PDA

Zobacz pełną wersję : PROBLEM Civic silnik d14a7 1.4 wymieniona zwężka falujące obroty



rogalgru
04-10-12, 15:38
Witam

Stan

wymieniona zwężka przepustnicy na oem metalowy 16176-P2A-004 zgodnie z sugestiami na forach z wersji 90 konnej.
reset kompa zgodnie z procedurą
spalanie nieco wzrosło miasto około 8,5 litra

OBIAWY
Obroty na start dobre 1500, po nagrzniu spada na 750 względnie 800.
niestety na nagrznym mam zauważalne falowanie obrotów skaczą gdzieś w przedziale 50. Jest to cykliczne i jednostajne.

na jałowym wszystko stoi nie skacze efekt dopiero po zwiększeniu obrotów.

Kolejny obiaw
JAdąc przy większej prędkości po odpuszczeniu gazu na sprzęgle obroty spadają do 800 po czym podnoszą się na jakieś tysiąc i po kilku sekundach spadają na 800.
to zjawisko nie zawsze występuje.

Jeśli macie jakieś sugestie będe wdzięczny.

Lucas.FK2
04-10-12, 18:19
Wyczyść może krokowy i sprawdź.

rogalgru
04-10-12, 18:21
W ramach poprawki mam uszczelke 16176p1jg22
Krokowy sprawdzony

Karpiczek
04-10-12, 18:46
A resetowałeś ecu? Odłączałeś akumulator oraz "uczyłeś' ecu?

Dawid0688
04-10-12, 18:57
Reste ecu niech chodzi az się wetylator załaczy i chwile smigac mało dynamicznie samo przejdzie przerabialem ten problem po zmianie ssacego na b7 do d14a4

Karpiczek
04-10-12, 19:22
Po odłączeniu akumulatora silnik winien pracowac na biegu jałowym aż do drugiego włączenia się wentylatora chłodnicy.

rogalgru
04-10-12, 21:29
W ramach dodatkowej info.
Reset zgodnie z zasadami. Cala operacja 2 tyg temu zrobiona, po dwoch dniach powtórka latam tak do dzis czekajac na zmiane i nic.
Dziwi mnie cyklicznosc tych wahan obrotów niezaleznie od ich wysokosci.
Taka amplituda 1 może 1,5 sek.

mario997
06-10-12, 17:53
sprawdź uszczelkę pod kolektorem ssącym,możne dawać właśnie takie objawy