Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : stracil moc



hangetsu
09-10-12, 22:20
od jakiegos czasu auto przymula szczegolnie na wyzszych obrotach .silnik b18c4 komp P28 z ostrzejszymi mapami.dotychczas przyspieszal bez problemu ,od jakiegos m-c zaczal mulic .Tzn.objawy sa takie ,ze w momencie zalaczenia vtec 4400 i do 5600 wlaczenia iab jakby przychamowywal tzn jak by nie dostawal paliwa czy co ..nie ma kopa jednym slowem. najpierw myslalem ze mapy sie rozjechaly ,ale po zalozeniu seryjnego P9k objawy sa jeszcze gorsze bo czasem jak by wogole po 4400 nie chcial przyspieszac jak by przychamowywalo go cos .moze to zasyfiale wtryskiwacze ,bo fakt ze czesto jezdze na minimalnej dawce w baku ?

Scorpio
10-10-12, 19:55
Może czas wymienić filtr paliwa? Częsta jazda na rezerwie nie służy układowi paliwowemu.

P.S.: Zatankuj może 98 albo jakiegos v-powera i zobacz czy jest lepiej? Może tankujesz paliwo słabej jakości?

bartek1706
10-10-12, 22:13
Jedź do kogoś z lampą i sprawdź zapłon.

SCKAPE
10-10-12, 22:36
sprawdz ten wspomniany filtr - u mnie był tak *****...ny że sie wogóle zastanawiałem jak był w stanie puszczać jakieś paliwo.., sprawdzenie zapłonu za wiele tu chyba nie da - sprawdzasz go przy obrotach jałowych a z tego co mowisz do 4000 się normalnie turla - taka moja opinia.. ale mechanikiem nie estem wiec mogę się mylić..

hangetsu
12-10-12, 08:42
Podejrzenie jest ,że winny jest alternator ,na biegu jalowym powinien podawac napiecie na zaciski aku. ok 14 V a jest w granicach 12.6 - 12.8 V no i aku ciagle mialem niedoladowany ,w przyszlym tygodniu wymieniam alternator i zobaczymy czy to była przyczyna .

Van_Dal
12-10-12, 17:34
alternator nie powinien dawać ciągle napięcia ok 14V
komputer hondy steruje ładowaniem i gdy nie jest potrzebne tak wielkie ładowanie to napięcie z alternatora spada do wspomnianych przez Ciebie wartości
a to mi pasuje do kończącej żywot pompy paliwa. spróbuj sprawdzić tak

jak będziesz miał odpowiednio rozgrzany silnik to wyłącz go i włączaj i wyłączaj zapłon kluczykiem żeby Ci pompa podpompowała więcej paliwa i jak odpalisz to OD RAZU GAZ DO DECHY i zobacz jak wtedy będziesz miał z przyspieszaniem

hangetsu
12-10-12, 21:16
alternator nie powinien dawać ciągle napięcia ok 14V
komputer hondy steruje ładowaniem i gdy nie jest potrzebne tak wielkie ładowanie to napięcie z alternatora spada do wspomnianych przez Ciebie wartości
a to mi pasuje do kończącej żywot pompy paliwa. spróbuj sprawdzić tak

jak będziesz miał odpowiednio rozgrzany silnik to wyłącz go i włączaj i wyłączaj zapłon kluczykiem żeby Ci pompa podpompowała więcej paliwa i jak odpalisz to OD RAZU GAZ DO DECHY i zobacz jak wtedy będziesz miał z przyspieszaniem

ale jezeli przed rozruchem napiecie aku ma 12.43 V po odpaleniu na ssaniu napiecie nie przekracza 12.6 V a po wlaczeniu reflektorow spada do 12.1-12.2V to chyba cos nie halo z alternatorem mysle

Van_Dal
13-10-12, 00:41
no ale o 12.1 nie pisałeś :)
masz racje to to ciutke za mało, a tak btw zmierz napięcie jak będziesz miał silnik pod obciązeniem czyli przy jakijś szybkiej jeździe

rooter666
13-10-12, 09:49
ładowanie powinno być 14,4V na wyłączonych światłach, ze światłami zawsze troche spada to normalne, u mnie do 14,2 mierzone wszystko na klemach, jak jest mniej to nie dziwne że aku niedoładowany.

hangetsu
14-10-12, 10:58
dzis sprawdzalem jescze raz , alternator chyba faktycznie do wymiany bo nie przekracza nigdy 13 V ,ale z drogiej strony moze i pompa paliwa nie halo bo jak przyspieszam na np. na 3 na kompie seryjnym P9k to od 4500 krztusi sie i nie moze dojsc do zalaczenia iab . Jak pare razy dalem mu na jalowych w palnik i potem ruszylem to czasem z wielkim trudem dochodzi do 5600 i idzie dalej ale tez jakosc przerywa ,a od 0 do 4400 w miare normalnie przyspiesza choc mierzylem go jak przyspiesza w tym zakresie to tez troche gorzej ale jakos idzie ale od 4400 jest dno... dodam ze vtec slychac ze sie wlacza i iab jak juz dojdzie do tych 5600 tez