Zobacz pełną wersję : modyfikacje silnika d14a3
ok ale z z6 różnie to bywa, różny wpływ ma, a ja chce dalej cieszyć się bez awaryjnością i brakiem niespodzianek, gdzieś na forum wyczytałem że ktoś ( nie pamiętam nicku już) zadziałał na spokojnie z b7 i było na plus i bez problemów później, chce na razie jedynie ok 100km, żeby dół się przede wszystkim poprawił
skolopendra
10-02-11, 13:48
ale z z6 różnie to bywa,
tak rożnie :rolleyes: mój kolektor przez 2 lata rzucał ****ami ,,podczas kontroli drogowej
po dwóch latach zaczął świecić na niebiesko
same problemy jak widzisz z tym z6 :cool:
niema sensu
z6 y8 lub w4
x2
B7 wg mnie bezsensu ladowac....
x2
B7 wg mnie bezsensu ladowac....
czemu nie ma? moje auto odzylo z tym ssakiem widzialem jak jezdzila ej9 z ssakiej z z6 i nie robila szalu wielkiego tak samo jechala jak na b7
a co do z6,y8 jeszcze z d14a2 jest taki sam
nie bede sie spieral ale D14A2? Tam mniejsza pojemnosc wiec po co az takie zapotrzebowanie w powietrze?(wielkosc kanalow i puszki) no ale coz :D
B7 wg mnie to ograniczenie.
nie bede sie spieral ale D14A2? Tam mniejsza pojemnosc wiec po co az takie zapotrzebowanie w powietrze?(wielkosc kanalow i puszki) no ale coz :D
B7 wg mnie to ograniczenie.
wieksze wymiary kanałów w z6/u8 to nie wszystko, zwróć uwagę na wymiary wlotów w głowicy w d14... To też istotna sprawa. To zupełnie jak założyć przepustnice 65mm na nierozwiercony oem kolektor ssący :)
nie bede sie spieral ale D14A2? Tam mniejsza pojemnosc wiec po co az takie zapotrzebowanie w powietrze?(wielkosc kanalow i puszki) no ale coz :D
B7 wg mnie to ograniczenie.
A dla mnie Z6 to przesada do D14 bez żadnych dodatkowych modów.
B7 przez swoją budowę (średnicę kanałów itd) daje dużo bardziej poprawny i dużo lepszy AFR niż Z6. Sprawdzone organoleptycznie na moim D14 z Z6 i znajomego D14 z B7. Tam gdzie u mnie AFR wynosił 15-16 przy B7 wynosił max 14. Z tym, że u mnie podczas pomiaru AFR dodatkowym modem był wałek Y7 pokręcony regulowanym kółkiem.
Reszta taka sama 4-2-1 + 2" na 2 tłumikach.
A dla mnie Z6 to przesada do D14 bez żadnych dodatkowych modów.
B7 przez swoją budowę (średnicę kanałów itd) daje dużo bardziej poprawny i dużo lepszy AFR niż Z6. Sprawdzone organoleptycznie na moim D14 z Z6 i znajomego D14 z B7. Tam gdzie u mnie AFR wynosił 15-16 przy B7 wynosił max 14. Z tym, że u mnie podczas pomiaru AFR dodatkowym modem był wałek Y7 pokręcony regulowanym kółkiem.
Reszta taka sama 4-2-1 + 2" na 2 tłumikach.
dokladnie nie zawsze co wieksze jest lepsze ;)
Hello, kolektor już nabyłem :cool:, tylko jest z sondą ( widać że ktoś próbował odkręcić ale się nie udało, więc sprzedał z...) i teraz pytanie czy ta sonda może zostać, czy będzie pasowała u mnie, czy będę musiał jakoś się jej pozbyć i użyć mojej :confused:
skolopendra
23-02-11, 10:54
toś próbował odkręcić ale się nie udało
podgrzać palnikiem i odkręcisz
jeszcze się za to nie zabierałem, ale może nie ma potrzeby się za to zabierać dlatego pytam czy ta mi podpasuje
skolopendra
23-02-11, 12:56
jeśli nie podpasuje będziesz musiał ją ciąć na aucie ,wiec wybieraj :)
witam temat poruszany pewnie milion razy ale potrzebuje szybkiej odpowiedzi ,
- czy po zmianie samego ssaka od d16z6 do d14 sa jakies problemy chodzi mi o awaryjnosc czy zakladam i smigam normalnie nie przejmujac sie ze sie cos bedzie dziac dzieki za odp i pozdrawiam
krzysiek civic
27-02-11, 09:10
nie stwierdzono.... jedynie przy zakladaniu trzeba pomyslec o montazu linki z gazu bo troche trzeba porzezbic:D
jak to poskladsac i wogole o lince to wiem o co chodzi chodzi mi czy jest cos z awaryjnoscia , czyli poprostu skaldm wszyskto i sie ciesze ze wszyskto jest ok tak :)
krzysiek civic
27-02-11, 10:48
a czemu według ciebie mialo by byc inaczej?? inaczej ludzie by nie zakladali
Jeśli dajesz nową uszczelkę pod ssaka, nową uszczelkę pod przepustnicę, nowe przewody wodne doprowadzające płyn chłodniczy do przepustnicy i poprawnie to wszystko zmontujesz to nie ma obawy, że będzie łapać lewe powietrze czy, że stary ruszany przewód może pęknąć.
