Zobacz pełną wersję : Integra type-r - oplaca sie?
MarcinPatrycja
03-10-12, 10:15
Witam,
czy oplaca sie wogole inwestycja w taka honde : http://otomoto.pl/honda-integra-type-r-dc2-itr-200km-C25962014.html Poprzednie ogloszenie: http://tablica.pl/oferta/honda-integra-type-r-vtec-b18c6-1998-CID5-ID1nnut.html
Na forum wyczytalam, ze jest to honda forumowicza i ze silnik na dzien dobry do remontu. Kwote jaka ugralismy to ~20k.
Warto? Bo urzekla.
P&M
Zerknij też na to -> http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?154367-Honda-Integra-TypeR-DC2-98
Jezeli roznica w cenie to 4k miedzy autem do remontu a autem sprawnym i juz z jakimis tunami to chyba sie taka inwestycja nie oplaca
Wysyłane z mojego XT910 za pomocą Tapatalk 2
MarcinPatrycja
03-10-12, 16:36
W sumie ta tez sprawna bo jezdzi...ale jak mowie wyczytalam gdzies na tym forum,ze powinno sie remont silnika zrobic.
Ale zobaczymy - obejrzec ww warto.
znam obydwa auta i wzialbym to za 24, ale masz racje, zawsze mozna obejzec ;)
MarcinPatrycja
04-10-12, 09:47
Ta z czerwonymi siedzeniami cene ustalilam zanim sie doszukalam ze cos z silnikiem trzeba bedzie robic...nie wiem czy facet zejdzie nizej a mam dosc ograniczone srodki obecnie finansowe...coz umowie sie z ludzmi i jeszcze raz przeanalizuje...
Wg mnie ta -> http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?154367-Honda-Integra-TypeR-DC2-98 jest warta ceny, jeździł nią swój i z pewnością ją serwisował :) więc lepiej obgadać z nim temat popatrzeć trochę się potargować. :)
Wg mnie ta -> http://www.civicklub.pl/forum/showth...a-TypeR-DC2-98 jest warta ceny, jeździł nią swój i z pewnością ją serwisował więc lepiej obgadać z nim temat popatrzeć trochę się potargować.
bez urazy ale jak ja widze ze pisze gdzies ze to auto bylo w teamie jhm to nawet nie czytam ogloszenia
auta wikendowo uplanie na torach :cool: ta akurat maiala kompresor i miala 260 koni na yt jest bardzo duzo filmikow jak goscie jezdza
Dokładnie. Przecież auto służy do jeżdżenia - wole upalaną furkę i na bieżąco serwisowaną od kogoś konkretnego niż auto X - czyli brak żadnego info co z nim się działo.
Dokładnie. Przecież auto służy do jeżdżenia - wole upalaną furkę i na bieżąco serwisowaną od kogoś konkretnego niż auto X - czyli brak żadnego info co z nim się działo.
jezeli wolisz kupić auto katowane na torze bo nie widziało zimy i było serwisowane to gratuluję ;) nie ma co się dziwić że co chwila znajdują sie frajerzy na zajechane fury.
wg mnie jeżeli ktoś dalej chce to auto upalac na torze to warto to przemysleć ale jak ktos chce zdrowe auto do codziennej jazdy to bym się 10 razy zastanowił
Przecież auto służy do jeżdżenia - wole upalaną furkę
daje przyklad
chcesz kupic s14a i znalazles w opisie auto uczestniczylo w kilku imprezach sportowych :cool:
a gosc scignal body zmienil turbo na seryjne zawias seria heble seria wyjal kubly i sprzedaje :o
a wczesniej moc silnika 340koni i gosc amatorsko upalal w drifcie
takie gadnie kto co woli
Skoro wolicie auta upalane na zimnym do odcinki po miejskich dziurach w nawierzchni przez młodych gniewnych... :)
Nie okłamujmy się ze ITR'em nie jeżdżą dziadki, jest to mocne i szybkie auto więc każdy dawał mu w pi... więc zdecydowanie wole takie z toru z wiadomą historią niż itr'a z historią "jeżdżone spokojnie wszystkie wymiany na czas cud miód malina" :)
To jest oczywiście tylko moja opinia, każdy sugeruje się wg własnych odczuć :D po prostu przewinęło się przez moje ręce kilkanaście samochodów (co prawda gorszej półki)i z doświadczenia wiem że te cywilne samochody opisywane jako cud miód mają najwięcej do zrobienia... =] gdyby wszystko było tak jak opisywane przez właścicieli to by silniki po 300k jeździły na syntetykach wciąż ;)
Nie ma co gdybać, najlepiej obejrzeć obydwa i później myśleć które wziąć.
