Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Duże spalanie po wymianie pompy paliwa

kb00m
27-09-12, 17:39
Odrazy informuje że jestem totalnym laikiem związanym z motoryzacją, ale szybko się uczę
Posiadam Honde Civic 1,4 IS 90Km (55KW) rocznik 97 hatchback przebieg 172tys km (+ to co pewnie kiedyś było cofane:( )

Problemy zaczęły się od tego, że lekko dusiło mi się auto, umówiłem się na wizytę u mechanika, jego diagnoza to słabe Ciśnienie pompy paliwa, spowodowane mogło to być tym, że zdarzyło mi się wyjeździć bak do zera:( (brak kontrolki poziomu paliwa). Pompa paliwa została wymieniona , zatankowałem do pełna przejechałem 300 km w trybie mieszanym , zatankowałem - spalanie wyszło 10,5 l. Wcześniej Honda paliła mi 7-7,5 l /100km. Do tego samochód nie wiele bo nie wiele dusi się na zimny silniku, po 2 km wszystko wraca do normy.
Udałem się znów do mechanika, z myślą że to może sonda lambda, okazało się że działa poprawnie. Mechanik nie potrafił mi powiedzieć co jest przyczyna (Miał problemy z programem do diagnostyki komputerowej). Poradził mi kupić środek do czyszczenia wtrysków.

Czy miał ktoś podobną sytuację?? i Potrafi mi doradzić co robić, oczywiście kupie ten preparat i sprawdzę jak samochód będzie reagował, ale nie do końca wierzę że może coś pomóc

kowal162
27-09-12, 18:42
A moze zalewa Ci go? i dlatego na zminym sie dusi?

Poll
27-09-12, 19:02
55 kW maszw dowodzie? Jeżeli tak to masz zwężkę ; ) To tak na marginesie.
55kW=75 KM
66 kW=90 KM
A może Ci syfem go przypchało jakimś z baku właśnie?

kb00m
27-09-12, 19:37
zwężkę? :Phmm właśnie sobie doczytałem co to;) czyli jeśli posiadam taką zwężkę to źle?

czyli jeśli jest jakiś syf z baku to zakupić płyn do czyszczenia wtrysków, jak sugerował mechanik?

Nozi
27-09-12, 19:47
jeśli wyjmiesz zwężkę i włożysz zamiast niej uszczelkę z 90KM wersji, to z Twojej Hani 75KM zrobi się 90KM.

kb00m
27-09-12, 20:11
tak, ale jesli w dowodzie mam wpisane 90KM i 55KW tzn ze mam włożona zwężkę czy mam już tą uszczelkę??

skolopendra