Jak podmienisz mocowanie linki na przepustnicy z D14 na Z6 to masz pewność, że można ją zamontować poprawnie i przepustnica będzie się otwierać w 100%.
znalezlem w swoim archiwum moze sie komu przyda, jak bylo sory
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ef251a8250c8f528.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/68f17abf3b244a4f.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3ee82329b6d64dc6.html
Nie neguje projektu ale 3 tyski za 12KM/12NM ponad serie?? Czy ja cos zle widze ;););):confused: Kur.... lepiej bylo walek Y7/SsakaZ6 :p
Nie neguje projektu ale 3 tyski za 12KM/12NM ponad serie?? Czy ja cos zle widze ;););):confused: Kur.... lepiej bylo walek Y7/SsakaZ6 :p
Dokładnie tak jak mówisz, również artykuł i opisane w nim mody uważam za nieco z dupy jeśli porównać koszty do przyrostu :)
hmmm....Znajomy byl 1.4 na hamowni pokazalo 93 Km i 111Nm...
4-2-1 na dwoch przelotach 2 cale.
Ssacy Z6 + glowica Y7 po wymianie uszczelniaczy itd.CR 10.5
chyba cos nie tak?
Wieczorem wrzuce wykres,ale czy mozliwe jest ze po takich "modach" tak slabo?
Auto na dupo hamowni w porownaniu przed i po zmianach to *******.
trzeba by podstroić :) pokaż wykres :)
wieczorem dam,czekamy az koles z hamowni wysle
bo ogolnie zalamka <bag> po samym wydechu i ssacym powinno wyjsc wiecej wg mnie.
silnik w bdb stanie,szczelny a tu taki psikussss:D:D
z tego co spagladalem na laptopa
to max moment wpisal 600Nm a moc 400Km wiec moze dlatego tak slabo.Nie sie,moze ten pan co pomiar robil cos spierd.
Wrzuce onboarda'a jak znajde bo albo jego hamownia z*****a albo u nas w okolicy Z6 i A9 wszystkie to padaka:p
malo malo...
Nie chce zakladac nowego tematu.
btw. blok D14 ma pierscienie do wymiany pali olej.
Glowica byla robiona Y7 parem miesiecy temu na OEM czesciach.
teraz nie wiem czy robic blok D14A4 czy szukac D16Y7 ?wtedy D16 by smigalo na osprzecie D14A4+glowica Y7
czy D16Y7 blok doda cokolwiek kuniuuufff?:D czy lepiej nie kombinowac i remontowac D14A4?
tylko remont D14...no ****....Nie moge tego cos przebolec szkoda $$$ na D14....
dodam ze auto pod koniec miesiaca ma jezdzic na kompresorze.
czy moze ktos ma inny pomysl,moze ktos to przerabial.podobny przypadek.
Dziekuje.
Raczej wiadomo ze szukaj D16.
Starstruck
11-03-11, 13:37
Szukaj D16 - większa pojemność, większy moment :).
skolopendra
11-03-11, 13:58
dodam ze auto pod koniec miesiaca ma jezdzic na kompresorze.
tu akurat nie będzie potrzebował lepszego momentu czy pojemności
jeśli korby1,4 wytrzymają to powinno dać po wystrojeniu ze 160km i duuużo momentu
Starstruck
11-03-11, 14:08
Oki, ale blok D16Y7 czy D14 są praktycznie w tych samych cenach, to co mu szkodzi kupić coś, jakby nie patrzeć, i tak lepszego?
Yotomeczek86
11-03-11, 14:32
Tylko że blok d14 może być zdecydowanie w lepszym stanie niż d16 - czyt. nie bierze oleju
Starstruck
11-03-11, 14:38
Tylko że blok d14 może być zdecydowanie w lepszym stanie niż d16 - czyt. nie bierze oleju
Szukanie mu nie zaszkodzi, zrobi jak chce, ja bym szukał od D16:)
i tak tez zrobie.Remont D16stki Y7.
tak by nie zaklaac nowego tematu,troche OT. Korby do Y7 ?z A9 beda pasowaly ?grubsze sa chyba:p
Yotomeczek86
11-03-11, 20:56
Powinny podejść - zapodać tłoki z D16A9 i doprężysz ;] Najgrubsze korby pasujące do d serii są w b20z ale trzeba coś zmodyfikować (może sie mylę, ale mam dziure w pamięci ostatnio :p )
Powinny podejść - zapodać tłoki z D16A9 i doprężysz ;]
Idealnie wręcz pod doładowanie ;)
Nie tloki nie :D nie doprezam bo doprezylem i D14 powiedzial pass po 2 tys Km.
Nie radze tego robic...D14 i CR 12+ to same problemy,on sie wrecz topi w srodku;);)
Btw jest i bedzie kompresor,wiec low CR.
chodzilo mi wlasnie o korby z B20 ale seryjne Y7 podobna tez wytrzymaja.
nie chce juz wiecej kombinowac...
dlaczego tak slabo...
4-2-1 dale dwa cale na 3 przelotach.
Glowica Y7 po portingu dopasowanie strony ssacej pod kolektor wydechowy i ssacy.
Splanowana 0.3 +uszczelka 0.6 nowe uszczelniacze i wszelkie gumy OEM dotarte gniazda.
Ssak Z6+short w zabudowie +air duct.
