Zobacz pełną wersję : D15Z6 Na piątym biegu mułowaty???
Witam
Mam D15Z6 czyli silnik w miare mocny.
Problem dotyczy prędkości maksymalnej a dokładniej piątego biegu.
Na 4 auto bez problemu przyspiesza do 170 i pewnie mogłoby więcej ale gdy wrzucam "piątke" auto przyspiesza baaaardzo powoli, albo wogóle nie przyspiesza a nawet zwalnia (przy małych wzniesieniach). Pedał gazu wciśnięty w deche a on nie chce jechać...
Co moze być przyczyną?
Z góry dzięki
Pozdrawiam
To jest norma...chyba że masz ze 300 koni..wtedy jest inaczej. 5 bieg jest do utrzymywania zadanej prędkości i oszczędzania paliwa a nie do przyspieszania.
the.ghost.dog
08-09-07, 19:44
5. nie słuzy raczej do rozpedzania, to tzw. bieg ekonomiczny... mozna sie troszke rozpedzic jeszcze na 5 ale przy wyzszych obrotach... 4. się kończy o ile sie nie mylę przy około 196kmh wiec jak wtedy zmienisz na 5. to powinnien sie jeszcze rozpedzic troche...tak do około 200-205(licznikowych)
Czy po wstawieniu podtlenku azotu będzie przyspieszał na "piątce"?
hehehe ŻARTUJE!
Dzięki za odpowiedź.
5. nie słuzy raczej do rozpedzania, to tzw. bieg ekonomiczny... mozna sie troszke rozpedzic jeszcze na 5 ale przy wyzszych obrotach... 4. się kończy o ile sie nie mylę przy około 196kmh wiec jak wtedy zmienisz na 5. to powinnien sie jeszcze rozpedzic troche...tak do około 200-205(licznikowych)
zgodze sie i sie nie zgodze ;) faktycznie "piątka" jest biegiem do utrzymywania predkosci a nie do rozpedzania sie, ja na czworce na niemieckim autobanie lecialem kolo 205 km/h cos by jeszcze tam poszlo ale juz odpuscilem bo nie jechalem sam, odrazu po tym wrzucilem piatke i predkosc zaczela spadac tak gdzies do 180.
the.ghost.dog
08-09-07, 20:46
wg mojego handbooka 4. jest 196kmh sprawdziłem...moze masz koło o innych wymiarach niz fabryczne i moze dlatego miałes 205 licznikowe... moja H na prostej rownej drodze potrafi na 5. przyspieszyc jeszcze troszkie :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.