Zobacz pełną wersję : Kod błedu 48
siemka ostatnio mam problem z błedem nr 48 - Ho2S(czujnik A/F)(S1) wysokie napiecie - tak wyswietlil komp , czy chodzi tu o sonde ta w kolektorze na 100% i co znaczy to wysokie napiecie, komp pokazał po załaczeniu silnika napiecie 2.48V, moze sonda jest juz zjeb... a check to mnie juz denerwuje:mad:
Nie ma kodu 48 według hondy , jest tylko 47 i to jest lambda.
no widocznie jest jak go wyswietlił i samodiagnostyka tez taki pokazuje
48 to sonda w d15z3, pozostaje wymiana.
48 to sonda w d15z3, pozostaje wymiana.
HEhe przerabiałem temat u mnie jak kolektor wymieniałem i sondę sobie udupiłem, nówka NTK 1,5 roku temu~ 450zł
a pali i przyspiesza normalnie?
nic nie zauwazylem poprostu nielubie jak cos jet nie tak jak ma byc, jedzie jak jachał pali ile palił:p
HEhe przerabiałem temat u mnie jak kolektor wymieniałem i sondę sobie udupiłem, nówka NTK 1,5 roku temu~ 450zł
a gdzie kupawałeś i mam rozumiec ze wszystko chasa?
a gdzie kupawałeś i mam rozumiec ze wszystko chasa?
Najpierw kupiłem szerokopasmówkę Boscha, ale tak jak ludzie pisali nie działało to dobrze, na szczęście udało mi się ją pogonić za tą samą cenę, więc tylko ori NTK lub używka wchodzi w grę, po wymianie zero problemów, a kupiłem na allegrohttp://allegro.pl/sonda-lambda-ntk-honda-civic-1-5-v-tec-lza09e1-i2621789618.html tylko teraz widzę że droższe są.
wulkanisko
30-09-12, 00:47
http://peze.pl/nr.php?czesc=27
wpisz kod produktu: LZA09-E1
Obecna cena to 436zł
Ja tam kiedys sprawdzalem to nie mieli na stanie wiec na allegro bralem, ale w intecarsie maja tez chyba ale za ~700zl
48 to sonda w d15z3, pozostaje wymiana.
Niekoniecznie, o ile pamiętam to dokładnie błąd dotyczy obwodu sondy. Ja go miałem 2 lata temu i okazało się że obwód przerywał rezystor który jest we wtyczce. Najpierw włożyłem prowizorycznie coś o zbliżonej wartości i też było ok. Potem rozkroiłem oryginalny, zlutowałem i skleiłem. Rzeczywiście pojawiała się przerwa w środku jak się poruszało końcówkami. Od 2 lat błąd nie pojawił się ani razu.
Tak że polecam sprawdzić przed kupnem nowej.
super bede miał chwile to sprawdze , jak nie to pomysle nad wymiana ale koszta straszne
wczoraj przekreciłem sonde na innom, uzywana ale sprawna tak mówia, i wszystko by było super ale po tej sondzie auto mi muli, jade ze stałom predkosciom i nagle jakby ktos hamulec naciskal, a jak chce przyspieszyc to najpierw taki dołek a potem wystrzeliwuje jakby dostał nagle 50koni, nie mam pomyslu moze kompa zresetowac po zamianie?
wczoraj przekreciłem sonde na innom, uzywana ale sprawna tak mówia, i wszystko by było super ale po tej sondzie auto mi muli, jade ze stałom predkosciom i nagle jakby ktos hamulec naciskal, a jak chce przyspieszyc to najpierw taki dołek a potem wystrzeliwuje jakby dostał nagle 50koni, nie mam pomyslu moze kompa zresetowac po zamianie?
Miałem identyczny objaw jak podmieniłem sondę na tą Boscha szerokopasmówkę która niestety się nie sprawdza. Więc tak: sondę używkę którą podmieniłeś jest oryginalna? Jeżeli nie to już masz odpowiedź, a jak jest ori to jest walnięta, kompa oczywiście restartujemy. Spróbuj jeszcze odłączyć wtyczkę i pojeździć bez sondy, powinno być ok. Wtedy pozostaje nówka NTK, lub naprawdę sprawdzona używka.
Ja też miałem takie objawy jakie opisał duzy 5D po wymianie swojej sondy na używaną ale sprawną. Zastanawiam się czy nie jest to spowodowane pracą silnika w trybie econo? Podejrzewam tak, gdyż gdy jeździłem na niesprawnej sondzie to ten problem nie występował a jak wiadomo wtedy econo nie działa.
sonda orginal taki sam jak mój ale teraz mam juz dwa błedy 41 i 48 ,41 to chyba z tej drugiej to pewnie walnieta, testowalem bez sondy i *******.. jak wariat
testowalem bez sondy i *******.. jak wariat Miałem to samo z zepsutą sondą. Naprawdę fajnie się wtedy jeździło,tylko te spalanie mnie dręczyło bo paliła więcej, no i ta żółta kontrolka checku świeciła po oczach.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.