Szczur[R]
25-09-12, 18:45
Witam.
Pierwsza sprawa: Auto podniesione. Czy to jest normalne że gdy złapie śrubą widełki amortyzatora do tulei wahacza, to wtedy wypust ustalający w amortyzatorze mija się jakieś pół centymetra ze szczeliną na widełkach ? Aby to zamontować poprawnie muszę użyć sporej siły i skręcić o te kilka stopni amor(sprężynę) - wtedy dopiero wchodzi.
Drugie pytanie: jakie konsekwencję będzie miało założenie takiego łącznika stabilizatora, który jest dłuższy od seryjnego o dobre 20% ? Odległość między stabilizatorem a dolnym wahaczem się zwiększy. Łącznik kupiłem taki http://www.jdmshop.pl/sklep/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=395&category_id=45&keyword=%C5%82%C4%85cznik&option=com_virtuemart&Itemid=1 seryjny ma znacznie cieńsze te gumy i w dodatku pół-okrągłe
Pierwsza sprawa: Auto podniesione. Czy to jest normalne że gdy złapie śrubą widełki amortyzatora do tulei wahacza, to wtedy wypust ustalający w amortyzatorze mija się jakieś pół centymetra ze szczeliną na widełkach ? Aby to zamontować poprawnie muszę użyć sporej siły i skręcić o te kilka stopni amor(sprężynę) - wtedy dopiero wchodzi.
Drugie pytanie: jakie konsekwencję będzie miało założenie takiego łącznika stabilizatora, który jest dłuższy od seryjnego o dobre 20% ? Odległość między stabilizatorem a dolnym wahaczem się zwiększy. Łącznik kupiłem taki http://www.jdmshop.pl/sklep/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=395&category_id=45&keyword=%C5%82%C4%85cznik&option=com_virtuemart&Itemid=1 seryjny ma znacznie cieńsze te gumy i w dodatku pół-okrągłe