Zobacz pełną wersję : Montaz auto gazu z systemem BLOS
Dominik_bb
05-07-05, 20:14
Witam ma ktos jakies info na temat montazu instalacji autogazu z systemem BLOS :?: oraz czy ktos sie orientuje jak jest cena takiej instalacji dla porównania instalka 2 generacji do mojego silnika koszt o 1850zł z pełna elektroniką ile moze kosztowac z systemem BLOS bo z tego co mi wiadom ten rodzaj instalacji nie powoduje spadku mocy silnika
temat byl pare tygodni temu. poszukaj
zobacz to:
http://www.civic4g.pl/forum/topics2/1264.htm?highlight=blos
Link do forum forda, temat na ponad 30 stron :
blos (http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?t=5828)
tam jest chyba napisane wszystko
tu jeszcze z forum crx
http://www.honda-crx.info/forum/viewtopic.php?t=3933&highlight=lpg+wykresy
Jak instalacja z Blosem sprawdza sie w D16Z6 ..testował ktoś to? Można ją gdzieś na dolnym śląsku złożyc ?
Mogłby mi ktoś powiedzieć w takim razie czy opłaca sie teraz bawić z Blosem czy lepiej wstawic sekwencje?co latwiej wyregulowac i jaka jest roznica w cenie? moj silnik to d16y7
Jak instalacja z Blosem sprawdza sie w D16Z6 ..testował ktoś to?
dostalem auto juz z polrocznym gazem na drugiej generacji... troche mul na palniku to wstawilem blosa. efekt taki ze nie ma roznicy czy sie scigam na benzynie czy lpg
Mogłby mi ktoś powiedzieć w takim razie czy opłaca sie teraz bawić z Blosem czy lepiej wstawic sekwencje?co latwiej wyregulowac i jaka jest roznica w cenie? moj silnik to d16y7
sekwencja jest dwa razy drozsza. zakladasz instalke jakas za 1700-1800 z normalnym mikserem a potem zamiast niego dokladasz blosa. to proste na tyle ze zrobisz to sam
zakladasz instalke jakas za 1700-1800 z normalnym mikserem a potem zamiast niego dokladasz blosa. to proste na tyle ze zrobisz to sam
albo dogadujesz sie z gazowcami zeby Ci wstawili instalke bez miksera za 1300zł i nastepnie sam podpinasz blosa :-D
1300 to bedzie pierwsza generacja.. polealbym druga do d16
...ale rzeczywiscie lepiej zalozyc instalke bez miksera jesli chodzi o kase chociaz moze byc problem z dostaniem gwarancji na to.. no i trzeba przejsc pierwszy przeglad najlepiej na znajomej stacji. ale opcja dobra
temat byl walkowany na forum, funkcja szukaj
1300 to bedzie pierwsza generacja.. polealbym druga do d16
...ale rzeczywiscie lepiej zalozyc instalke bez miksera jesli chodzi o kase chociaz moze byc problem z dostaniem gwarancji na to.. no i trzeba przejsc pierwszy przeglad najlepiej na znajomej stacji. ale opcja dobra
ale tak na dobrą sprawe czym sie rózni I od II gen? pierwsza to śruba a druga to śruba sterowana kompem(czyli silniczek krokowy). Jesli natomiast montujemy BLOSa do drugiej gen to ten cały sprzet sterujacy nie jest nam potrzebny, czyli z II gen robi nam sie I. W takim razie po co płacic za cos czego nie uzywamy?
Kwestia gwarancji i przegladu:
Zasadniczo gazownicy są ugodowi i przystaną na taki pomysł zeby zamontowali całą instalke bez mixera(bo to z dopasowaniem jego maja czesto najwiekszy problem) z gwarancją.
Co do przeglądu, są różne stacje diagnostyczne i nie zawsze diagnosci znaja sie na instalkach gazu, ich generacjach i szczegółach technicznych. Poza tym skad maja wiedziec co to jest BLOS i ze nie ma on homologacji, jesli nawet wiekszosc gazowników tego nie wie?
Nie wiem, nie znam sie, nie namawiam, ale widze ze wiekszosc robi sobie sztuczne problemy i na siłe szuka minusów.
wiekszosc robi sobie sztuczne problemy i na siłe szuka minusów.
tzn ja?? mnie do blosa namawiac nie trzeba bo mam juz drugie auto na blosie.. i nic innego bym nie zlaozyl
co do roznicy miedzy I i I gen instalki to mialem blosa przy jednej i drugiej.. II daje ci mozliwosc automatycznego przelaczania przy wcisnieciu pedalu gazu. i tu juz ten komputerek sie przydaje... ale tez specem nie jestem od gazu
nie, nie Ty. ale wiekszosc ludzi na siłe szuka przysłowiowego "ale?".
to o czym piszesz to tylko róznica pomiedzy instalka do wtrysku i do gaznikowca. w I gen tez mozesz miec aut. przełaczanie na gaz po wcisnieciu pedału.
