PDA

Zobacz pełną wersję : D14A3 na D14A4 wysokie wolne obroty



zabor
03-10-12, 12:36
Witam,
problem następujący u mnie się pojawił po zamontowaniu uszczelki z A4 do A3.
Po wymianie zresetowałem komputer na zimnym silniku bez włączonej elektryki następnie zaczekałem aż wiatrak 2 razy sie załączył,
zgasiłem go, potem na obciążonym elektryką alternatorze zrobiłem sobie trasę do pracy i bieg jałowy się nie wyregulował i
jest na poziomie 1250 obrotów zamiast poniżej 1000. Teraz pytanie o co chodzi?
Czy regulować te obroty śrubką przy przepustnicy oraz przy użyciu lampy strobo na te 800 bodajże.
Czy to jakaś nieszczelność w układzie powstała czy też kostki źle powpinałem.
Wydaje mi się że te kable są tak położone że nie można było ich inaczej wpiąć.
Proszę o pomoc, pozdrawiam.

naitsyrk
03-10-12, 16:08
Napisze jak było u mnie zrobiłem tylko reset kompa po przez wyjęcie bezpiecznika przez jakiś tydzień falowały obroty a póżniej już wszystko się unormowało

lukzem
03-10-12, 16:08
pojeździj jeszcze trochę a jak nic to nie da to wyreguluj śrubą

zabor
03-10-12, 16:46
pojeździj jeszcze trochę a jak nic to nie da to wyreguluj śrubą

Musze dodac ze przed wymiana uszczelki obroty byly na poziomie 1000 a nie 750 wiec moze ktos je regulowal wczesniej, podbijajac ich wartosc. Lub tez przepustnica sie nie zamyka do samego konca i dostaje za duzo powietrza.

zabor
03-10-12, 19:04
Udało się, okazało się że śrubą regulacji obrotów nie mogę ich zniżyć poniżej 1250, ponieważ tak jak myślałem przepustnica nie domykała się do końca. (po śrubkach widać że ktoś ją regulował)
Wyczyszczony został krokowiec oraz przepustnica została cofnięta o parę obrotów i udało się je ustabilizować na 750 przy użyciu regulatora na przepustnicy i jak narazie wszystko jest OK.
Temat uważam za zamknięty, dopisałem tego posta tylko dla informacji. Dzięki za pomoc!