zabor
03-10-12, 12:36
Witam,
problem następujący u mnie się pojawił po zamontowaniu uszczelki z A4 do A3.
Po wymianie zresetowałem komputer na zimnym silniku bez włączonej elektryki następnie zaczekałem aż wiatrak 2 razy sie załączył,
zgasiłem go, potem na obciążonym elektryką alternatorze zrobiłem sobie trasę do pracy i bieg jałowy się nie wyregulował i
jest na poziomie 1250 obrotów zamiast poniżej 1000. Teraz pytanie o co chodzi?
Czy regulować te obroty śrubką przy przepustnicy oraz przy użyciu lampy strobo na te 800 bodajże.
Czy to jakaś nieszczelność w układzie powstała czy też kostki źle powpinałem.
Wydaje mi się że te kable są tak położone że nie można było ich inaczej wpiąć.
Proszę o pomoc, pozdrawiam.
problem następujący u mnie się pojawił po zamontowaniu uszczelki z A4 do A3.
Po wymianie zresetowałem komputer na zimnym silniku bez włączonej elektryki następnie zaczekałem aż wiatrak 2 razy sie załączył,
zgasiłem go, potem na obciążonym elektryką alternatorze zrobiłem sobie trasę do pracy i bieg jałowy się nie wyregulował i
jest na poziomie 1250 obrotów zamiast poniżej 1000. Teraz pytanie o co chodzi?
Czy regulować te obroty śrubką przy przepustnicy oraz przy użyciu lampy strobo na te 800 bodajże.
Czy to jakaś nieszczelność w układzie powstała czy też kostki źle powpinałem.
Wydaje mi się że te kable są tak położone że nie można było ich inaczej wpiąć.
Proszę o pomoc, pozdrawiam.