Zobacz pełną wersję : Rdza pomocy
WITAJCIE, PORADŹCIE CO ROBIĆ, PODWOZIE MOJEGO CIVICA 2004 5D DOSŁOWNIE POMARAŃCZOWE. I TO NIE ELEMENTY ZAWIESZENIA, TYLKO BLACHA. KAROSERIA BEZ WIDOCZNYCH OZNAKÓW. WYSZŁO JEDYNIE COŚ Z POD LISTWY CHROMOWANEJ (WSZYSCY ZNAMY) ORAZ LEKKIE NALOTY NA NADKOLACH OD SPODU. cO Z TYM DALEJ ROBIĆ?
Porządne mycie powozia-na myjni ,po wyschnięciu oględziny ,czy dziury Ci nie wypadają.Szczota druciana do ognisk korozji,a następnie konserwacja.Najlepiej natryskowo.
Właśnie skończyłem konserwacje takiej samej honda jak twoja Civic VII 2004 ,5D.....Na taką konserwację ,lepiej nie oszczedzać.Użyj konkretnego środka .Nie używaj żadnego bitexu czy tym podobnych specyfików,gdyż do roku odpadają całe płaty tego specyfiku ,lub się zmywa bardzo szybko .
Najpierw trzeba dobrze doczyścić rdzę.Później pożądnie ze 2 razy umyć spód auta myjką ciśnieniową.Jak wyschnię ,na następny dzień przemyć całe podwozie benzyną ekstrakcyjną lub jakiś prepartem odtłuszczającym.Tam gdzie są już dziury-musisz wstawić nową blachę.Jesli niema dziur to wystarczy prysnąć podkładem antykorozyjnym.Następnie na zupełnie czystą i otłuszczoną i wyschnięta powierznię proponuję użyć NOXUDOL UM 1600 .
Jest elastyczną gumowo-bitumiczną powłoką w postaci pasty antykorozyjnej. UM 1600 przeznaczony do stosowania przedewszystkim na blachy podwozi samochodowych i zakola. Zapobiega powstawaniu korozji, dając doskonałe zabezpieczenie przed obtarciami i uszkodzeniami, a równocześnie gwarantuje efekt wyciszenia wnętrza. Mocno przywiera do blachy, nie pęka. Wydłużona trwałość .
Następnie trzeba rozebrać boczki drzwi.I zakonserwować swoją brykę od środka.Najlepszy na to jest NOXUDOL 750.
Jest to wosk antykorozyjny o małej gęstości i doskonałej zdolności pokrywania powierzchni przeznaczony do stosowania wewnątrz pojazdów oraz do zabezpieczenia antykorozyjnego części żelaznych i stalowych. Po wyschnięciu tworzy jakby nawoskowaną powierzchnię, nie dopuszczającą wilgoci. Posiada inhibitory korozji.Wszedzię gdzie się da podejść z nim od środka.Zakonserwować maskę ,tylną klapę,progi od strony tylnych lamp jak zdejmiesz zaślepki w bagażniku dostaniesz się do nadkoli i progów od węwnątrz.Wszystko robiłem natryskowo pistoletem.Choć ja niemiałem jeszcze takiej konkretnej rdzy ,tylko troszkę nalotu rudego.Ja nie oszczedzałem materiału i zużyłem 4x 1L Noxudol UM1600 + podklad 1L podkłądu .Do profili zamkniętych 2x 1L Noxudolu 750 wystarczyło.Dobrze jest użyć przedłużki w postaci 50 cm wężyka założonego do końcówki pistoletu dzięki, któremu wejdziesz jak najdalej w profilach zamkniętych.
Po dobrze zrobionej konserwacji 3-4lata spokoju gwarantowane.Koszt ok230zł
zrobiłeś to jakby auto w ogóle nie było zabezpieczone przez producenta i było zrobione z gołej blachy, ale fakt kupa dobre roboty choć moim zdaniem to za dużo tego wszystkiego
Ja po kupnie swojego Civica zakonserwowałem go natryskowo za niecałe 300 zł.
Cały proces trwał 3 dni + gwarancja na 2 lata. Usługa fachowa- cały spod porządnie zakonserwowany - podczas przeglądu okresowego mechanik był w lekkim szoku że tak porządnie zrobione.
Można wiedzieć gdzie to robiliście? Od ponad pół roku szukam kogoś kto się w Krakowie tym zajmie. Każdy mówi że teraz się tego nie robi, bo niby się teraz jeździ 2-3 lata a potem się sprzedaje. Ja chcę pojeździć trochę dłużej.
Szukaliście u blacharzy czy gdzie?
Okazuje się że robią :
http://oferia.pl/usluga/item600739-konserwacja-podwozia-i-profili-najtaniej-w-krakow-i-malopolsce
http://harp.com.pl/mycie-i-konserwacja-podwozia/
http://www.autoteam.pl/firmy/konserwacja-samochodow,krakow.html
Sprawdż tylko opinie o tych warsztatach
Chciałbym dowiedzieć się czy koledzy stosowali jakieś podkładki pod listwę chromowana na tylnej klapie? Mam drobne oznaki rdzy i chcę pomalować i zabezpieczyć aby problem się nie powtórzył.
Ps. czy ktoś mógłby polecić jakiś warsztat mogący wykonać malowanie wraz z konserwacją podwozia w okolicach zagłebia?
Warsztaty (zazwyczaj ) robia na odwal sie , przeleca kercherem zeby umyc z syfu, wyschnie to albo i nie wyschnie , rdzy czesto nie szlifuja bo po co jak wszystko idzie pod baranek , ktory tworzy sliczna strukture i wszystko ladnie przykrywa i nic nie widac, podkladu zadnego tez nie bo po co. Potem taki klient przyjezdza widzi o kurde idealnie co do cm , wszystko przykryte , dobra powloka, wyglada profesjonalnie. Ale no wlasnie ale , najwazniejsze jest jak to wyglada w srodku, jak ktos wyczyscil i przygotowal
Oczywiscie nie twierdze ze tak jest wszedzie, albo ze ktos zostal tak wlasnie oszukany ale najlepiej stac i patrzec co goscie robia, no a juz najwazniejsze jakj przygotowywuja bo baranek to kazdy polozy
A co sądzicie o podkładce pod listwę chromowaną na tylnej klapie? Z czego można by zrobic taką podkładkę?
A co sądzicie o podkładce pod listwę chromowaną na tylnej klapie? Z czego można by zrobic taką podkładkę?
http://allegro.pl/super-filc-niemiecki-1-mm-30x40-cm-gratis-i2751591995.html
ja u siebie nie miałem problemu z tym ale zdjąłem listwę i pod nią nakleiłem taśmę montażową to listw bocznych i jest idealnie nic nie widać że jest coś pod listwa
panowie czy w 7 normalne jest ze wszystkie zgrzewy/spawy pod podwoziem są skorodowane, czy to jednostkowe przypadki ?
ja podwozie nie myte i nie konserwowane to tak się dzieje ale myślę, że raczej nie masz się co przejmować jeżeli jest to nalot rdzawy bo jak już konkretna korozja to należy to zrobić. Umyć podwozie, oczyścić i zabezpieczyć
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.