Nowe kable NGK,swiece NGK.
liczylem na wiecej...
wykres...
http://images45.fotosik.pl/718/978020de75416bc0m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=978020de75416bc0)
skolopendra
14-03-11, 20:01
afr sprawdzałeś?
no nie mial pan sondy ani innych urzadzen.Ogolnie jedyna hamownia w zasiegu 100Km.
napewno biedne AFR,CR dodam 11.5
ja liczylem na 110/120Km 130/140Nm
napisze i w tym temacie
Komp seria? Coś to za wysoko się kręci i jak komp seria to wykres do śmieci i jechać gdzie indziej gdzie normalnie panowie ustawia wszystko na hamowni
tak komp seria...
kornel wystrugal 120KM 140Nm na podobnym setupia a jego motor palowany :p:p
no tak zmienil na Z6 i juz tematy wybiera;);););) hehehe:D
skolopendra
16-03-11, 09:19
ja liczylem na 110/120Km 130/140Nm
niestety nie tak łatwo z 1,4 jak widzisz
nie wykluczone ze ograniczają cię seryjne mapy
pozostaje więc wystroić na hamowni ..lecz wiadomo koszta wzrosną
Bartas29550
17-03-11, 08:41
niestety nie tak łatwo z 1,4 jak widzisz
nie wykluczone ze ograniczają cię seryjne mapy
pozostaje więc wystroić na hamowni ..lecz wiadomo koszta wzrosną
mialem podobny problem z 1,4. przerobki mechaniczne jak u kolegi skolopendry (ksero) :D
poza elektronika kompa innego nie moglem dac bo mialem obd2b po FL...wszystko zaczelo dopiero wspolgrac i jechac jak kupilem od niego prosiaka (11.pkt przerobek)
skolopendra
17-03-11, 10:02
masz wyprowadzenia prosiaka?
Bartas29550
17-03-11, 11:49
masz wyprowadzenia prosiaka?
tak mam :)
niestety nie tak łatwo z 1,4 jak widzisz
nie wykluczone ze ograniczają cię seryjne mapy
pozostaje więc wystroić na hamowni ..lecz wiadomo koszta wzrosną
Tak:o
Tak :o
Ciezka sprawa...OBD1 wychodzi pewniej i taniej.Piggy jest rozwiazaniem ale nie takim jak zmiana OBD
Tak:o
Tak :o
Ciezka sprawa...OBD1 wychodzi pewniej i taniej.Piggy jest rozwiazaniem ale nie takim jak zmiana OBD
Prosze Cie taniej ?
Aparat zaplonowy od D15B7, krokowy plus wszystkie czujniki z kolektora pod obd1 (zakladajac, ze ich nie masz w kolektorze i miejsca po nich masz pozaslepiane), komp P06, przerobka wiazki i pozniejsze strojenie crome.
Liczylem to jak sie zastanawialem co zrobic u siebie i z perspektywy czasu patrzac, przejscie na ODB1 z wystrojeniem jest dwa razy drozsze niz wlozenie i wystrojenie np. ecumastera.
Ja na swoim ecumasterze jezdze od ponad roku i kompletnie nic sie nie dzieje, wiec nie wiem dlaczego twierdzisz, ze zmiana obd jest pewniejsza. Jasne crome ma wiecej *******owatych funkcji typu, ustawienie shift lighta czy procedury startu co jak dla mnie absolutnie nie jest warte wydawania dwa razy takich pieniedzy co za piggy backa.
Jak masz auto z OBD1 albo takie w ktorym spokojnie mozna zastosowac przejsciowke to oczywiscie, ze jest to najlepsze rozwiazanie ale nie w D14 gdzie trzeba rzezbic mnustwo rzeczy, po to aby wystroic np. walek Y7 ze ssacym Z6.
[QUOTE=Karot;1277923]dlaczego tak slabo...
[QUOTE]
Hahaha !Zjem Cie mamy Corsa 1.2 :D ****.....;);););)
Malpa podjedz do Nas :D Bo wiem co pomoze troche 240CC:cool: pogonie Ci ecumajstera :D
Ile Ci pali ?Mniej niz przed modami:D ?
daj power rurke wezsza i dluzsza bedzie lepiej ale i tak kupa:D:D
Spychu ja tez wypowiadam sie z prespektywy czasu...
mnÓstwo:o owszem,ale to nie jest az tak duzo jak sie wydaje ja zaczalem od wydechu jak kazdy, a skonczylem na duzym cr,slifach i ostrym walku.
Ale jednak lepiej jak steruje ORI komp niz dokladka.
btw Ecumajsterrrr :D spoko ale,OBD to otwarta furtka na przyszlosc.
a jak ktos goni za moca to i tak pozniej bedzie swapowal bo dojdzie do wniosku ze wiecej nie wycisnie :D
Tobie sie udalo:)
u mnie z Ecumaster wyszla kupa :D nie neguje tego urzadzenia,ale nie kazdy "spec" potrafi je ogarnac:rolleyes:
Zdecydowanie Obd1 przyda się w dalszych modach.
Zdecydowanie Obd1 przyda się w dalszych modach.
Tak, przy swapie na B-serie :)
Mam kilka pytań :) :) Myślę że to odpowiedni temat :)
Stron mechanicznych nie ogarniam za bardzo więc wolę zapytać doświadczonych :)
Czy wymiana ssącego (razem z przepustnicą, listwą wtryskową etc.) z a3 na b7 odbywa się plug&play?
Czy konieczna jest jakaś rzeźba?
Wężyki, wiązka itp. pasuje?
Komp z a3 ogarnie nowy sprzęt?
No i czy sama wymiana tego wyprodukuje dodatkowe KM??
