Zobacz pełną wersję : odchudzanie eg,hatchback
Witam ma pare pytan,zamierzam odchudzić civica, kopletnie pozbywajać się srodka,zostawiajać konsole przednia kompletna..
teraz moje pytanie
1. co z tyłem na zakretach jak sb z nim poradzić (czy niebedzie za lekki w stosunku do przodu)
2. jak dobrac twardosć zawieszenie tylnego? max twardy? czy może być miekki?
3.ile moge sie pozbyć kg?
1. niestety ale Służby Bezpieczeństwa chyba w ogóle z nim nie poradzić.
2. Twarde , jak nie chcesz żeby było niewygodnie to mniej twarde a jak wazny jest komfort to nie twarde.
3. Ok 30kg . Jeśli masz maskę z laminatu.
masz EG6 zostaw to wnętrze! Zwiększ konie. A jak odchudzasz to sprzedaj mi boczki kanape i stelaże.
konie jak na możliwosci bez kompresor/turno sa wyczerpane..
cche odelzyc auta zeby lepiej przyspieszało i hamowało, ale potzrebuje wiedzy jak rozłożyc mase samochodu zeby to miał rece i nogi..
klatka i tak wpada na wiosne
Jak ma wlecieć klatka to wywalaj wszystko jak leci, łącznie z matami itp. aku do bagażnika, ewentualnie wszystko inne co da się przerzucić z przodu na tył.
Setup zawieszenia dobieraj wg. potrzeb, inna twardość i wysokość będzie na ulice, inna na tor, inna na szutry.
szyberdach, szyby zastąp poliwęglanem dzwi wywal mechanizmy i wytnij blachę gdzie nie trzeba klatka resztę usztywni
Jak ma wlecieć klatka i walczysz o każdy Kg, to warto zainwestować w chromowo-molibdenową. Pamiętaj, że niektóre imprezy wymagają by była ona zgodna z załącznikiem J.
Co do odchudzania, to maska laminat, burta i jak już ktoś wspomniał drzwi oraz całe wnętrze wypieprzyć
po wyrzucenieu srodka,zosatwiajac konsole i 2 kubełki mirco rs2, ile moge zyskać kg? zawieszeni mam teraz ustatwiono typowo pod kjs,czyli twarde maxymalnie i niskie w miare... w elementy typu laminat niebd sie pchał narazie ,chce wykorzystac maxymalnie serie samochodu..
Yotomeczek86
29-09-12, 09:37
A widzisz gdzieś wróżkę z kryształową kulą :) ? Ciężko jest powiedzieć ile będzie kg po takim odchudzeniu. Musisz pojechać na wagę i tyle... Możesz jeszcze o ile tego nie zrobiłeś, usunąć wygłuszenie grodzi komory silnika oraz kupić przednie błotniki z laminatu u ZonerAT.
bylem na wadze i waga na seryjnym wposażeniue to 1040 kg :(
Ja od Ciebie kupię tylne boczki ze stelażami , wykładzinę, tylną kanapę i wnętrze bagaja! :).
Urwiesz na wnętrzu VTi jakieś 40kg, te stołki mirco rs2 ważą podobnie do seryjnych więc wiele nie zejdzie już.
Maska laminat waży ok 8kg, seryjna 16-17kg.
Burta seryjna waży z 10-12kg, laminat też z 2x mniej.
Sporo uzyskasz na szyberdachu-wkładając laminat bądź jakiś poliwęglan zyskasz z 14kg realnie. Pod warunkiem wywalenia całego mechanizmu oczywiście
Szyby z poliwęglanu bym sobie odpuścił na Twoim miejscu, boczki też drzwi można zostawić bo ważą tyle co nic.
Usuń podsufitkę, ona też waży ładnych kilka kg.
I tak stracisz to co uzyskasz z tego co wyżej jak zamontujesz klatkę-też swoje waży.
A wyrównanie masy? Tylko akumulator w miejsce koła zapasowego lub gdzieś indziej na tył, oczywiście w jakichś solidnych uchwytach lub skrzynce na stałe przymocowanych do kasty.
Ale spokojnie, civic zwykle jest dość podsterowny więc odrobina nadsterowności w postaci lekkiej dupy mu nie zaszkodzi a mając sztywny zawias ,ASR i poliuretany będzie trochę nerwowy ale do w miarę prosty do wyczucia :)
po wyrzucenieu srodka,zosatwiajac konsole i 2 kubełki mirco rs2, ile moge zyskać kg? zawieszeni mam teraz ustatwiono typowo pod kjs,czyli twarde maxymalnie i niskie w miare... w elementy typu laminat niebd sie pchał narazie ,chce wykorzystac maxymalnie serie samochodu..
Ja wywaliłem z EG3 (gdzie jest mniej do wyrzucenia niż w eg6..) 100kg z hakiem a jeszcze drzwi nie ruszałem i niczego nie wycinałem (ale już w krótce zabiore sie za drzwi i wycinanie zbędnych blach..)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.