Zobacz pełną wersję : Halogeny
Czy można podpiąc halogeny bezpośrednio do akumulatora a nie bawic się z masą itp ?
Czy Ty wiesz w ogóle co piszesz? ;)
Gdyby wiedział, to by tego nie napisał.
haha nice nice ;) no dobra pomozmy koledze : polecam kupic http://www.akcesoriasamochodowe.eu/3971-7314-thickbox/przewody-do-lamp-i-halogenow-dodatk12-v-72850.jpg i poprostu podlaczyc :) nic trudnego ... (chyba)
Son - Goku
04-10-12, 19:54
dokładnie jak wyżej.
Mam taki zestaw, gdyż nie chciałem..
Raz, bawić się z Oem i Dwa Cena.
Na allegro można znaleźć
Łuuuu 159 postów , ciekawe o czym :P Nie rozumiem poco ciągnąc dwa kable jeden + drugi - skoro - mamy na podwoziu :confused: W podlaczeniu fogów oemowych tez nie ma nic trudnego wpina sie dwa przewody w bezpiecznik i jeden do skrzynki za , a reszte pod maska do kabla i masy .
No wiec mam pewien problem , mam taka wiązke
http://jamax24.home.pl/allegro/PRZEWODYdoHALOGENOW/4.jpeg ,
dorwałem oryginalny przycisk od halogenów 5pinowy jak na zdjeciu
http://s6.ifotos.pl/img/DSCN0701J_xrwrpes.JPG
(2gi od lewej) i tu pojawia sie problem.... jak to podlaczyc do nieoryginalnej wiazki ? ze schematu wywnioskowalem ze mozna podlaczyc nastepujaco : red z 2xyellow przycisku,white z 2xred przycisku, no i masa black z black. Po takim podlaczeniu halogeny niestety nie startują , jakies inne pomysły ?
ja powiem Ci tyle, że jeśli chodzi o ten włącznik to czerwony to + (np. po włączeniu świateł-tak jest w oem), żółty masa, a czarny idzie na halogeny(przekaźnik).. wystarczy z multimetrem sprawdzic włącznik
i to nie jest oryginalny włącznik tylko z tych zestawów z usa
Czyli jak chcesz użyc tej swojej wiązki to:
-biały z wiązki do czarnego w przycisku
-czerwony do czerwonego
-czarny z wiązki do żółtego
no to *****iscie... kur** jeszcze w tych chinolskich przewodach mialem za duzy bezpiecznik i chyba spalilo przekaznik po tym podlaczeniu... bo teraz wogole nie odpalaja nawet na starym pstryczku...wrrr jutro posprawdzam , najwyzej kupie nowy przekaznik i podlacze prawidlowo dzieki kolego za rade :)
Podłączając taj jak pisałeś to zrobiłeś chyba zwarcie, bo ten włącznik miał jeszcze podświetlenie stałe ikonki.. sprawdź bezpiecznik w aucie, postojówki świecą?
Tak w ogóle to ten przycisk był mój:p ale ja komuś innemu sprzedawałem a ty widocznie odkupiłeś:) Pamiętam jak było podłączone bo sam niedawno dorwałem OEMowy przycisk i sprawdzałem właśnie miernikiem jak jest w wiązce i jak w tych przyciskach bo inna wtyczka jest..
a i jak nie będziesz tam lutował żadnej żarówki(bo teraz nie ma) to nie musisz podłączac tego zółtego z przycisku do czarnego z twojej wiązki, bo to jest tylko masa dla żarówki
w takim razie jeszcze raz dzieki za rady i jak jutro ogarne to dam znac jak sie sprawy maja :) Pozdro!
EDIT:
Wielkie podziekowania dla kolegi HG__wwa , wszystko działa problem rozwiązany :) , tyle ze nie doszedlem do tego co moglem spalic bo przekaznik caly a gniazdo nr.3 w bezpiecznikach gdzie po przekreceniu stacyjki powinno pojawic sie napiecie niestety nie praży... podlaczylem pod nr4 gdzie pojawia sie przy wlaczonej pozycji i wszystko gra. Sugestie ?