Pozdro :)
Mam kilka pytań :) :) Myślę że to odpowiedni temat :)
Stron mechanicznych nie ogarniam za bardzo więc wolę zapytać doświadczonych :)
Czy wymiana ssącego (razem z przepustnicą, listwą wtryskową etc.) z a3 na b7 odbywa się plug&play?
Czy konieczna jest jakaś rzeźba?
Wężyki, wiązka itp. pasuje?
Komp z a3 ogarnie nowy sprzęt?
No i czy sama wymiana tego wyprodukuje dodatkowe KM??
Pozdro :)
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?1582-Wymiana-kolektora-dolotowego-w-silnikach-serii-D
y7 i a3/a4 są z tego co wiem bliźniacze przy tej przeróbce więc korzystaj
1. Jest trochę rzeźby, przynajmniej u mnie przy zmianie na b7 było trochę ;)
2. Komp bez problemu ogarnie, nie trzeba zmieniać ani stroić.
3. Trochę KM wyprodukuje, nie wiem ile dokładnie u mnie przybyło bo nie hamowałem ale względem 90-konnej serii jest wyczuwalna różnica.
a ja mam takie pytanie...bo ogolnie do d14 montuje sie glowice z d16y7, a co gdyby wrzucic glowice z d16w3 ?? czy maktos moze jakies info na temat roznic miedzy tymi glowicami np komora spalania i zawory ?
A co chcesz osiągnąć, tak bardzo imponują Ci osiągi d14 z głową od d16 bez vteca?
sam sobie odp na swoje pytanie odnosnie tego co chce osiagnac :) interesuje mnie glowica z tego silnika bo mam zamontowany walek z w3 i ciekawi mnie teraz efekt montazu takiej glowicy bo odnosnieglowicy z y7 to juz wiem.
a czy wie ktos jakie srednicy sa zawory ssace i wydechowe w glowicy z d16y7?? potrzebuje te dane do porownania z inna glowica. bylbym wdzieczny za jak najszybsze info.
Panowie takie pytanko... narodziło mi sie to w głowie i sie zastanawiam czy w ogóle warto.
D14z4 założyć mu głowice z y7 wałek tez z y7, ssący z b7 i do tego dorzucić jakiegoś eatona?
Czy ma to w ogóle prawo bytu?? i proszę o konkret odpowiedzi a nie ze nie opłaca się i w ogóle.
Może już coś takiego w ogóle lata gdzieś??
napewno ma prawo bytu ale pytanie ile wytrzymaja korby w d14 bo sa dosc cienkie. a doladowanie zapewne max 0,3 bara
No wlasnie a odpowie ktos z czego jak co korby? I czy przy tej glowicy mozna doladowac? I z czegos innego ladowac tloki?
Starstruck
05-11-11, 20:33
No wlasnie a odpowie ktos z czego jak co korby? I czy przy tej glowicy mozna doladowac? I z czegos innego ladowac tloki?
No jak już zaczyna się zabawa z korbami w D14 to już tylko sztuka dla sztuki.
no wiecie jedni chcą latać b18 a jedni d14 ;) zawsze warto zrobić coś innego. świadomy jestem kosztów swapa na każdy inny silnik.... na forum już są tematy z uturbionymi d13 i jeździ to tez.
Po prostu kalkuluje koszty. Może mi ktoś powiedzieć co i jak?
Przecież to może też przyjemnie jeździć co??
Zamiast wydawać kasę na turbo wolałbym dozbierać do swapa na d16 i mieć porządny silnik bez strachu, że eksploduje jak rozkręcę go do odcinki.
Starstruck
06-11-11, 00:02
Tzn wg mnie koszt uturbienia 1.4 jest zauważalnie wyższy od kupna nawet tego D16Z6 + mały remont tego silnika.
no tylko tutaj wsadzenie eatona wchodzi w gra;0 a zawsze cały kit później można przełożyć gdzieś indziej.
Zawsze warto zrobić coś innego a jak się posypie d14 to sami dobrze wiecie ile kosztuje nowy słupek
Pytanie glownie do autora :) Pisales ze wlozenie wydechu na 50mm rurach zbyt rozprezylo uklad ( tez mam takie wrazenie wlasnie ) napisales rowniez o zwezeniu wydechu ?
Zmniejszyles srednice tuz przed wydechem koncowym ? w miejscu laczenia rur z wydechem koncowym ? na 45 mm ?
Co jeszcze mozna zrobic / co proponujecie aby ten moment na dole troche sie dzwignal ( mam 4-2-1 i wszystko puszczone na 2" )
witam wszystkich mam prośbę kupiłem hondę i nie mam zwężki w układzie dolotowym ale auto osiąga sete w ok 14s wiec dalej mam 75 marnych koni co zrobić w komputerze żeby odzyskać te 15KM ????proszę o odp D14A3
D14 nie są demonami szybkości. Zrób reset kompa, w samym kompie niewiele możesz zdziałać.
D14 nie są demonami szybkości. Zrób reset kompa, w samym kompie niewiele możesz zdziałać.
Demonami szybkości owszem nie są, ale zdrowe d14 bez zwężki powinno przyspieszać do setki ~10 sekund.... Chyba że kolega zmienia biegi przy 4-5 tysiącach obrotów... Jeśli przeciąga na każdym biegu to stawiam na przestawiony rozrząd albo zapłon.
albo zapchany katalizator. Po wywaleniu kata w d13 poprawił mi sie sprint do 100 o ok. 2 sekundy
jest sens zakladac kpl org wydech z EK4 B16 lub z anglika B18C4 do D14Z2 z modyfikacjami:
- kolektor wydechowy 4-2-1 D16Z6
- ssak D16Z6
shrekinho90
07-07-12, 19:12
Jest jak najbardziej to bedzie optymalna srednica. Na koniec mozesz wrzucić jeszcze jakis przelot zamiast serii.
