Zobacz pełną wersję : Tylne zawieszenie problem
Mam poblem kupiłem nowe tuleje gumowo metalowe do tylnych wachaczy. I byłem u mechanika w Transkol w Kole. Powiedzieli że jak to ruszą te leże i kwicze a to choćby z tego powodu że na ramieniu regulacji tylnego wachacza zapieczona jest śruba mówie o śrubie która przykręcona jest do ramy auta i jak się ukręci to nic z tym nie zrobi.
Poradzcie.
:szukaj: zapieczone sruby sa chyba w co drugim Civicu...
dupa nie fachowiec...
czyli wychodzi na to ze auto nienaprawialne.
BZDURA
To ze koles to "popierdulka" a nie mechanik to swoja sprawa. Goraco polecam w dalszym ciagu :szukaj:
Napewno pomoże coca-cola albo WD-40
a mechanik który nie potrafi odkręcic śruby bo jest zapieczona do dupa nie mechanik jak powiedział kolega
A znacie gdzieś koło kutna albo w kutnie mechanika który mi to zrobi bo szkada zawieszenia.
A znacie gdzieś koło kutna albo w kutnie mechanika który mi to zrobi bo szkada zawieszenia.
Musisz szukac, nie kazdy bedzie chcial sie bawic z urwana sruba. W moim przypadku mechanik poradzil sobie z pourywanymi srubami w 1,5h, przy tym pochlastal stare wahacze (i tak szly na szrot bo montowalem inne).
Mam problem. Śruby do regulacji zbieżności ani drgną. Jedną już mechanik załatwił (dospawała się nakrętka w nadwoziu w profilu zamkniętym więc nie ma mowy teraz o przyspawaniu) druga jeszcze nie urwana. Czy możecie mi polecieć jakiego fachowca z Warszawy lub okolic który mi to może odkręcić?
ps. używałem opcji szukaj na temat geometrii ale odpowiedzi nie znalazłem.
Ja już mam po tym problemie myślełem że nie obedzie się bez cięcia srub ale jednak jeden z mechaników w kutnie mi to zrobił firma nazywa się ol-mot i użyli takiego fajnego secyfiku pod nazwą break away no cud secyfik nawet się nie namęczyli aby odkręcić obydwie śruby a u innych bez cięcia ani rusz. hehhe
mialem ten sam problem w moim przypadku tych srob nieudalo sie wykrecic zadnym sposobem zostaly uciete...
ialem ten sam problem w moim przypadku tych srob nieudalo sie wykrecic zadnym sposobem zostaly uciete...
ok ucięte ale co ze śrubami w nakrętce nadwozia???
Jedna sie już rusza tak jakby się od spawala od wewnątrz profilu zamkniętego.
migomat, 1kg różnych nakrętek i 1kg różnych śrub. Spawać odkręcać rwać i tak dalej :/ Az to co sie urwało wykręci się.
Wygląda to miej więcej tak:
http://img138.imageshack.us/img138/9279/newbitmapimagecg5.th.jpg (http://img138.imageshack.us/my.php?image=newbitmapimagecg5.jpg)
Problem jest w tym że nakrętka (czerwona) jest odspawana od tego profilu co jest zgrzany z nadwoziem. śruba się kręci.
czy ktoś ma jakiś pomysł co z tym zrobić ??? Musze to zrobić bo nie mam kompletnie zbieżności.
Skoro śruba się kręci to w czym problem
śruba się kręci ale razem z nakrętką :(
jeżeli kręci się razem z nakrętką to jedyny sposób aby to zrobić to boszówka wyciąć do dołu mały otwór w kształcie prostokąta migomatem przyspawać nakrętke do podkłądki która jest w środku i wykręcić srube lub w wycięty otwór wsadzić klucz i odkręcić śrube a po wszystkim zaspawać wycięty otworek w profilu.
1.Urwać śrubę, rozwiercić dziurę po niej i wspawać nową nakrętkę.Problem będzie jednak z kawałkiem starej śruby który zostanie w środku profilu,może da się wyciągnąć.....
2.Można spróbować dostać się do profilu od środka ale pewnie nie obejdzie się bez cięcia....
przerabialem temat nie raz, zeczywiscie jest to bolaczka cvc szczególnie starczych modeli. Znajduje sie otwór techniczny w owym profilu przez który nalezy wprowadzic preparat penetrujacy( Z doswiadczenia wiem ze na rynku Kent jest de best), jesli preparat nie pomaga zostaje palnikowanie( do wymiany beda silentblocki bo sie spala) jesli nie idzie nadal pozostaje otwarcie profila, wyjecie wszystkiego, nowa nakretka pływajaca i śrubka (ASO) poskladanie, pospawanie, zabezpieczenia antykorozyjne i mozna udac sie na geometrie ;)
piotreek23
08-02-12, 23:25
Witam,
Podłącze się pod temat :) mam pytanie gdzie dostać taką nakrętkę pływającą?? (nie bijcie jeśli głupie pytanie ;))
gdzie dostać taką nakrętkę pływającą??
a na przykład w ...
(ASO)
nie bijcie jeśli głupie pytanie
masz szczęście ze daleko mieszkasz :)
PS. odkopałeś 5 letni temat ! gratki
piotreek23
09-02-12, 10:33
Wiem że odkopałem..lepiej odkopać stary (by google ;)) niż zakładać 10 nowych o tej samej treści. Generalnie już tu pytałem o śruby od zbieżności tylnej..ale sie okazało że zawieszenie z tyłu jest tak zapieczone że do wymiany prawdopodobnie pójdzie wszystko..czyli te małe wahacze od zbieżności,nakrętki pływające etc..a że na schematach z japancars.ru nie widziałem tych nakrętek to pytam ;).
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.