Zobacz pełną wersję : D13b1 na D15b2
Tak jak w temacie planuję takiego swapa, czy ktoś będzie tak uprzejmy i powie mi jakie są koszty tego ( z tego co wiem to nie są aż takie wielkie ) budżet mam ograniczony. Co potrzebuję by to wykonać oraz jaki jest poziom trudności. Pozdrawiam
hmm.. o ile mi wiadomo bak + pompa, do tego wiązka, komputer, silnik z całym osprzętem (aparat zapłonowy, wtryski, kolektor dolotowy, itp)
Nie mam pojęcia jak z półosiami. Poziom trudności? Jeżeli kupisz całość z wiązką na europę, będzie znacznie łatwiej, bo odejdzie Ci przedłużanie kabli i będziesz się mógł domyślić mniej więcej po długościach gdzie co powinno iść.
Koszt owszem nie powinien być duży, ale jednak jest to stosunkowo długa zabawa, tym bardziej jak na początek. Nie lepiej dołożyć te pare stówek i kupić D16Z6 itp? Masz IV gen, nie robiłem swapa w tej wersji, nie wiem jak zmieniła się elektryka, ale domyślam się, że coś musi być inaczej. Jak się zdecydujesz już na robienie czegoś takiego, to się ewentualnie dowiem konkretnie co i jak i poinstruuję - bo swapy z 6gen do 5gen mam już za sobą, a to właśnie z elektryką są największe problemy.
Masz IV gen, nie robiłem swapa w tej wersji, nie wiem jak zmieniła się elektryka, ale domyślam się, że coś musi być inaczej. Jak się zdecydujesz już na robienie czegoś takiego, to się ewentualnie dowiem konkretnie co i jak i poinstruuję - bo swapy z 6gen do 5gen mam już za sobą, a to właśnie z elektryką są największe problemy.
Jesli już, osobiscie szukałbym innego silnika z IV gena. Po co sobie życie utrudniać?
byłoby to według mnie również najlepsze rozwiązanie
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.