Może się link powtórzy gdzieś w odmętach tego tematu ale znalazłem stronkę z kilkoma modami D14A3
http://www.dodo-upgrades.nl/
Mam pytanie. Dlaczego Moje d14a3 odcina prz 6500 ? A nie 7000 ?
Wymieniona przepustnica z pionowej na poziomą , stożek , zimne powietrze ze zderzaka ,4-2-1 , brak kata , końcowy przelotowy m tech
Wtryski zostały z d14a3 (bo z d16z6 trzeba przerabiać kable oraz niszczą świece)
Może przepustnica Ci się nie otwiera do końca ?
niszczą świece)
O, ciekawe ;)
apropo wtryskow d16y8 mialo 240 czy 190? bo nie wiem i jeszcze mnie ciekawi po co tam sa jakies nakladki na koncowkach ktorych w zadnej hance nie spotkalem
d16y8 mialo 240 czy 190?
240cc
Może przepustnica Ci się nie otwiera do końca ?
to ze nie otwiera to normalne przynajmniej w D14Z2 ale mimo to silnik kreci sie do odcinki na obrotomierzu 7200 i zmiana kolektora ssacego, przepustnicy na pionowa cz wydechowego nie ma zadnego wplywu na odcinke - bo to juz przerabiałem
Co jeszcze mozna zrobic / co proponujecie aby ten moment na dole troche sie dzwignal ( mam 4-2-1 i wszystko puszczone na 2" )
zaluz sobie skrzynie hybrydowa FD4.4 to ci rozwiaze problemy braku momentu na dole
Mam pytanie. Dlaczego Moje d14a3 odcina prz 6500 ? A nie 7000 ?
Wymieniona przepustnica z pionowej na poziomą , stożek , zimne powietrze ze zderzaka ,4-2-1 , brak kata , końcowy przelotowy m tech
Wtryski zostały z d14a3 (bo z d16z6 trzeba przerabiać kable oraz niszczą świece)
up. Może ktoś pokieruje mnie do problemu
up. Może ktoś pokieruje mnie do problemu
ECU z innego modelu? Przeklamanie obrotomierza w druga strone?
jesli masz seryjna nie zmieniana skrzynie to jakie dokladnie max predkosci osiagasz na II i III biegu przy odcince?
ECU z innego modelu? Przeklamanie obrotomierza w druga strone?
jesli masz seryjna nie zmieniana skrzynie to jakie dokladnie max predkosci osiagasz na II i III biegu przy odcince?
Jutro dam ci odpowiedź na to pytanie :)
pampersowy
02-08-12, 21:47
siemka mam mały problem... dziś się przejechałem z taką samą co moje jajko i przegrałem a mam więcej modów ode niego... tzn moja nie ma kata, końcowy wydech ala apexi N1, kolektor ssący od d15b7 plus stożek i do tego zimne powietrze ze zderzaka. (biegi zmieniane od 6000rpm do 7000rpm)
Odjeżdżał mi na długość auta do gdzieś 120 a potem dopiero zaczolem mu odjeżdżać. Strojenie??
pampersowy
02-08-12, 21:56
ale takie same są?
siemka mam mały problem... dziś się przejechałem z taką samą co moje jajko i przegrałem a mam więcej modów ode niego... tzn moja nie ma kata, końcowy wydech ala apexi N1, kolektor ssący od d15b7 plus stożek i do tego zimne powietrze ze zderzaka. (biegi zmieniane od 6000rpm do 7000rpm)
Odjeżdżał mi na długość auta do gdzieś 120 a potem dopiero zaczolem mu odjeżdżać. Strojenie??
nie rozumiem masz jajko z D14Z1?
pampersowy
02-08-12, 22:01
tak jest mam jako d14z1, a on cos seryjnego z zadnym modem(cos z przedliftu)
a chociaz odblokowales to d14z1?? bo takto masz 75KM ;)
pampersowy
02-08-12, 22:22
kolektor ssący od d15b7 plus stożek i do tego zimne powietrze ze zderzakanie ma zwęzki ;)
aa sory, niezauwazylem :P no ciekawe jaka Ty masz obecnie skrzynie biegow ;) a jaki silnik w jajku ma kolega??
pampersowy
02-08-12, 22:38
hmmm d14a3 chyba napewno bez zwezki i bez zadnych modow, a jak sprawdzic jaką mam skrzynie?
to ma jajko czy 6 gena?? bo 2 jajka z silnikami z ej9??
pampersowy
02-08-12, 22:47
ja mam 3 drzwiową honde polifcie (d14z1) a on 3 drzwiową honde przedliftem ;) (d14xx)
ja mam 3 drzwiową honde polifcie (d14z1) a on 3 drzwiową honde przedliftem ;) (d14xx)
no to faktycznie, same jajka :rolleyes:
pampersowy
02-08-12, 23:06
moglem sie pomylic prawda? wiecie co moze byc nie tak?
ECU z innego modelu? Przeklamanie obrotomierza w druga strone?
jesli masz seryjna nie zmieniana skrzynie to jakie dokladnie max predkosci osiagasz na II i III biegu przy odcince?