MarcinPatrycja
04-10-12, 12:37
Fakt - widzialam to o ktorym pisze moze uda sie jeszcze umowic na obejrzenie tej drugiej w najblizszym time'ie...i mam na oku jeszcze jedna...
Moze cos sie da ugrac...a jak nie szukac dalej...
mam jeszcze civiczke tuningowana w ostatecznosci ale marze o integrze jak ja tylko zobaczylam...:o
Osobiście nie uważam by upalanie auta dyskwalifikowało jego użyteczność dla następnych kupców. Wszystko zależy do czego będzie używane auto (czyli kto mam jakie priorytety i czego wymaga-jednemu silnik kopcący olej nie przeszkadza a innemu ryska na lakierze spędza sen z powiek) i jaki jest budżet
Sama sprawa zakupu jest jest natomiast bardzo prosta - kupując trzeba auto obejrzeć i sprawa będzie jasna. Oględziny wiele wyjaśniają i pozwalają ocenić czy lepsze to upalane na torze czy "jeżdżone przez starsza kobietę".
Znając oba te przestawiane egzemplarze wybór jest prosty.
MarcinPatrycja
05-10-12, 13:30
W sumie wole auto w ktore nie bede musiala na dzien dobry inwestowac...
i tak ciezka krwawica uzbierlismy te 20k...
no dobra ale za 20k to mozna szukac ladne ek4 a nie itr :cool:
MarcinPatrycja
09-10-12, 10:03
za 20k facet z ogloszenia z pierwszego posta mogl oddac itr...
i pytanie - auto biorace udzial w wyscigach zmienione na serie prawie all (mowie o Fourious'ie) bez grzebania w silniku jest in plus czy in minus?
czy lepiej na troche podtiuningowana ek4ke bez klimy wydac kase?
Na pewno serwisowanie 6gena łatwiejsze będzie. :)
MarcinPatrycja
09-10-12, 12:14
serwisowanie 6gena
A propos
czy sa i jakie ksiazki serwisowe/ programy pc od integry i ek4?
Manuale są dostępne bez problemu.
Moim zdaniem, serwisowanie EK4 a DC2 nie różni się specjalnie. Koszty eksploatacji będą głównie zależeć od półki części eksploatacyjnych, koszty obsługi raczej podobne. W przypadku poważniejszej awarii silnika/skrzyni części do ITR są droższe.
Miałem na myśli choćby części blacharskie.
Fakt, własnie miałem dopisać że dodatkowo na minus w przypadku DC2 działa dużo mniej części blacharskich.
Mimo wszystko gdyby nic poza kasa mnie nie ograniczało, to mając 20k zbierałbym grosze i szukał ITR.
problem z blacharką do itr był kilka lat temu, teraz masz wszystko dostępne:) Według mnie koszta utrzymania aut są bardzo podobne a fan z jazdy Itr dużo fajniejszy niż seria ek4:(
wojtek91rwlk
09-10-12, 13:13
Cześć pozwolicie że się w trące do tematu:) podobnie jak ty miałem uzbieraną kase ( 22k) i szukałem integry przez około pół roku ,i ciężko było. Za taka kwotę ciężko kupić zadbaną sztukę. Więc podsumowując żeby kupić zadbanego itr trzeba mieć około 30 tysięcy złotych ( jest to moje zdanie i nie wszyscy muszą się oczywiście z nim zgadzać)
mam jeszcze civiczke tuningowana w ostatecznosci ale marze o integrze jak ja tylko zobaczylam...
