PDA

Zobacz pełną wersję : Montaż dolotu do civic`a



majk1
22-09-07, 00:39
Witam serdecznie:) Jestem początkującym fanem tuningu i hondy civic i mam kilka pytań. Czy ja zamontuję cały dolot z filtrem stożkowym to czy silnik będzie głośniej brzmiał i ile mogę uzyskać na przyroście mocy silnika. Proszę o odpowiedź bo chciałbym to załozyc a jestem dopiero początkujący wiec wiecie. Pozdrawiam

gruszkin
22-09-07, 00:46
temat omawiany niejednokrotnie;].

Ale okej, jedziemy z tematem:
podejrzewam ze masz d15b2 , tutaj jest to dosc dziwna sprawa do rozwiązania mianowicie mozesz kupic np. dolot AOMA lub cos w tym guscie, ale jest on przeznaczonych do przepustnic poziomych-w twoim przypadku podłączyłbys go do plastikowej puszki nad kolektorem ssącym(podłączenie to banał, odkręcasz reznoator,plastikowe szpargały od seryjnego dolotu , wkładasz rure na dziure, jak rura za duza to zakładasz redukcje(dostaje sie zwykle 3 redukcje z filtrem stozkowym) i cacy-teraz tylko dokręcic:). Ale dostaniesz jedynie brzmienie, moze odrobinke wzrosnie moment obrotowy, natomiast lepiej odczujesz zmiane , jesli skołujesz sobie dolot podłączany pionowo do kolektora ssącego(polecam sie oglosic w dziale"kupie"), wtedy powietrze nie bedzie sie w zadnym bezsensownym plastiku tegowało, tylko prosto do kolektora poleci.

the.ghost.dog
22-09-07, 03:53
ile mogę uzyskać na przyroście mocy silnika.150-299 KM
jestem dopiero początkujący wiec wiecienie, nie wiemy... na przzyszlosc polecam
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=18819&postdays=0&postorder=asc&start=0 i http://www.civicklub.pl/fi/search.php zycze szcescia na nowej drodze zycia

majk1
22-09-07, 21:28
Wielkie dzięki. Pozdrawiam:)

kwiatus19
23-09-07, 13:11
wtedy powietrze nie bedzie sie w zadnym bezsensownym plastiku tegowało
:aloha: :aloha: :aloha:

ile mogę uzyskać na przyroście mocy silnika.
150-299 KM
Kolego the.ghost.dog piszesz głupoty.... 299 KM nigdyyyyyyyy 287 KM to max co ten silnik i moja wyobraźnia może wytrzymać.

Lcfr