laskos
03-09-12, 21:34
Witam, i znów potrzebuje porady znawców tematu ;-)
Potrzebuje na zimę podnieść zawieszenie ponieważ obawiam się, że moja pani będzie miała tendencje do obrywania zderzaka i harowania podłogą o glebę.
Mam założone sprężyny K&R obniżające prześwit o -35 mm. Moje pytanie jest takie:
1) Gościu w sklepie doradza mi sprężyny Monroe zamiast KAYABA, podobno Monroe są troszkę miększe a KAYABA jest twardsza i ma tendencje do pękania na końcówkach, które wziąść ?
2) Wymieniać 4 sztuki przód i tył czy wystarczy tylko sam przód ? Z tyłu koła mają ujemną geometrię pionową :-) Fajnie wygląda i dobrze się jeździ tylko co będzie jak się sam przód ewentualnie podniesie ?
3) czy wymieniać od razu gumowe klosze i ewentualnie co tam jeszcze jest do wymiany ?
Wiem że temat był kilka razy wałkowany ale raczej o obniżaniu niż o podwyższaniu. O podwyższaniu tylko ludzie mówią że trzeba założyć seryjne amorki i sprężyny a ja amorki mam jeszcze dobre.
Moja Hanka to VII g. D16V1 1.6 2001 r.
pzdr. Wszystkich Hondziarzy :-)
Potrzebuje na zimę podnieść zawieszenie ponieważ obawiam się, że moja pani będzie miała tendencje do obrywania zderzaka i harowania podłogą o glebę.
Mam założone sprężyny K&R obniżające prześwit o -35 mm. Moje pytanie jest takie:
1) Gościu w sklepie doradza mi sprężyny Monroe zamiast KAYABA, podobno Monroe są troszkę miększe a KAYABA jest twardsza i ma tendencje do pękania na końcówkach, które wziąść ?
2) Wymieniać 4 sztuki przód i tył czy wystarczy tylko sam przód ? Z tyłu koła mają ujemną geometrię pionową :-) Fajnie wygląda i dobrze się jeździ tylko co będzie jak się sam przód ewentualnie podniesie ?
3) czy wymieniać od razu gumowe klosze i ewentualnie co tam jeszcze jest do wymiany ?
Wiem że temat był kilka razy wałkowany ale raczej o obniżaniu niż o podwyższaniu. O podwyższaniu tylko ludzie mówią że trzeba założyć seryjne amorki i sprężyny a ja amorki mam jeszcze dobre.
Moja Hanka to VII g. D16V1 1.6 2001 r.
pzdr. Wszystkich Hondziarzy :-)