1 bieg 50
2 bieg 80
3 bieg nie pamiętam ale ok 120
1 bieg 50
2 bieg 80
3 bieg nie pamiętam ale ok 120
to rzeczywiscie kreci ci sie nizej, seria powinna jechac licznikowo przy odcince na I 57km/h na II 96km/h na III 145km/h
pampersowy
03-08-12, 11:33
panowie i co moze byc nie tak?
1 bieg 50
2 bieg 80
3 bieg nie pamiętam ale ok 120
pasowalo by sie porownac w jakis wieczor
pampersowy
03-08-12, 15:39
pasowalo by sie porownac w jakis wieczor
u siebie mam porównać?
u siebie mam porównać?
nie, choć też mozesz sie przejechac z rolki z innym taki samym civiciem ja bedziesz zmnieniac biegi wczesniej tzn ze rzeczywiscie nasz odcinke nizej i raczej z tym nic nie zrobisz, chyba ze wymiana ecu na inne
pampersowy
03-08-12, 16:33
a jaki jest koszt zmiany ecu lub strojenia?? trzeba miec przejsciówke i co dalej?
a jaki jest koszt zmiany ecu lub strojenia?? trzeba miec przejsciówke i co dalej?
Rzeźba w gównie ;)
Lepiej odkładaj kasę i od razu zrób swapa na D16 :)
Poważne, a co za tym idzie kosztowne modyfikacje D14 są moim zdaniem dobre tylko dla pasjonatów lubiących zrobić sobie coś oryginalnego. Dla takich ludzi koszty schodzą na drugi plan. Ty od razu pytasz o koszty, więc będziesz to chciał zrobić jak najtaniej... i tak władujesz kupe kasy, a efekty będą pewnie słabe.
pampersowy
04-08-12, 15:21
nie nie nie nie... wlasnie odwrotnie pytam o koszty bo nie wiem a nie, ze chce zrobic najtaniej ;) mi wystarczy zastrzyk kilku koni a nie kilkunastu ;) ja bardziej chce byc wyjątkowy a nie takim jak wszyscy co ladują d16 lub b18... wszystko juz jest oklepane, a nawet jak mi nie starczy to uzbieram i bede mial na strojenie lub cos w tym stylu ale w d14 ;)
chudypiter
04-08-12, 22:48
nie nie nie nie... wlasnie odwrotnie pytam o koszty bo nie wiem a nie, ze chce zrobic najtaniej ;) mi wystarczy zastrzyk kilku koni a nie kilkunastu ;) ja bardziej chce byc wyjątkowy a nie takim jak wszyscy co ladują d16 lub b18... wszystko juz jest oklepane, a nawet jak mi nie starczy to uzbieram i bede mial na strojenie lub cos w tym stylu ale w d14 ;)
Nie wiem co w tym wyjątkowego, jak skręcisz furę dla paru koni, których nawet nie odczujesz.
pampersowy
05-08-12, 00:48
jest to wyjatkowe jak to moje pierwsze auto :)
pampersowy
05-08-12, 13:57
co lepiej kolektor wydechowy z allegro 4-2-1 czy kolektor z d16z6 4-2-1 uzywany?
do 1.4 ponoc z z6 lepszy. Sam taki mam,ale nie mam porownania z ebayem
Lepszy z Z6, bo węższy - ebayowski bardzo rozpręża układ i zwiększa głośność.
na tym z D16Z6 jest odrobine ciszej i dzwiek jest przyjemny (slychac to jak reszta ukladu jest seryjna)
skolopendra
06-08-12, 14:43
na tym z D16Z6
i zbiera lepiej od dołu...
MarianoItaliano
06-08-12, 15:08
Zgadzam się z przedmówcami. Poza tym używka D16Z6 jest prawie połowę tańsza niż chińczyk z allegro.
Poza tym używka D16Z6 jest prawie połowę tańsza niż chińczyk z allegro.
A uzywka chiczyka jest prawie w tej samej cenie co uzywka z6 :P
Bierz Jebajowego :)
Jeśli juz zaczynasz modzić w tym dziecku qr.y i szatana, to istnieje duże, a nawet baardzo duże prawdopodobieństwo, ze za jakiś czas będziesz zmieniał na coś mocniejszego, a wtedy będziesz szukać chińczyka. Po co więc 2x szukac kolektora, płacić 2x za wysyłkę, montować itd :)
Rowniez uwazam, zeby brac chinczyka.
Nie chce sie madrowac ale rozumiem, ze wszyscy co twierdza, ze Z6 w D14 jest lepszy od chinczyka hamowali auto w takim samym setupie podmieniajac tylko kolektory :D
Nie, ale jeździłem na chińczyku w d14 i to mi wystarczy. Układ rozprężony i buczy jak cholera, dlatego jeśli się nie ma w planach swapa, nie ma sensu brać chińczyka.
A ja mam odmienne zdanie, u mnie chinczyk dziala wysmienicie.
Spychu ale Ty masz kilka modów zrobionych. Cały dolot, wałek...
Jezdzilem na chinczyku z wydechem i samym dolotem na seryjnym kolektorze i rowniez dal przyrosty w calym zakresie obrotow.
Akurat kolejnosc modow i hamowan byla seria, dolot, wydech, 4-2-1.
Moze te chinczyki sa rozne, jedne lepsze inne gorsze, sam nie wiem.
