstart, przekreślił swoje
szanse już na starcie.



REKORDY ET W POSZCZEGÓLNYCH KLASACH / SEZON 2006

KLASA MINI PLUS
LP NAZWISKO I IMIĘ POJAZD ET ET+RT
1 Jaworowicz Stanislaw Honda Civic Basic PromotoR 12.501 12.869
2 Petera Radek Suzuki Swift GTI PETER-GUM 12.576 12.774
3 Płudowski Marcin Honda Civic Turbo LPG 12.902 13.037


ot tyle


edit:
http://www.kreatormocy.pl/fbinx05.php?action=f2

sadam
25-09-07, 07:55
a moze ktos poprze cytaty typu:
glupota.... :/

Swiat staje na glowie...

powalilo Was co poniektorych?
dlaczego nie itp. ??
a wiecie np o tym ze gaz ma nizsza temp spalania ze EGT nieosiaga tak wysokich temp jak auto na benzynie?

ie znam się na lpg ale chyba sekwencją można wzbogacić mieszankę czy jak to się tam mówi...
nic nie trzeba wzbogazac, wystarczy wystroic tak jak sie stroi auto na benzynie.
a Marcin jezdzil na turbo +LPG od zawsze.jak zostal misztrem polski to mial okolo 260km na zwyklej instalacji IIgen.AFR tez bylo ok.a silnik sie rozsypal bo wiadomo ze przy takiej mocy ciezko zeby seryjne graty na dlugo wytrzymywaly :)
jak bylo widac wcxzesniej mial naklejki sponsorskie Energy Gaz Polska i od nich ma instalacje.auto ma odcinke na poziomie 9,5 tys obr/min, kuty srodek i nawet Vtec'a.
moc oscyluje pod 400km bez podtlenku i naprawde ostro zapier...la.
auto nie jezdzi na benzynie bo nie ma instalacji do poruszania sie na benzynie.
ot tyle ode mnie :)

tomek_m
25-09-07, 16:54
a wiecie np o tym ze gaz ma nizsza temp spalania

to chyba akurat nie za bardzo prawda, wszedzie trabia ze gaz ma wyzsza temp.spalania niz benzyna, dlatego na gazie szybciej leca sondy lambda, katalizatory, bla bla bla...

sadam
25-09-07, 18:13
a probowales kiedys przytrzymac reke przy spalinach lpg a benzyny ;)
nie daj bog jak na benzynie marchewe posci :)
gaz ma wieksza temperature spalania wtedy kiedy mieszanka jest zbyt uboga.dlatego wypalaja sie gniazda, zawory itp.natomiast zbyt bogata mieszanka powoduje zapchanie katalizatora

macst
26-09-07, 19:29
z tego co sie orientuje nie ma problemu z wystrojeniem turbo na gazie ale trzeba zamontowac BLOS'a wlasnie firma energy gaz polska montuje blosy i uwiarygodnia to pomiarami i strojeniem na hamowni, niedlugo u nich zawitam :aloha:

rafalb33
26-09-07, 19:36
z tego co sie orientuje nie ma problemu z wystrojeniem turbo na gazie ale trzeba zamontowac BLOS'a

Nie orientujesz sie wcale. Mowa jest o instalacji 4 gen a nie cudach na mieszalniku.

Co do autora tematu: szukaj zakładu, który ci to wystroi na hamowni, inaczej bym nie ryzykował, z wszelkimi mozliwymi pomiarami afr i egt.

sadam
26-09-07, 21:06
BLOS jest po to zeby wyeliminowac zwezke w ukladzie dolotowym.w sekwencji nie ma zadnego blosa tylko jest wtrysk tak jak to jest na benzynie.

