Zobacz pełną wersję : d15b2 minime, a przelot 2" z mugenem na koncu ...
Interesuje mnie strata/zysk mocy w d15b2 na gratach z d16a6 czyli tzw minime jezeli zamontuje wydech od dwururki 2' pusty, bez srodkowych i struniennic, a na koncu wm sport mugen :)
Z tego co wyczytalem w roznych zrodlach zamiast zyskac mocy przy wydechu 2' tracimy moc przez rozprezenie silnika/wydechu ...
nie zamierzam jezdzic z silencerem itd, a za jakis czas wrzuce 4-2-1 :)
Robic 2" i jakis srodkowy czy mniejszy wydech czy robic jak zamierzam i bedzie ok ?
artn, powiem Ci tak jak ja zrobilem do d15b2 2'' wydech to slabo jezdzilo i jest to potwierdzone bo zioomek z civic4g.pl tez tak zrobil i przestalo jezdzic. tylko ze to wszystko bylo na seryjnej d15b2 :agent:
2inch do mini me to moim zdaniem dobry wybór
2inch to do d15b7 i d16z6 smiało wystarcza=dobra srednica...
(czyli do d15b2+mini także)
Ja mam d15b2 i przelot 2" to ze odczówacie ze gozej jezdzie to przez to ze krzywa momentu i mocy przesunela sie w góre, psując dół, na ktorym zazwyczaj jezdzimy w normalnym cyklu. Załóż kolektor 4-2-1 to poprawi ci dół. Ewentualnie jak ci bedzie jeszcze brakowac dołu to załóż dolot CAI
Ja mam d15b2 i przelot 2" to ze odczówacie ze gozej jezdzie to przez to ze krzywa momentu i mocy przesunela sie w góre, psując dół, na ktorym zazwyczaj jezdzimy w normalnym cyklu. Załóż kolektor 4-2-1 to poprawi ci dół. Ewentualnie jak ci bedzie jeszcze brakowac dołu to załóż dolot CAI
ale mowimy o d15b2 + mini me....
tak mysle ze bedzie OK
i nie wyobrazam sobie, ze ktos kto robi mini zostawi seryjny kolektor 4-1 ;/
Ja mam d15b2 i przelot 2" to ze odczówacie ze gozej jezdzie to przez to ze krzywa momentu i mocy przesunela sie w góre, psując dół, na ktorym zazwyczaj jezdzimy w normalnym cyklu. Załóż kolektor 4-2-1 to poprawi ci dół. Ewentualnie jak ci bedzie jeszcze brakowac dołu to załóż dolot CAI
ale mowimy o d15b2 + mini me....
tak mysle ze bedzie OK
i nie wyobrazam sobie, ze ktos kto robi mini zostawi seryjny kolektor 4-1 ;/
oczywiscie kolektor 4-2-1 bedzie ale narazie jest to przyszlosciowa mysl poniewaz brak $$$ :) dolot ze stozkiem tez bedzie :)
pzdr i dzieki lucyfer za porade ! :]
mozesz zalozyc kolektor od A9 dostaniesz taki za 100-150zl
Ja mam d15b2 i przelot 2" to ze odczówacie ze gozej jezdzie to przez to ze krzywa momentu i mocy przesunela sie w góre, psując dół, na ktorym zazwyczaj jezdzimy w normalnym cyklu. Załóż kolektor 4-2-1 to poprawi ci dół. Ewentualnie jak ci bedzie jeszcze brakowac dołu to załóż dolot CAI
ale mowimy o d15b2 + mini me....
tak mysle ze bedzie OK
i nie wyobrazam sobie, ze ktos kto robi mini zostawi seryjny kolektor 4-1 ;/
Popatrz na mnie :afro:
caly sezon przejezdzielm na seryjnym peknietym kolektorze :czerwona kartka:
nie trzeba sobie wyobrazac ;)
brak zmienionego kolektora to w moim przypadku strata 0,4-0,5 sekundy na 1/4 mili .... ciezko mi powiedziec ile mocy przez to trace ....
Wracaja do tematu: 2 cale to dobra srednica. u mnie na wykresie wygladalo ze do 3,5-4 tys obrotow pozostala seria a pozniej znaczny przyrost mocy.
moja dupohamownia odczula znaczna poprawe w zakresie 2-4k obr :] ladniej jedzie z dolu i szybciej sie wkreca :)
od dwururki mam strumienice, potem 2' i na koncu wm sport mugen :] wg mnie poprawa jest znaczna, zobaczymy jak bedzie z dolotem i 4-2-1 :)
a powiedz mi jak z glosnoscia ?? nie urywa lba ?? i nie boli po kilku godz ??
to ja na swoim przypadku opisze, nie ma żadnego kata, żadnych tłumików środkowych i na końcu wm sport, bez silencera nie idzie ujechać 5 min buczenie i dzwięk jest nie do wytrzymania, natomiast z silencerem jest ok
natomiast z silencerem jest ok
to znaaczy ze glowa nie boli ?? wiesz dla innych ostry bassss jest ok dla innych jest za glosno :d
powiedz mi jak z glosnoscia w aucie ?? nie zaglusza ci ten wydech muzyki ?? da sie rozmawiac normalnie przy wciskaniu pedalu w podloge ?? ;)
wiesz dla innych ostry bassss jest ok dla innych jest za glosno
też tak myślałem i byłem pełen obaw czy nie będzie za głośno ale
to znaaczy ze glowa nie boli
nie boli
nie zaglusza ci ten wydech muzyki
nie ma żadnych zakłóceń ;)
da sie rozmawiac normalnie przy wciskaniu pedalu w podloge
nie ma żadnego problemu
2" będzie w sam raz do 1.5
U siebie mam tak (http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?p=451776#451776) i jestem bardzo zadowolony. (THX Szafiros za wydech :aloha: )
I myśle że w tym przypadku dodał jakieś 10-15HP.
Bo jeśli założyć, że minime na b7 z dolotem od z6 dało 102-105HP to wydech dał reszte z tych 115HP, które wyszły na hamowni.
no to od jutra prace z wydechem :D
wracalem teraz z wesela 200km i zgubilem silencer ... masakra ... powyzej 90km/h nie jechalem bo mozna bylo oglupiec :]
z silencerem predkosc miedzy 130-160 i bylo ok, mozna bylo pogadac, muzy posluchac itd :]
co do jazdy na miescie to zalezy co kto lubi :D ja lubie podkrecic pod czerwona kreske tak zeby sie ludzia glowy odwracaly :D ale halas jest, nie da sie ukryc :]
to jeszcze ja zapytam dla potwiedzenia, mam D15B7
stozek i narazie przelotowy WM sporta (bede zmienial na cos zblizonego do seriichodzi o halas).......i teraz mam do zalozenia kolektor 4-2-1 wszystko chce polaczyc 2" kwasowki i co dawac za kolektor......jakis srodkowy przelotowy: nie dwac, dac jeden moze dwa.....napewno koncowy bedzie tez na 2" (ale musi byc cichy)
Jaka opcja sprawdza sie pod wzgledem przyrostu najlepiej????
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.