Zobacz pełną wersję : sprężyny MTS -40mm - jakie amortyzatory, OEM nie wytrzymały.
Witam! Miałem założone sprężyny MTS-40 na przednich amortyzatorach OEM. Niestety na przeglądzie ukazało się, że czas na wymianę amortyzatora. Co byście polecili do tych sprężyn ponieważ chcę mieć jakieś obniżenie? Mam 500zł na ten wydatek na komplet amortyzatorów. Fajnie, jak by lepiej trzymało się na drodze względem serii.
W tej cenie możesz spróbować amorów skróconych MTS.
Wojtec12345678
17-09-12, 13:04
Witam! Miałem założone sprężyny MTS-40 na przednich amortyzatorach OEM. Niestety na przeglądzie ukazało się, że czas na wymianę amortyzatora. Co byście polecili do tych sprężyn ponieważ chcę mieć jakieś obniżenie? Mam 500zł na ten wydatek na komplet amortyzatorów. Fajnie, jak by lepiej trzymało się na drodze względem serii.
Jeździłem na springu mts i jest to spring miękki jak kanapa... co do amorów nie jeździłem ale słyszałem że są bardziej miękkie lub zbliożone do serii (nie wiem ile w tym prawdy bo nie jeździłem na nich)
Także tak jak kolega wyżej wspomniał możesz kupic amory MTS i nie wysrają się bo mają skrócony skok, ale czy lepiej będzie jeździł furacz to nie jestem pewny :p
Teoretycznie nowy amor to nie stara i często padnięta seria :P Nawet jak kupi zwykłe zamienniki to ma szansę, że dość sprawnie polata.
Z tego co tutaj wyczytałem, MTS ma miękkie springi i twarde amory. Amortyzatory są rożne, przód jest chyba miększy a tył twardszy.
Dokładnie, amory MTS przód są miękkie jak seria, za to tył jest twardy beton.
Dlatego ja śmigam na springach Eibacha, na przodzie amor MTS na tył KYB Excel G.
Dodatkowo, MTS to skrócony amor i zdarza się, że sworzeń górny uderzy w kielich jak mocno przywalisz, u mnie kilka razy uderzył zarówno po lewej jak i prawej stronie.
Wojtec12345678
22-09-12, 14:45
...
PIMPEK_EJ2
22-09-12, 22:48
Dokładnie, amory MTS przód są miękkie jak seria, za to tył jest twardy beton.
Beton to nie jest ziom....Jest ciut twardszy niż seria ale szału nie ma. Nie polecam mts!! Szkoda kasy na ten zawias... Popytaj userów tego gwintu
Ja miałem inne odczucia, na tylnym zawiasie MTS cały tył podskakiwał na dziurach, koło zapasowe latało po całym bagażniku (LPG).
Wojtec12345678
23-09-12, 12:53
Ja miałem inne odczucia, na tylnym zawiasie MTS cały tył podskakiwał na dziurach, koło zapasowe latało po całym bagażniku (LPG).
Skoro dla Ciebie MTS to jest beton (a też jeździłem) to gdybyś wsiadł teraz do mojego MDU skręconego na max stwierdziłbys że to jest tytan :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.