Zobacz pełną wersję : jaka chłodnica do HC 5D '96
Witam,
podejrzewam ze mam zamontowana zla chlodnice (tzn nie od mojego modelu).
Chcialbym to zweryfikowac z innymi uzytkownikami tego modelu.
Czy wlasciciele HC 5D 96 anglik z silnikiem D14A2 mogliby podac jaka maja zainstalowana chlodnice (numer seryjny/modelu z chlodnicy) ? Ponadto spodziewam sie ze korek chlodnicy powinien byc na cisnienie 1.1 ?
Dzieki za odpowiedzi
Stefan
mi sie wydaje, ze akurat silniki 1.4 maja chlodnice ta najmniej wydajna, wiec slabszej niz do tego silnika miec nie mozesz. Byc moze nie jest oryginalna, ale to nie powinno na nia wplywac. Fabryczne mialy korek na 1.1, natomiast zamienniki np Koyo maja na 0,9.
A czy HC 3D z silnikiem 1.3 przypadkiem nie moglby miec slabszej ?
Wlasnie z tym korkiem to mam jazde bo mam 0.9 i widocznie zostal "stjuningowany" mlotkiem zeby pewnie mial 1.1. Przynajmniej widac na nim slady uderzen od gory zeby lepiej dociskal. Po drugie ten korek ma problemy z zassaniem spowrotem cieczy do ukladu. Jak troszke pogonie samochod (albo jak stoje w korku i jest b. goraco) to zaczyna wariowac temperaturka. Termostat dziala, wentylator sie wlacza ale to i tak nie pomaga. Po ostygnieciu musze sam recznie uzupelnic ciecz w chlodnicy bo tam troche brakuje a w zbiorniczku jest za duzo. Chcialem wymienic korek ale niebardzo moge go dostac bo jest jakis inny - tak jakby trzyczlonowy - a wszystkie co widzialem byly dwuczlonowe (dlatego wlasnie probuje ustalic co jest nie tak - podejzenie padlo ze to inna chlodnica)
Moze ktos podrzuci numerki to zweryfikuje co jest.
dzieki
Stefan
nie wiem czy to cos pomoze ale mam takie numery na chlodnicy:
na gorze >PA66 GF30<
z boku CLLR1711950228-19010-P1K-EU1
Korek na cisnienie 1.1
Dzieki,
od gory napis mam ten sam. Napisu z boku nie moglem zlokalizowac (gdzie dokladnie ?).
Pytanie zatem prozaiczne, jak wyglada korek od wewnatrz ? Dwuczlonowy czy trzyczlonowy ?
krótko mówiac, zmien korek, na korek od Hondy, tak zeby pasowal do twojej chlodnicy i bedzie dobrze. Korki tez mozna dostac w sklepie.
Wez najlepiej swój na przymiarke
Napisu z boku nie moglem zlokalizowac (gdzie dokladnie ?).
no z boku na brzegu tak pionowo jest (przynajmniej u mnie) a korek mam dwuczlonowy
Dzieki,
korek zamowiony w ASO. W sobote zobacze czy dobry sciagneli bo uparli sie ze znajda go po numerze nadwozia a nie na oglad.
Na boku chlodnicy nie mam zadnego numerka.
[ Dodano: Pon 11 Lip, 2005 ]
Oczywiscie, tak jak podejrzewalem, korek zamowiony jest zly. Zamowia nastepny (tym razem chcieli go zobaczyc w przeciwienstwie do poprzedniej wizyty gdzie to ja nalegalem zeby go zobaczyli). Jednoczesnie moge powiedziec ze korek 2 czesciowy to system chlodzenia CALSON a korek 3 czesciowy to DENSO spotykany glownie w modelu 3D (obok systemu TOYO) - bardziej jajowaty od gory niz CALSON. Oba na cisnienie 1.1. Gosciu w Wielicarze zapewnial mnie ze blad lezy w EPC - jakby ktos kiedys szukal.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.