Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : civic + turbo + lpg ??

qpeta
22-09-07, 21:53
Witam
mam do was pytanko?
czy jest mozliwość wystrojenia sekwencji (lpg) pod turbo do D16Z9 ??
moze ktos ma lub kogoś zna.....
albo sie nie da....

co o tym myślicie??

mighty
22-09-07, 22:22
to po co zakladales turbo?

analogue
22-09-07, 22:29
glupota.... :/

Hikiel
22-09-07, 22:57
Swiat staje na glowie...

OLO
22-09-07, 23:11
to po co zakladales turbo?

nie znam się na lpg ale chyba sekwencją można wzbogacić mieszankę czy jak to się tam mówi... W ten sposób można by było ustawiać żeby jeździć oszczędnie i można też ustawić żeby lepiej ganiał :) Ale zawsze to LPG :speszony:

PS: Dobrze mówie o tej sekwencji ?

pzdr.

sunnboy
22-09-07, 23:13
powalilo Was co poniektorych? :bicie:

wunat
22-09-07, 23:13
jest firma w wuwua ktora robi lpg + turbo, ale nie pamietam nazwy, zagadnij uzytkownika o nicku sadam

havok
23-09-07, 12:25
Chyba nawet na 1/4 mili ścigał się ktoś takim Civicem (turbo+lpg).

wunat
23-09-07, 12:27
nom to z tej firmy wlasnie.

ppm702
23-09-07, 18:23
jeszcze trochę takich komentarzy w tym dziale i warny będą lecieć jak nic :/

qpeta
23-09-07, 18:29
Chyba nawet na 1/4 mili ścigał się ktoś takim Civicem (turbo+lpg).

...a jednak jest ktoś kto ma turbo + lpg ;)

pirat
24-09-07, 23:35
Kolejna klasa to MINI Plus. Głównymi bohate-
rami tego dnia okazali się: Marcin Januchow-
ski – Fiat Siena oraz Marcin Płudowski – Hon-
da Civic Turbo LPG. Jako pierwszy linię mety
przekroczył Marcin Januchowski uzyskując
czas 13.667 s (ET+RT 13.714 s). Drugi z finali-
stów, popełniając falstart, przekreślił swoje
szanse już na starcie.

REKORDY ET W POSZCZEGÓLNYCH KLASACH / SEZON 2006

KLASA MINI PLUS
LP NAZWISKO I IMIĘ POJAZD ET ET+RT
1 Jaworowicz Stanislaw Honda Civic Basic PromotoR 12.501 12.869
2 Petera Radek Suzuki Swift GTI PETER-GUM 12.576 12.774
3 Płudowski Marcin Honda Civic Turbo LPG 12.902 13.037

ot tyle

edit:
http://www.kreatormocy.pl/fbinx05.php?action=f2

sadam
25-09-07, 07:55