Zobacz pełną wersję : Honda Civic 1,5 Vtec-e 114 km Małe ciśnienie na tłokach POMOCY
Witam
posiadam od niedawna piękna Honda Civic 1,5 Vtec-e 114 km 95r
Moja Honda ma 310 tyś przebiegu i niskie ciśnienie na tłokach czyli 9-10 na tłoku oraz bierze olej w granicach 1-2 litra na 10Tyś
Teraz nie wiem co mam zrobić, mechanik mi mówił ze się nie opłaca podrzucenie pierścieni bo przy tym przebiegu są progi na tulejach
wiec to nie ma sensu :( ale ja bardzo chce ja zrobić i nie wiem czy to faktycznie jest sens .
Jeśli nie ma progów to jakie pierścienie zamówić i skąd jaka firma się tym specjalizuje Bardzo proszę o pomoc bo nie ukrywam ze naprawdę szkoda byłoby mi sprzedać ja :( Honda była przyprowadzona z niemiec była serwisowana do końca i w 2007 została przyprowadzana do polski i tam facet tez bardzo dbał o nią . Hania chodzi na oleju castro 10w40
Pomocy :(
Zrób swapa na D16Y8 :) no to ładnie masz nakulane moja ma 250tys :) remontu nie bylo oleju nie bierze, zalewam motul 10w40
Też o tym myślałem ale to jest za dużo roboty teraz wyjmować cały ślinik to nie ma sensu . No ma dużo przejechane ale dobrze chodzi pali jak dziecko od dotyku jestem tylko ciekaw czy Pierścienie pomogą i jakiej firmy zęby były dobre i podstawa czy nie ma progów na tulejach może ktoś sie spotkał z taki przypadkiem
Siemka . Ja robilem ostatnio remoncik mojej hani ... i moge Ci powiedziec w skrocie ze musisz szykowac 2000zl jak chcesz miec zrobione na cacy .. moja Hania jadla Oliwe jak wsciekla na jakies 1000 km przy jezdzie 160 na trasie zjadla mi 4L oO :D:D .. polecial do mechanika i tak wymienione zostalo : Pierscienie , uszczelniacze pod zaworami , planowanie glowicy , regulowanie zaworow , plukanka silnika , i wszystkie uszczelki podczas demontazu ... ja placilem 2600 zl ale w tym mialem jeszcze rozrzad takze mozesz na 2k zl lekko liczyc ;] i od remontu zrobilem okolo 3-4 tys km i grama nie zjadla co normalnie by z dyszke szarpla :D pozdrawiam
albo remont albo swap. Ps goły słupek d15z6 znajdziesz w granicach 800-1200 pln oto pierwsza lepsza aukcja allegro http://allegro.pl/honda-civic-1-5-d15z6-96-00r-silnik-stan-idealny-i2615603995.html Na remont szykuj 2000 pln spokojnie
Tez myślałem o kupieniu silnika ale wole wyremontować i wiedzieć co mam tak . Ja pracuje u mechanika wiec koszty robocizny spadną do 0 zł wiec tylko cześć
uszczelkę już mam pod głowice 100zł i uszczelniacze tez ma 100 zł oraz panewki były drogie 400zł . Zawory już sa wyregulowane ssący 18 a wydechowy 22 tylko szlif to w granicy 70 zł za głowice i zawory . Gniazda zaworowe sam sobie dotrę tylko jakie pierścienie jakiej firmy i skąd może ma ktoś namiary
oraz panewki były drogie 400zł
Nie jestem mechanikiem, ale wydaje mi się, że panewki kupuje się najpierw sprawdzając w jakim stanie jest wał i dopiero wtedy można myśleć o kupnie odpowiednich panewek
gorzej jak się okaże po otwarciu silnika, że trzeba więcej rzeczy powymieniać.. wtedy 2000 ze swoja robotą będzie mało.
ja bym zrobił swapa (kupił słupek wymontowany bezpośrednio z samochodu, który można sprawdzić przed zakupem)
skolopendra
14-09-12, 16:07
1300zł remont takiego silniczka w krakowie
po remoncie chodzi jak nówka ...
Sunstrider
14-09-12, 17:02
1300zł remont takiego silniczka w krakowie
po remoncie chodzi jak nówka ...
Na podbeskidziu podobnie. Rozbieraj silnik i remontuj, nawet jak byś miał swapa robić to już będziesz miał rozebrany silnik w razie gdyby twój silnik był totalnym padłem, ale z tego co piszesz można go śmiało ratować.
Na podbeskidziu podobnie. Rozbieraj silnik i remontuj, nawet jak byś miał swapa robić to już będziesz miał rozebrany silnik w razie gdyby twój silnik był totalnym padłem, ale z tego co piszesz można go śmiało ratować.
Nie byłbym tego taki pewien. Pierścienie pierścieniami ale wszystko zależy w jakim stanie są cylindry. Czy nie trzeba będzie będzie szlifu robić i tłoków kupować do tego nie wiadomo jak dół. Do tego remont głowicy. Jak pracujesz u mechanika zdejmij głowicę, pomierz cylindry i będziesz wiedział co dalej. Jak progów nie ma i dużego owalu to remontuj. Jak progi są, owal to trzeba przekalkulować.
a castrol to TY wlales czy caly czas byl taki lany? Castrol do starych autek to jak płukanka. Silnik z czasem sam sie oblepi i nie pali oleju, wystarczy wlac castrola i klops. Takie mialem przezycia z mazda 323F 2000r. Zaczął stukac, brac olej i dymic do czasu nie wymiany oleju na mobil1
U mnie castrola też zre jak głupi a miałem mobila i prawie nic nie jadł . Czas zmienic na mobila lub valvo max life:)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.