miałem to samo marzyłem o integrze szukałem szukałem i jeszcze raz szukałem ale pewnego dnia zobaczyłem na civicklubie ogłoszenie wkostek wystawił na sprzedaż swojego civica. na początku nie byłem przekonany do końca ale zadzwoniłem pojechałem i zakochałem się od pierwszego wejrzenia:) . I teraz od 2 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem hondy civic ej2 d16z6+ i wcale nie żałuje ze nie kupiłem itra:) wręcz przeciwnie jestem bardzo zadowolony
MarcinPatrycja
09-10-12, 13:48
No wlasnie my bedziemy deliberowac nad tymi dwoma opcjami albo itr... albo civic...
Więc podsumowując żeby kupić zadbanego itr trzeba mieć około 30 tysięcy złotych
mamy szanse kupna za 22k itr-ki
Co prawda daleka od marzenia jak idzie o wyglad zewn ale... moze bedzie opcja pracy nad nia... zaczac trzeba od montazu klimy i audio...
A ek4 jest tylko do zrobienia klima...
Nie wiem jak można porównywac ek4 do itr... Chyba tylko ceną zakupu i rocznikiem...
Inne moce, inne zawieszenia, hebel, szpera, recaro itd
Ponadto można być użytkowniekiem itr albo użytkownikeim jednego z setek civiców jeżdżących po naszych drogach
ITR to zupełnie inne auto mimo tej samej płyty podłogowej -inne kultem tego modelu...
ps. częsci blacharskie już obecenie sa ogólnodostępne bezproblemowo-czasem nawet łatwiej je zdobyc bo mniejsze zapotrzebaowanie (wiem co pisze bo uzytkowałem ten samochód prawie 4 lata), zawias i mechanika tez nie jest problemowa... jedyny probblem może stanowic silnik, który oryginalny b18c6 jest na pewno trudniej osiąglny niż inne... Nie jest to jednak też wielki problem.. w ostatecznosci mozna miec dół od c4 i też jeździć a to już normalne koszta.
Koszta utrzymania takiego auta to koszta zbliżone do utrzymania civica z silnikiem b18... Frajda z jazdy zupełnie inna...
MarcinPatrycja
10-10-12, 10:47
Frajda z jazdy zupełnie inna...
Czulam ta roznice, az nawet za bardzo ;D
Wlasnie dlatego szczypie kazdy grosz by stac nas bylo na zakup itr ki...
Bardzo jestem zauroczona tym autem...
a drugie auto, nad ktorym myslimy to:
http://moto.allegro.pl/honda-civic-ek4-nietypowa-i2704714976.html
ja bym wolał kupić igłę ek4 ze smaczkami (nie wiem, czy ta z ogłoszenia taka jest) niż na siłę kupować ITR po przejściach tylko po to żeby to był ITR.
wojtek91rwlk
11-10-12, 16:53
zgadzam sie z kolegą Lcfr odnosnie itr-a jest to zupełnie inne auto niż ek4 , nie ukrywajmy że lepsze i daje dużo większy fun z jazdy
ale dimo tez ma dużo racji mówiąc ze wolałby kupić
igłę ek4 ze smaczkami (nie wiem, czy ta z ogłoszenia taka jest) niż na siłę kupować ITR po przejściach tylko po to żeby to był ITR.
Cóż decyzja należy do Ciebie:) ale co bys nie kupił na pewno bedzie Ci sprawiać mnóstwo frajdy
MarcinPatrycja
12-10-12, 10:02
I to jest bardzo ciezka decyzja...
dzis moze Marcin pojdzie znow ogladac w swetle dziennym ta ek4ke w niedziele obejrzymy itrke i podejmiemy wreszcie decyzje...
bo kupno zaczyna nas ciut pilic...
a jest krok w przod mamy miejsce garazzowe ;D
P&M
Po jakich przejsciach??