macst
26-09-07, 21:33
spoko nie doczytalem ze autor chce sekwencje stroic

sadam
27-09-07, 18:12
macst, tak ogolnie to mozesz sie pochwalic wykresem jak juz ogarna Ci tego BLOSA bo jestem ciekawy wykresu :)

qpeta
27-09-07, 20:59
...a dziekuje za wypowiedzi jak i rowniez krytykę ;)

auto jeździ i ma sie dobrze , jak narazie na 0,3 bara :/ (lpg)
w porownaniu do n/a to całkiem smacznie ...... :)

sadam
28-09-07, 14:27
jak narazie na 0,3 bara :/ (lpg)
ale bylo strojenie czy na razie bez?

qpeta
28-09-07, 19:57
...było strojenie takie podstawowe w "ruchu" tylko bez hamowni :/
dlatego tez szukam firmy/warsztatu ktory jest w stanie ogarnąć profesjonalnie...

Prezes
22-03-11, 00:10
ja wlasnie zakladam lpg o soft turbo na d16z6 i zobacze jak to bedzie ... mam nadzieje, ze wszystko bedzie ok ... do lpg + d16z6 soft T dochodzi lekka fidanza i mam nadzieje ,ze bedzie to wlasciwie , sensownie i szybko poruszalo sie na codzien po ulicach ...

tommmmm
22-03-11, 19:11
qpeta na jakiś gratach jeździsz tj reduktor,wtryski?

damianlapszys
22-03-11, 19:24
a w czym wy widzicie problem - turbo plus lpg?? Tak to jest jak ktos sie nie zna i gada ze lpg to gowno bo mu tak tata powiedzial. Gdyby ktos nie wiedzial to gaz ma około 105 oktanow. Ostatnio koles skonczył projekt astra F 2.5 V6 bi turbo + lpg. wystrojony zostal narazie spokojnie na 360 koni. Wane jest aby nie zalowac na instalacje lpg. Ogolnie polecam landi renzo elektronika bo jest szybka, wtryski meda a co do reduktora to polecam 2 gorsze ni jeden lepszy.i wszystko na miedzi fi 8

Prezes
23-03-11, 00:33
popieram przedmowce,malo ze moje d16z6+soft T zostalo wystrojone jak na 98 ,jestem bardzo zadowolony, to rownoczesnie wyjechal golf4 gti prawie 230konny.powiedziano mi ze mam po 1k km przyjechac na ewentualna regulacje i tyle. Pojezdzilem dzis troche i jestem milo zaskoczony,oby tylko tak dalej,a to wyjdzie w praniu

kaczy_skc
26-03-11, 20:10
www.auto-dakar.pl robia turbo lpg na KME G-3 (jezdzi od nich uturbione uno gdzie sterownik od gazu steruje tez wtryskami beznyny)

lozek
26-03-11, 20:22
a w czym wy widzicie problem - turbo plus lpg?? Tak to jest jak ktos sie nie zna i gada ze lpg to gowno bo mu tak tata powiedzial. Gdyby ktos nie wiedzial to gaz ma około 105 oktanow. Ostatnio koles skonczył projekt astra F 2.5 V6 bi turbo + lpg. wystrojony zostal narazie spokojnie na 360 koni. Wane jest aby nie zalowac na instalacje lpg. Ogolnie polecam landi renzo elektronika bo jest szybka, wtryski meda a co do reduktora to polecam 2 gorsze ni jeden lepszy.i wszystko na miedzi fi 8

I co z tego ze ma 105 oktanów? oktany to nie wszystko. w tym przypadku mocy raczej nie doda a jedynie jest bezpieczniej jeżeli chodzi o spalanie stukowe. Więcej oktanów - paliwo wolniej się spala.

Prezes
26-03-11, 22:55
u mnie rowniez instalacja KME G-3

kubaszow
02-04-11, 10:14
auto jeździ i ma sie dobrze , jak narazie na 0,3 bara :/ (lpg)
w porownaniu do n/a to całkiem smacznie ......
A jakie masz teraz spalanie w miescie i w trasie, chodzi o LPG

petro505
26-04-11, 20:00
a ja odkopie troszke temat. Myślał ktoś o instalacji gazowej sekwencyjnej do prężarki eaton? Myśle tu głównie o silniku d16z6 po remoncie