Zobacz pełną wersję : EJ2 i swap d15z6
Witam wszystkich jestem szczesliwym posiadaczem ej2 z d15b7 tryskajace olejem, a ze dorwałem okazyjnie d15z6 z kompem i pocieta wiazka :( to potrzebuje waszej pomocy przy swapie drodzy koledzy :)
Głownie chodzi mi o to jakich problemów moge sie spodziewac czekam na odpowiedzi
Cześć!
Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem byłoby wstawienie samego słupka d15z6 na osprzęcie z d15b7. Zawór vtec ( vtec-e) zepniesz na stałe aby pracował na 16 zaworach i tyle. A w przyszłości możesz klawiature i wałek od d16z6 wstawić - wtedy jeszcze zmienić komputer na p28 i masz d15z6 vtec.
A nie lepiej bd odrazu kupic komputer p28 na obd 1 podpiac na starej wiazce z d15b7 i pociagnac kable od vteca, i puzniej dokupic wałek klawiature i jak bd fundusze to m45 lub m62
a potem biturbo i quattroturbo :D Złóż to na starej wiązce ;) Potem przeróbka kompa P06 i wystroić to pod ten silnik ;) No oczywiście ew. klawiatura i wałek VTEC SOHC
wałek i klawiatura ma na dniach przyjechac do mnie, w tym momecie jestem na etapie przygotowania do malowania komory silnika
Z własnego doświadczenia wiem, że najłatwiej wychodzi położyć całą wiązkę od D15Z6 i tylko na końcach wtyczki przerabiać. Gdzieś tam napewno jakiegoś kabla zabraknie, ale to wychodzi w trakcie.
To właśnie z elektryką jest tutaj największy problem, bo swap mechaniki to pikuś :)
Trochę wygrzebane, nie wiem co tam u leo, ale chyba najrozsądniej podmienić tylko silnik, ewentualnie bawić się w zaślepienie EGR, do tego poprowadzić kable od VTEC i wymienić klawiaturę w silniku, a potem wystroić. Aparat z D15B7 wsadzić do nowego silnika (chyba trzeba tylko mocowania przerobić - może da się przełożyć wnętrze, byłoby pięknie ;) )
U mnie dobrze juz po swapie jutro jade wiazke vteca podpiac sam słupek dałem z d15z6 (do tego zmieniłem wałek i klawiature na d16z6:D) a cała reszte z d15b7 :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.