Ciężko powiedzieć, u mnie była poprawa dołu i góry, a zamuła środka plus mocno zwiększony hałas, dlatego samego chińczyka nie polecam. Ciężko mi powiedzieć jak się zachowuje przy innych modyfikacjach, bo wydech był jedynym modem w d14.
Chińczyka nie miałem ale na 4-2-1 z y2 d14 hula aż miło:)
chinczyk wyjdzie drozej bo trzeba jeszcze obwinac bandażem,
u siebie mam kolektor wydechowy z D16Z6 zalozony najpierw do calkowiecie seryjnego D14Z2 - efetk to bylo ciszej i wiecej mocy na dole w zakresie 2-4 tys obr, gora bez zmian po dolozeniu ssaka z D16Z6 wyraznie poprawila sie gora 5-7tys obr
to ile Cie to wszystko kosztowało ? pytam o pieniążki ;) zadowole sie takim orientacyjnym kosztorysem
pampersowy
12-08-12, 23:47
za kolektor ebayowy dałem 300 +60 zl za banzdaż :) a kolektor ssący mam od d15b7 za 100 :)
za kolektor ebayowy dałem 300 +60 zl za banzdaż :) a kolektor ssący mam od d15b7 za 100 :)
kupiles kolko na przpustnice z D15B7? bo w D14 z org kolkiem przepustnica sie nie otwiera w 100%
pampersowy
13-08-12, 00:14
tzn przepustnica cala została przełożona z d14 razem ze sprężynka od linki?
tzn przepustnica cala została przełożona z d14 razem ze sprężynka od linki?
D14Z2 nie otwiera do konca, sprawdz u siebie w 2 osoby bo pewnie tez ci nie otwiera
pampersowy
13-08-12, 13:49
sluchaj a co zrobic zeby otwierala do konca?
Przelozyc sprezynke z blaszka do ktorej mocujesz linie z przepustnicy B7/Z6 :)
Przelozyc sprezynke z blaszka do ktorej mocujesz linie z przepustnicy B7/Z6 u siebie tak mam z b7 i nie otwierała się do końca...to pilnik i wio przy szlifowałem trochę blaszkę w miejscu w który opierała się o ogranicznik i hula:D
a była może mowa w temacie o przepustnicy 60mm w D14? co da ,czy nie za dużo powietrza będzie dostawała silnik wtedy itp?bo przeglądam i nie mogę nic ma ten temat znaleźć(może źle patrze:confused:)
zle patrzysz ;) ja u Siebie mam przepustnice 60 :)
u siebie tak mam z b7 i nie otwierała się do końca...to pilnik i wio przy szlifowałem trochę blaszkę w miejscu w który opierała się o ogranicznik i hula:D
a była może mowa w temacie o przepustnicy 60mm w D14? co da ,czy nie za dużo powietrza będzie dostawała silnik wtedy itp?bo przeglądam i nie mogę nic ma ten temat znaleźć(może źle patrze:confused:)
Swoją drogą, ogranicznik można przeregulować, nie trzeba tam nic piłować... :)
Swoją drogą, ogranicznik można przeregulować, nie trzeba tam nic piłować... u mnie czegoś takiego nie było,tak ze nie było jak przegranulować :eek: :)
u mnie czegoś takiego nie było,tak ze nie było jak przegranulować :eek: :)
kazda przepustnica w D14 i nie tylko ma ten ogranicznik - chyba ze u ciebie ktoś go wykrecil
mozecie zrobic zdjecie i pokazac o co kaman? :D
http://img805.imageshack.us/img805/9451/140820121973.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/805/140820121973.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
czerwonym zaznaczone o co sie opiera blaszka(jak widać nie ma co tam regulować) zielonym gdzie piłowałem zeby się przepustnica mogła na maxa otworzyć. dodam zeby wątpliwości nie było jest ssak D15B7 przepustnica D14Z1 blaszka D15B7.
zle patrzysz ja u Siebie mam przepustnice 60
Tak Karuzel ale Ty widzę ze wałek masz zmieniony jeszcze,a mi chodzi czy coś da przy seryjnym wałku + jakieś modyfikacje dolotu i wydechu
http://img805.imageshack.us/img805/9451/140820121973.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/805/140820121973.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
czerwonym zaznaczone o co sie opiera blaszka(jak widać nie ma co tam regulować) zielonym gdzie piłowałem zeby się przepustnica mogła na maxa otworzyć. dodam zeby wątpliwości nie było jest ssak D15B7 przepustnica D14Z1 blaszka D15B7.
Tak Karuzel ale Ty widzę ze wałek masz zmieniony jeszcze,a mi chodzi czy coś da przy seryjnym wałku + jakieś modyfikacje dolotu i wydechu
dalej ci sie nie bedzie otwierac na 100% przepustnica bo skok linki jest za maly do srednicy kołka na przepustnicy -
jak nie wierzysz popros kogos ze by wcisnal gaz do konca a ty patrz jak uchyla sie przepustnica
ide sprawdzic:)
aaa racja po mojej stronie jest:D wszystko się otwiera tak jak powinno :)
ide sprawdzic:)
aaa racja po mojej stronie jest:D wszystko się otwiera tak jak powinno :)
u mnie D14Z2 otwierala sie na 80% bo brakowalo skoku linki gazu
może mi się na 100% otwiera bo mocowanie linki przy kolektorze nie mam oryginalne tylko sam robiłem:confused::)
to ja w d14a4 mam tak ze sie zatrzymuje na tej blokadzie ale ta okragla blaszka co blokuje powietrze w przepustnicy sie przekreca o 90*
to zle czy dobrze ? tematu przepustnic jeszcze nie zglebialem :P
ale ta okragla blaszka co blokuje powietrze w przepustnicy sie przekreca o 90*
Czyli otwiera się do końca, tak powinno być.
to ja w d14a4 mam tak ze sie zatrzymuje na tej blokadzie ale ta okragla blaszka co blokuje powietrze w przepustnicy sie przekreca o 90*
to zle czy dobrze ? tematu przepustnic jeszcze nie zglebialem :P
sprawdzales w 2 osoby (1 wsrdoku wciska do konca) czy sam reka pod maska?
najpierw sam reka pod maska i bylo 100%
potem kolega "depno" i tez bylo 100%
i tu mam pytanie.