musi byc chyba jakiś bezpiecznik.. ale seryjnie też jest podpięte pod pozycje, ja też tak mam i wg mnie taka opcja najlepsza
dobra wiec tak , wlasnie jechalem sobie w mala podroz po czym odkrylem ze radyjko nie praży , tak samo gniazdo zapalniczki takze na 99% rozwiazany problem z gniazdem nr.3 , najprawdopodobniej jest powiazany z wiązką radia/zapalniczki , bezpiecznik wymieniony i wszystko hula :) Jeszcze raz dzięx za rady POZDRO
Ostatnio chciałem się zabrac za ostatnię podłączenie uciążliwych halogenów ale znowu pojawiły się problemy , halogeny siedzą już na miejscu , ale są problemy z podłączeniem. Zamawiałem halogeny od Jarka (Jarusnet) i podążając z wszystkimi instrukcjami na tym forum po prostu nie mogłem dojśc do podłączenia tego , zrobiłem wam zdjęcia i pozaznaczałem to co nie wiem gdzie podłączyc ( myślę że nie trzeba przeciągac kabli żeby podłączyc te halogeny?) http://imageshack.us/a/img24/9550/halogeny1.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/24/halogeny1.jpg/) Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
4 - plus akumulatora
3 - to jest przekaznik nic z tym nie robisz
2 - to jest bezpiecznik nic z tym nie robisz (chyba ze go nie ma w srodku)
1 - to musi sie znaleźc jak wiesz w kabinie :) czyli musisz przeciagnac wiazke do kabiny najlepiej przez gumowa uszczelke po stronie kierowcy (jak bedziesz mial problem moge ci zrobic w wolnej chwili ktoredy przeprowadzic wiazke do kabiny
mam nadzieje ze z reszta kabli wiesz co zrobic ;) powodzonka
aha , a ja się głowiłem jak to zrobic żeby tego nie przeciągac do kabiny ^ ^ (myślałem że tak trzeba) , a te bezpieczniki i to wszystko to ma tak sobie leżec pod maską? , na razie mam podpiętą brązową kostkę w elektryce i jutro zobaczę czy dam rade to przeciągnac ( tylko nie wiem jak te uszczelkę ściągnąc) i jak by mi się udało przeciągnąc to to mógłbyś mi napisac co dalej ? : ) Pozdrawiam !
Ps. co mam rozumiec z " 4 - plus akumulatora " ? , akumulator ma jakąś własną kostkę etc ?
Zazwyczaj na klemie plusowej masz miejsce na przykrecenie dodatkowego zasilania do np. Halogenow itp.
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
tak jak kolega napisal , musisz miec miejsce do przykrecenia kabelka do klemu plusowej , przekaznik i bezpiecznik leza pod machą .Co do uszczelki to ja swoja naciąłem nożykiem i przeciagnalem kabelki do kabiny(mozesz np wspomoc sie drucikiem) , pod maska musisz przykrecic gdzies mase (minus) do karoserii (napewno znajdziesz gdzies miejsce) i jak dobrze widze po focie masz drugi czerwony kabelek ktory wpinasz tam gdzie masz bezpieczniki ale teraz ci nie pokaze tego na focie bo nie mam dostepu do haliny :) jak bedziesz mial z tym problem to ci ogarne foty i dodam. pozdro i powodzenia
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?p=291654
To Ci powinno rozwiac wszelkie watpliwosci przy montazu.
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
tylko czekałem aż ktoś to wyślę : D , tutaj może dokładnie jest wszystko opisane, ale ja korzystałem z tego i dla laika nic z tego nie mogłem zrobic , po pierwsze nurtowało mnie pytanie czemu on ma oddzielnie te wiązkę od halogenów , http://imageshack.us/a/img208/6127/halgo.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/208/halgo.jpg/) Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Nie wiem dlaczego. Ale sam sama instalacja jest duzo prostsza niz ci sie wydaje. Usiadz na spokojnie i pomysl.
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
oddzielone po to aby jedna przeciagnac do kabiny i podpiąć z powrotem , naprawde przeanalizuj na spokojnie co do czego podpiąć , gdzie plus gdzie minus i bedzie smigac bo reszta to kostki ktore nalezy powpinac lub pospinac ze soba thats all
oddzielone po to aby jedna przeciagnac do kabiny i podpiąć z powrotem
czytaliście tą instrukcję w ogóle?
tu jest mowa o halogenach do 6gena tak?
A chyba w każdym 6genie jest seryjnie kawałek wiązki na halogeny. Jest napisane że jest wtyczka za zbiornikiem od spryskiwaczy i wiązkę od halogenów tam wpinamy, a ta wiązka seryjna jest pociągnięta pod deskę rozdzielczą i tam podpinamy drugą częśc wiązki, czyli przekaźnik, włącznik, bezpiecznik.
