Zobacz pełną wersję : Wzrost spalnia
Moja Hondzia w ciągu miesiąca z ok 6-7 litrów na setkę, zaczęła palić 8,5 a nawet więcej. Mój silnik to 1,3 honda z 94 roku. Odnoszę wrażenie, że również delikatnie zmniejszyło się przyspieszenie, ale być może jest to efektem ostatniej wymiany opon, nie wiem sam... różnica w spalaniu jest kolosalna i odczuwalna natychmiast. Zaczęło się to po mojej podróży tym samochodem do gdańska i z powrotem do Kielc razem ok 12000Km. Napiszcie mi proszę, czego moze być efektem taki stan, no i co mogę zrobić. Z góry dziękuję:)
Moja Hondzia w ciągu miesiąca z ok 6-7 litrów na setkę, zaczęła palić 8,5 a nawet więcej. Mój silnik to 1,3 honda z 94 roku. Odnoszę wrażenie, że również delikatnie zmniejszyło się przyspieszenie, ale być może jest to efektem ostatniej wymiany opon, nie wiem sam... różnica w spalaniu jest kolosalna i odczuwalna natychmiast. Zaczęło się to po mojej podróży tym samochodem do gdańska i z powrotem do Kielc razem ok 12000Km. Napiszcie mi proszę, czego moze być efektem taki stan, no i co mogę zrobić. Z góry dziękuję:)
sprawdż sonde lambde no i analiza spalin tez prawde ci powie , oczywiśc domyslam sie ze filterki ( powietrza paliwa ) czyste ,świece dobre .
sprawdź czy wydech nie jest zapchany. ja właśnie tym sposobem odmuliłem swoją Hanie. na zewnatrz niby wyglądał ok ale w środku było wszystko oberwane i muliło samochód. Zdemontowałem wydech i przejechałem się kawałek....problem zniknął a wydech poleciał na smietnik:) Czytałem na forum że kilka osób miało również taki przypadek
tematów o wzroscie spalania naprawde jest mnóstwo
trzeba tylko poczytac ;/
ale pewnie sie nie chce...
bo gdybys poczytal wiedzialbys ze trzeba sprawdzic na początek:
- filtry (paliwo/powietrze)
- sonde lambde
- ustawienie zaworów
- zapłon...
Sparwdzę i dzięki za informację. Pozdrawiam :aloha:
- filtry (paliwo/powietrze)
- sonde lambde
- ustawienie zaworów
- zapłon...
do tego mozna dodac zapchany uklad wydechowy (przewaznie ostatni tlumik) no ale zacznij od tego co napisal Lcfr,
- filtry (paliwo/powietrze)
- sonde lambde
- ustawienie zaworów
- zapłon...
do tego mozna dodac zapchany uklad wydechowy (przewaznie ostatni tlumik) no ale zacznij od tego co napisal Lcfr,
dokladnie
i to tyle :zamkniety temat:
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.