PDA

Zobacz pełną wersję : Pytanie o osiągi zeswapowanego B18C4 w budzie 6gen hatchback



ANTEK
18-09-07, 20:34
Witam

katalogowe osiagi civica 1.8 vti (5dr) ogolnie sa znane, rozchodzi mi sie o dane ktore osiaga sie z takim silniczkiem (b18c4) w budzie lzejszej tzn w hatchbacku w 6genie (ej9, ek3, ek4), czy moze ktorys z forumowiczow mial okazje mierzyc jakims g-techem czy innym sprzetem czasy do setki czy na 400m takimi autami? Intersuja mnie rozne z konfiguracje tzn zarowno seryjne silniki jak i z dolotami, bez, z wymienionymi kolektorami, wydechami itp.

przy podanych czasach prosilbym o wypisanie konfiguracji swojego swapa
(powtarzam: interesuja mnie tylko silniki B18C4 w budzie hatchback 6gen)

[ Dodano: Sro 19 Wrz, 2007 ]
nikt nie chce sie pochwalic osiagami swojego swapowanego bolida??

popo
25-09-07, 16:05
Ja mam w budzie eg o wadze 1120kg w tym: ja 80kg i jakieś 5l paliwa jakby Cie intereswało..

derwisze
04-06-11, 19:45
Kto mi powie jaki czas w przybliżeniu do 100km/h ma c4 lekko odetkane w budzie ej9?

Fawor
04-06-11, 20:50
zalezy co znaczy 'lekko odetkane' ale ogolnie powinno schodzic ponizej 7sek. miedzy 6,5 a 7 uogólniając

czarna mamba
07-06-11, 09:46
w 5gen hb seria c4 + skrzynia seria c4 (+ wydech planowany docelowo pod turbo, wiec spory był ;) dawalo

14,3 powtarzalne (pomiary bez tylnej kanapy i fotela pasazera)

( EP3 seria ok 15,0 dla porownania)

pozdro

ejzon
07-06-11, 10:08
u mnie w EJ2 o wadze 1050 kg setka w 5,9 ćwiartka 14,5

Saiti
07-06-11, 10:13
zalezy co znaczy 'lekko odetkane' ale ogolnie powinno schodzic ponizej 7sek. miedzy 6,5 a 7 uogólniając

Zapewne wydech + dolot :)

Fawor
08-06-11, 01:06
u mnie w EJ2 o wadze 1050 kg setka w 5,9 ćwiartka 14,5
pamietaj że to sa dane z Gtecha a nie foto :) realne 5,9 do setki na zwykłej oponie - no fuckin way. 14,5 jak najbardziej.

PeJot
11-06-11, 19:33
Do tego seryjne przełożenia skrzyni S9B są długie tak więc można jeszcze poprawić osiągi robiąc hybrydę ...

piroman
11-06-11, 19:57
Do tego seryjne przełożenia skrzyni S9B są długie tak więc można jeszcze poprawić osiągi robiąc hybrydę ...
albo od razu zapakować S80 :D

derwisze
12-06-11, 11:37
Tak zrobiony przelot ,kolektor tody,zamach 4,8kg
Wystrojone na p72,odcinka 8600
Tak że setkę spokojnie przekracza na drugim biegu .Czyli moge liczyć na okolice 7,5sek?

lozek
12-06-11, 12:58
Wydaje mi się, że możesz liczyć na wynik poniżej 7 jak masz chociaż w miare dobre gumy

PeJot
12-06-11, 20:28
albo od razu zapakować S80 :D

Dokładnie fajna sprawa ;)


Tak zrobiony przelot ,kolektor tody,zamach 4,8kg
Wystrojone na p72,odcinka 8600
Tak że setkę spokojnie przekracza na drugim biegu .Czyli moge liczyć na okolice 7,5sek?

To interesuje Cię tylko czas 0-100km/h ?

Na zlotach ściga się na 1/4 mili i tam wyścig kończysz przy dużo wyższej prędkości a seryjny 2. i 3. bieg w S9B jest normalnie z dupy ... ;)

derwisze
12-06-11, 21:35
Tak od 0-100.Na tor się predko nie wybiorę :)
S 80 kosztuje ok 3tyś ,więc sobie daruję .S9b całkiem się niezle wkręca na lekkim zamachu ,o niebo lepiej niż na seryjnym.Tak opony kupiłem miesiąc temu.4 nówki ,gdyż stare się lekko slizgały.

radar333
12-06-11, 22:45
Wg mnie seryjne B18C4 w jajku ma mniej niż 7 do setki.

EDIT: A sorry, pytanie jest o 6 gen. Wg mnie jest 7,5 do setki lub więcej. Poniżej 7 wg mnie seryjne B18C4 w tej budzie nie zejdzie.

derwisze
13-06-11, 19:06
W seryjnej to ja wiem .Dlatego pytam o ej9,gdyż lżejsze jest.

Fawor
13-06-11, 20:23
na takim setupie jak napisales wyzej (rozumiem, że jeszcze od kolektora cały wydech no i jakiś dolot) to spokojnie na dobrej oponie ogarnia się 6,5 do setki. Sam tyle robie wystrojonym b16 w ej9 i wadze 1050kg

radar333
15-06-11, 10:45
No tak ale B18C4 to nie jest B16A2 i C4 do setki to by dostała od konkretnie dziubanego d16z6 nawet wg mnie ale C4 ma pojemność i moc i po tych 100 km/h to już objedzie wszystko co słabsze. B18C4 muli ta skrzynia. Ja jakbym miał C4 to wolał bym nie mieć szpery a mieć skrzynię z B16. C4 dobrze pcha budę po 140 km/h, to jest już moc i pojemność.

Fawor
15-06-11, 13:47
jeździłeś takim c4, że wysnuwasz wnioski? Bo ja jeździłęm c4 na dolocie + wydechu + s9b - *****iście fajnie to startowało i odpychało się zarówno do 100 jak i powyżej. Gdyby nie robiło dobrego czasu do setki to takie auta nie wypluwałyby na TAGu po 14.4-14.5

m i C h a L e K
15-06-11, 15:31
a co za problem kupic 1,2,3,4 z y21? za tysiaczka masz fajna hybryde zrobiona o ile sam to ogarniesz;)

radar333
15-06-11, 16:08
Tak wieźli mnie w jajku z c4 na dolocie i przelocie. Wg mnie do 100 nie ma szału jak na tą moc. Ta skrzynia to kradnie, 2-ka wypada z vteca ale to wiesz. Co innego powyżej tych 120-140. Wolał bym B16A niż C4.