Od 3.5 roku mam Integre, autem robie 20 tysiecy rocznie.
Samochod sluzy mi do jazdy na codzien oraz do wypadow na tor. I nie bardzo rozumiem slowa zakatowany na torze. Nie chce sie specjalnie lansowac, ale zapraszam do tematu mojego auta i wtedy masz jasnosc czy auto je..ne po torach nie moze byc sprawne, dobrze wygladac i dawac fun na ulicy i torze.. Wszystko jest kwestia tego jak dbasz o to auto. W tej kwestii ITR Furii nie ma sie czego wstydzic i nie mowie tego tylko ze wzgledu ze to moj Ziomek, tylko takie sa fakty.
MarcinPatrycja
12-10-12, 14:15
Czyzyk w porownaniu z tym ex Tigerowym autkiem fakt to jest roznica z autem Fouriousa
W niedziele jeszcze jadna lookniemy i decyzja mysle ze zapadnie...
Choc opinia dimo tez daje do myslenia...
ITR mozna dolozyc swoja reke EK4 juz bedzie widac reke innych...
Tez nie chciałem się odnosić konkretnie do auta Furious'a bo go znam dobrze i będzie to ze cisnę reklamę
ale jak już zostało powiedziane to dołożę 3 grosze, że auto technicznie doinwestowane i z seryjnym silnikiem c6 (to dość istotne)
z zewnątrz może nie jest perłą (taką jak wiele osób oczekuje) ale to już jest w końcu samochód wiekowy...
Niech tylko finalnie założyciel tematu da znać jakiego wyboru dokonał :)
Czyzyk w porownaniu z tym ex Tigerowym autkiem fakt to jest roznica z autem Fouriousa
W niedziele jeszcze jadna lookniemy i decyzja mysle ze zapadnie...
Choc opinia dimo tez daje do myslenia...
ITR mozna dolozyc swoja reke EK4 juz bedzie widac reke innych...
A to juz jak Sobie stryjenka zyczy. Zalezy jakie auto chcesz. Mi chodzilo tylko o to ze auto ktore jezdzi po torach nie musi byc bardziej dojechane niz jak ktos slusznie napisal wczesniej Mlodego Gniewnego Street Racera co po odpaleniu Wali 8 tysiecy i lacha.. Czego przyklad mielismy na zakonczeniu sezonu w Jankach, gdzie chlopaki we 2 lapali Civka zeby piekne jaral gume jednym kolem..
no ba :cool:
co sie dzieje jak w itr furiosa puszczal slick :p
http://www.youtube.com/watch?v=myq2FWbCI6o
no i co wielkiego sie stało :confused: puścił slick poleciał w trawę, na szczęście nic wiecej się nie stało
zgadzam się z Czyżykiem, że z reguły auta używane do upalania na torze mogą być w lepszym stanie jak auto używane do upalania od świateł do świateł...
ale nie ma co uogólniać, każdy egzemplarz jest inny, nie kupujesz auta przez internet, trzeba ocenić jego stan na miejscu i podjąć decyzję...
MarcinPatrycja
16-10-12, 15:38
Niech tylko finalnie założyciel tematu da znać jakiego wyboru dokonał
Dam znac....szczegolnie ze juz na dniach wykrystalizuje sie decyzja i auto zmieniac bedzie wlasciciela...konkretnie dzis zapadnie decyzja na co sie decydujemy i kiedy finalizujemy przejecie wlasnosci bruma ;d
ED.
Wiec z duma oglaszam ze ITRka zmienila wlasciciela ;D
Od Furii.
Aha i temat mozna zamknac.
Teraz szukamy klimy do naszej (oh jak to przyjemnie brzmi) hondzi ITRki ;D :o
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.