Zobacz pełną wersję : Odetkanie Civica
Witam. Mam problem dzisiaj wyciągnąłem zwężkę w moim civcku.Wszystko przebiegło w miarę szybko i sprawnie. Jest jeden mały problem obroty na postoju mam około 1500. Jak zapale samochód obroty sięgają do 2tys. Mój silnik to D14A4. Czy jest to możliwe że dostaje za dużą dawkę powietrza i dlatego takie są objawy? Komputer restartowalem po tym zabiegu przejechałem już 70km.Proszę o pomoc
Czekaj kolego bo czegoś nie skumałem, przecież w d14a3 i d14z1 jest zwężka w d14a4 i d14z2 jest już uszczelka pod przepustnicą, która nie jest zwężona.
Czy Ty całkowicie wyciągnąłeś uszczelkę? i skręciłeś przepustnicę z kolektorem bez niej?
założylem papierową uszczelkę wyczytałem tu na forum że taka operacja jest możliwa i była zwężka i to dosyć spora ...
kruszyna9227
15-09-12, 21:33
No to w takim razie masz kolego silnik d14a3 lub d14z1, sam mam d14a4 i on ma już pełne 90km, nie ma żadnych zwężek itp.
Albo wyjął to co nie powinien, czyli uszczelkę przepusticy ; 0
kruszyna9227
19-09-12, 16:37
Albo wyjął to co nie powinien, czyli uszczelkę przepusticy ; 0
Mogło być i tak:p
Witam. Ogólnie zauważyłem, że jest kilka wątków na ten temat, a myślę, że powinien być jeden, ale mniejsza. O Hondzie myślałem od dawna, ale trafiło się co innego - do tej pory jeździłem Mazdą 626 '99, mam też w domu od wielu lat Suzzie, nie uznaję szmelcvagenów i tych na "F", tylko japońskie (chociaż z pochodzenia). W temacie Hanki jestem jeszcze zielony, więc mam kilka pytań. Czy może przez przypadek ktoś wie (:D) dlaczego w silniku auta które niedawno nabyłem od tej uszczelki pod przepustnicą odchodzi gumowy wężyk? W opisach i na zdjęciach w innych wątkach dotyczących tego tematu nie zauważyłem nigdzie takiego wężyka. Uszczelka ma grubość ok pół centymetra i jest aluminiowa, silnik D14Z3, czy mogę się spodziewać, że jest to zwężka i tak to wygląda w tym silniku? Czyli mam dokupić takie "cóś" od silnika D14Z4 i będzie gicio?
Krystian14l
19-09-12, 22:18
Podejrzewam, ze w Twojej Hani siedział kiedys gaz i został tam mixer ;O
He, ciekawa teza. Ale ten wężyk jest od podciśnienia i leci do jakiegoś zaworka, prawdopodobnie par. Gazu na pewno tam nie było.
W d14z4 tez jest taka przekładka z króćcem między przepustnicą a kolektorem, z tym że w środku ma średnice przepustnicy i nic nie zwęża, z kolei w d14z3 może mieć mniejszy otwór, najprościej zdjąć rurę dolotową, otworzyć przepustnicę i zobaczyć.
Aha, dzięki tak zrobię:). Właśnie o to mi chodziło czy jest ten króciec, bo z Hondą za wiele styczności nie miałem. Teraz to już będzie banał. O efektach oczywiście poinformuję.
Son - Goku
20-09-12, 14:24
A mam pytanko.
Silnik D14A2 , posiada zwężkę czy nie??
Miałem ją dziś sprawdzić, ale nie mam klucza i pytam.
Son - Goku
20-09-12, 17:57
Dziękować.
W dowodzie będzie, że ma 75 KM czy nie? To chyba pierwszy najprostszy sposób na stwierdzenie zwężki.
W dowodzie będzie, że ma 75 KM czy nie?
Tak ja mam np. 55Kw
A kuster natomiast ma normalnie 66Kw
Różnie to jest.
przepraszam ze dopiero pisze pomyliłem oznaczenie silnika mam D14A5 a nie A4 i nie poradziłem sobie z tym problemem tak wiec założyłem zwężkę od nowa;-)
ale jak wyjales zwezke wczesniej to wsadziles inna uszczelke w zamian?
Kupiłem uszczelkę w aso taką papierową za którą dałem 40 zł z przesyłką...;/
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.