w 1 gen raczej nie. 1 gen polega na tym, że masz butle, parownik, miksery, ręczny przełącznik i nic więcej.
gen polegaja na tym ze masz śrube(Igen), krokowca(IIgen), wtrysk jednopunkt.(IIIgen), lub wielo(sekwencja(IVgen)).
to o czym piszesz to róznica pomiedzy instalka do gaznika lub do wtrysku i zalezy tez od firmy instalacji.
wtrace swoje 2 grosze ;-)
bylem sceptynie nastawiony ogolnie do instalacji gazowych, jako iz chodzily swoich czasow informacje ze zabijaja silnik, gorsza moc i przyspieszenie, podobno co jakis czas trzeba wymieniac jakies tam czesci uszczelki i jakies (czesciej niz standardowe wymiany w silniku) I tak mi szkoda bylo zabijac moj silniczek :-(
Teraz poczytalem troche o blosie ze nie ma duzego spadku mocy, no i ze niedaleko (100km :P) ode mnie jest gaziarz ktory zaklada blosa bezproblemowo odrazu zakladajac instalacje, i jestem skolnny zalozyc instalacje.
Ale jedno mnie martwi, jaka jest zywotnosc silnika poz zalozeniu gazu (z blosem) i jak to jest z tymi wymianamitych uszczelek czy czegos tam?? :roll:
Jak nie jezdze gdzies w trase to miesiecznie robie jakies 1500km (aktualnie od zakupu w maju zrobilem 10000 :P)
Czytalem ze od nowego roku cena gazu ma isc ostro w gore, i tak nie wiem czy mi sie oplaca.... :roll:
nie, nie Ty. ale wiekszosc ludzi na siłe szuka przysłowiowego "ale?".
ja tam zawsze staramn sie napisam "za i przeciw"
co do pierwszej gen lpg to wydaje mi sie ze nie znajdziesz z komputerem bo tym wlasnie sie roznia. systemem sterowania bo obydwie sa ze zwyklym mikserem
..ale podkreslam to sa tylko moje wywody :D :D
jaka jest zywotnosc silnika poz zalozeniu gazu (z blosem)
taka jak zwyklej instalki ale roznica polega glownie w osogach bo wchodzi tam w gre ruchoma przepustnica.
co do uszczelek to do wymiany co okolo 2-3 lata nadaja sie membrany w parowniku ale to tez nie jest regula. zalezy jak szybko ptrzelaczasz na gaz w bardzo niskich temperaturach otoczenia
no i ze niedaleko (100km :P) ode mnie jest gaziarz ktory zaklada blosa bezproblemowo odrazu zakladajac instalacje
jestes z Brwinowa a w opaczy zakładali moj gaz z blosem wiec znaja sie juz na tym a nie jest to 100km stad. :mrgreen:
mam mozliwosc kupna nowego blosa BRC (mechanicznego )za 450zl.to chyba troche za drogo co o tym sadzicie?
na allegro po 320 srednio
no dobra, wiec jak to jest ze zuzywaniem sie czesci silnika przy zalozonej instalacji gazowej? ile spada ich zywotnosc?? tak mniej wiecej procentowo ;-)
hahaha:D Procentowo:D
Przy dobrze założonej instalacji musiałbyś jeździć przynajmniej 8-10 lat do pierwszych negatywnych objawów biorąc pod uwagę fakt, że będziesz wymieniał i regulował wszystki jak zajdzie taka potrzeba, lub przed.
no co :P
kidys bylem ostrym przeciwnikiem gazu, jako zabijacza silnikow, ale tak jak pisalem ze wzgledow finansowych chyba bede zakladac i chcialem opinii innych ;-)
przeciwnikow nie ma wiec zapewne bedzie zakladany :-P
na allegro po 320 srednio
dzieki,a jutro mialem go kupic! nie sprawdzilem na allegro i bym sporo przeplacil
dzieki,a jutro mialem go kupic! nie sprawdzilem na allegro i bym sporo przeplacil
sa jeszcze po okolo 390 i dodatkowo maja silowniczek ktory jak przelaczysz na benzyne to unosza (otwieraja) przepustnice na stale w pozycje max otwarta. bo przypominam blos ma swoja wlasna przepustnice sterowana podcisnieniem w dolocie. ale to chyba jest trudniejsze w montazu bo trzeba spiac z sygnalem odciecia gazu i warte jest jak jezdzi sie wiecej i jezdzi na benzynie
no dobra, wiec jak to jest ze zuzywaniem sie czesci silnika przy zalozonej instalacji gazowej
spokojna glowa. przeyzje i ciebie i nastepnego wlasciciela. mialem d13 na gazie przez ponad dwa lata i sprzedajac miala cisnienia ponad 13 atm na kazdym cylindrze wiec nie jest tak zle
[ Dodano: Wto 19 Wrz, 2006 ]
AHA TYLKO NIE KUPUJ BLOSA Z SILNICZKIEM KROKOWYM TYLKO ZWYKLY GOŁY MECHANICZNY
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.