Tu nie chodzi o to aby przewody przeciągnąc, nie wprowadzaj kolegi w błąd
ja nie czytalem bo oryginalnej w łapie nie miałem tylko chinolka i musialem sobie radzic po spartańsku z chińską instrukcją :D dlatego patrzac na wiązke podpowiadalem koledze jakbym to podlaczyl :)
nie chodzi o kompletną oryginalną wiązkę, tylko że częśc wiązki oryginalnej jest w każdym 6genie, a przeważnie w tych chińskich zestawach fogów są 2 wiązki właśnie żeby podłączyc pod tą seryjną 'częśc' i nie trzeba przeciągac całej wiązki, ale tu kolega ma kompletną wiązkę od chińczyków, więc trochę ma więcej roboty. ja bym podpiął pod tą seryjną cześc, bo po co prowadzic zbędny przewód
czyli z mojej wiązki nie da się tak zrobic żeby podpiąc do oryginalnej wiązki już przeciągniętej , a resztę już w kabinie ?
no możesz podpiąć się pod tą seryjną ale nie masz takich wtyczek pewnie, więc musisz jakoś połączyć ten kabelek za zbiorniczkiem, a reszta w kabinie, i masz wtedy kabel + do halogenów pod deską i + stały też możesz wziąć z puszki bezpieczników pod deską, nie musisz ciągnąć od aku
ahh poddaję się : D , ciekawe jak bym dał to wszystko mechanikowi czy by mi to wszystko podpiął ? (halogeny już są zamontowane w zderzaku)
nic trudnego naprawdę.. jakbyś blisko mieszkał to byś wpadł do mnie z browarem i by się w pół godziny to ogarnęło, a mechanik/elektryk to minimum 50zł weźmie i nie wiadomo co przy okazji nabroi.. jak mojemu ojcu w peugeocie siadł prędkościomierz to elektryk tak podpiął nowy że teraz poziom paliwa przekłamuje a temperatury w ogóle nie pokazuje:p
a to skąd wy mieliście te "chińskie" wiązki i nie musieliście przeciągac tego ?
ja nie pamiętam od kogo ale na pewno nie od jarusneta..
ja mam z allegro dalem foto troche wczesniej w temacie (tylko ja musialem przeciagac). zdejmij plastik pod kierą i bedziesz mial piekny dostep do puchy bezpiecznikow , wez w reke kabelki i zacznij powoli ogarniac podlaczanie ,pisanie na forum to jedno a montaz to drugie , naprawde nie jest trudny ten schemat (nie wiem jak jeszcze ci pomoc bo za daleko mieszkam zeby ci to ogarnac )
ok to mam podłączony brązowy pin do tej oryginalnej wiązki i kabel do plusowej klemy , i trochę mi się to nie podoba że te bezpieczniki mi się walają pod maską : ( , no i niestety nie chce przejśc ten kabel z włącznikiem (oczywiście włącznik odpinałem , ale nie chce wejśc ta kostka do wpięcia , jutro to oderwe przeciągnę i przylutuje , tylko teraz liczę na waszą pomoc co robic pod kierownicą i wszystko : ) , a mógłbyś mi jeszczę pokazac zdjęcia pod maską gdzie to wszystko upchałeś ?
Pozdrawiam !
jak i tak masz lutowac to wykorzystaj tą seryjną.. nie prościej? i tylko jeden kabelek będziesz lutował, a resztę podłączysz pod deską
hmm ale już podpiąłem brązowy pin do seryjnej , więc tylko została sprawa przeciągnięcia do kabiny czyż nie ?
ale co ty chcesz przeciągać?
+ od halogenów idzie do tej wtyczki seryjnej za zbiorniczkiem, a ten kabelek seryjny jest pociągnięty pod deskę rozdzielczą, jest prawdopodobnie przyizolowany do jakiejś wiązki za puszką bezpieczników.. i tam łączysz resztę, czyli rozdzielasz swoją wiązkę na dwie..
ogarnij się:p
no widzisz i już wszystko wiem jak podłączyc ! : D , tylko jeszcze powiedział byś mi w jakich miejscach mam to rozłączyc? http://imageshack.us/a/img24/9550/halogeny1.jpg
no te 2 wtyczki na dole są chyba od halogenów i tam 2 przewody- mase do pasa przedniego gdzieś podłącz a + do tej wtyczki za zbiorniczkiem, a reszta- przekaźnik, bezpiecznik, włącznik ląduje pod deską..
ostatnio zauważyłem ze halogeny mają inny kolor i po bliższym oględzinom zauważyłem że jeden halogen zaparował , co można teraz zrobic?
porządnie wysuszyc środek i uszczelnic przy szybce np silikonem bezbarwnym do szyb. na tylną lampę u mnie podziałało, a parowała ostro
a rozbierał ktoś już ten halogen ?
Panowie, odkopię trochę temat. Powiedzcie mi, gdzie wpiąć plus z bezpiecznika a gdzie wpiąć plus z włącznika halogenów?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.