Zobacz pełną wersję : jakie turbo do h22??
Witam zastanawiam sie nad zakupem spreżarki do h22 i niebardzo wiem jaka kupic.. mam t25 z wirnikami od t28 ale wydaje mi se ze bedzie ciut za mała... w US and A stosuja gt30 lub gt35 albo t03/t04e ale w pl sa nie do zdobycia za rozsadna kaske... podpowie ktos cos? dodam ze chodzi mi o softa w okolicach 7-8 psi
to moze wez gt28 albo od biedy to gt25 i dmuchaj troche wiecej, nizej bedzie wstawac
gt30r czy tymbardziej gt35r to duze turbo jak na softa,
zacznijmy ile masz kasy na wydanie i czy ma to byc nowe czy uzywane, na softa do h22 bym poszukal turbiny z evo z dupa 10.5 (okolice 1300-1600) lub nowsze k27 czy gt32 (mozna kupic spokojnie pozniej 1000zl)
Odbiegając troszkę od wątku.
Wiele się mówi, że doładowanie w H serii to zły pomysł (pomijając tulejowanie i kuciznę) ze względu na zastosowanie innych stopów przy produkcji silnika, niż ma to miejsce w przypadku silników serii D czy B.
Czy ktoś z osób, które zgłębiły temat na własnym przykładzie, tj. posiada turbo lub kompresor w H22 na seryjnych flakach może się na ten temat wypowiedzieć? Czy faktycznie H seria nie jest tak odporna na doładowania jak D czy B?
h-seria na seryjnych bebechach jest bardzo wrazliwa na spalanie stukowe stad wszystkie problemy ze 'slaboscia' tlokow w tym silniku, doladowujac trzeba robic naprawde lajtowe zaplony
chciałem wydac ok 1000 na sprezarke... ale jak popatrzyłem na allegro na k27 i gt32 to raz ze jest ich mało a dwa to gt32 kosztuje 3200,- k27 mozna kupic za 1000-2000 ale widze ze sa jakies rozne rodziale tej sprezarki...
A podpowiedz mi jeszcze jak bedzie sie zachowywała tak t25 z kolem kompresji od t28 ?? jest szanasa ze utrzyma 7psi do odcinki??
nie wiem czy utrzyma, nie jestem zwolennikiem malych turbinek w hondzie,
gt32 mozna kupic za 1000zl, tylko one nie sa opisane, ze to jest gt32 tylko np turbina z volvo fn6 (strzelam bo nie pamietam dokladnie w jakich volvo one byly)
najlatwiej bedzie chyba ci na sfota zalozyc turbine z sti albo evo
można jeszcze pomyslec nad holsetem hx35. również nie jestem zwolennikiem małych spręzarek w H, bo user sie cieszy z yebnięcia momentu przy 3k, a cieniutka korba w tym samym momencie błaga o litość :)
zdaje sobie sprawe jak bedzie działac mala sprezarka a jak duza bo kiedys miałem b16 z td04-13 i bardzo szybko zmieniłem ja na td04-16 bo bo z wiertarki zrobiło sie TDi :D Nie chciał bym tez wsadzac za małej do H bo pozniej generuje to koszta (flansze złaczki weżyki itd) wiec ciekaw jestem przy ilu by wstawał taki HX35 bo to juz jest potezne turbo
sa rozne modele hx35, mniejsze wydajnoscia bedzie jak gt32, wieksze jak gr30r, tylko z holsetami jest taki maly problem - sa budowane pod duze cisnienia robocze i na softa sie nie nadaja, u mnie hy35 (nowszy wrnik zimnej niz w hx35 i mniejsze dupa) w b16 1.5bara mial lekko przed 6tys
b16 1.5bara mial lekko przed 6tys
masz jakis film jak to jechało ?:D bo musiał byc *****iaszczo... długo nic a pozniej szczekanie na odcinaczu i dym z nadkoli
nie mam filmiku ale tragedii z trakcja nie bylo jakiejs wielkiej, na jedynce z racji malego silnika turbina pompowala niewiele, na 2. troche gorzej bylo na 3. lekko tracila przyczepnosc przy 7 tys, na dosyc waskich oponach 195
no tak, tylko b16 jest praktycznie o 1/3cią mniejszej pojemnosci niz H22 :) A to już robi różnice. No i gdzie miało 1,5bara robi tu mniejszą róznice, bo kolega pewnie nie bedzie chcial więcej niż 0,5. A kiedy to 0,5 się pojawialo?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.