Autko max idzie 160 km/h :/
WTF?
czy to moze byc zatkany KAT czy moze rozrzad przestawiony?
jak pomoze to moge dodac ze mam zalozony:
4-2-1 z6
srodkowy powiekszony na nieco wiekszej rurze niz seryjna
koncowy przelotowy
po zmianach odczulem roznice na plus ;]
najpierw sam reka pod maska i bylo 100%
potem kolega "depno" i tez bylo 100%
i tu mam pytanie.
Autko max idzie 160 km/h :/
WTF?
czy to moze byc zatkany KAT czy moze rozrzad przestawiony?
jak pomoze to moge dodac ze mam zalozony:
4-2-1 z6
srodkowy powiekszony na nieco wiekszej rurze niz seryjna
koncowy przelotowy
po zmianach odczulem roznice na plus ;]
to ja mialem jakies dziwne D14 bo nie otwierala...
mi tez idzie dobrze do 160km/h odcina 4rke wbijam 5tke obroty spadaja na 5tys i auto przestaje dobrze przyspieszac tylko ze to 1.4 wiec podejzewam ze tak ma byc momentu malo
to ja mialem jakies dziwne D14 bo nie otwierala...
Nie miales dziwnego, u mnie tez nie otwieralo do konca.
Tak BTW co masz za skrzynie, ze odcinke na 4ce masz przy 160 ? :D
U mnie odcina 4 przy 200 wbijam 5 i V-Max na prostej to ok 215 licznikowych. Stala prekosc autostradowa na poziomie 180-200 na 5 to zaden problem u mnie :)
Nie miales dziwnego, u mnie tez nie otwieralo do konca.
Tak BTW co masz za skrzynie, ze odcinke na 4ce masz przy 160 ? :D
U mnie odcina 4 przy 200 wbijam 5 i V-Max na prostej to ok 215 licznikowych. Stala prekosc autostradowa na poziomie 180-200 na 5 to zaden problem u mnie :)
hybryda 3 i 4 z CRXa i FD 4,437 I-50, II-90, III-125, IV-160, V-?? co masz nagrzebane ze ci idzie 215????
ma seryjna skrzynie biegow zapewne :)
ma seryjna skrzynie biegow zapewne :)
seryjna skrzynia osiagów nie podnosi
mnie interesuja mody silnika bo 215km/h seryjne D14 z 90KM nigdy nie pojedzie po płaskim
pampersowy
20-08-12, 16:10
tam słyszałem ze jest 75 km :D jak zobaczysz pod maske to tam nic nie widac:D
Tak jak pampersowy napisal seria 75KM, pod maska tez widac serie :D
A w sumie duzo zrobione nie jest, A4 + wałek Y7 plus kolko Vision, ssak Z6 z dolotem i air ductem, 4-2-1 + 2", wtryski Z6, wystrojone, lekki zamach, i w sumie jeszcze *******owate rzeczy, lekko poprawione kanały w głowicy, ssaku i przepustnica :)
Skrzynia seria ale nie z A4 :)
Tak jak pampersowy napisal seria 75KM, pod maska tez widac serie :D
A w sumie duzo zrobione nie jest, A4 + wałek Y7 plus kolko Vision, ssak Z6 z dolotem i air ductem, 4-2-1 + 2", wtryski Z6, wystrojone, lekki zamach, i w sumie jeszcze *******owate rzeczy, lekko poprawione kanały w głowicy, ssaku i przepustnica :)
Skrzynia seria ale nie z A4 :)
no ja bym nie powiedzial ze malo jest porobione :P
samo strojenie daje sporo :P
ciekawe co sie u mnie zmieni po wymianie glowicy na y7
Tak jak pampersowy napisal seria 75KM, pod maska tez widac serie :D
A w sumie duzo zrobione nie jest, A4 + wałek Y7 plus kolko Vision, ssak Z6 z dolotem i air ductem, 4-2-1 + 2", wtryski Z6, wystrojone, lekki zamach, i w sumie jeszcze *******owate rzeczy, lekko poprawione kanały w głowicy, ssaku i przepustnica :)
Skrzynia seria ale nie z A4 :)
ssaka D16Z6 i wydechowy D16Z6 tez mam, wtryskow nie zalozylem bo ponoc przelewaja na seryjnej mapie - do zrobienia pozostał mi jeszcze wydech, bo seria z katem chyba teraz bardzo blokuje silnik
skrzynie masz pewnie serie z D13B2/D16Z6 z FD 4,25 bo tak by to wychodzilo z predkosci
MarianoItaliano
20-08-12, 19:54
ciekawe co sie u mnie zmieni po wymianie glowicy na y7
U mnie auto wzmocniło się w całym zakresie obrotów. Tyle, że ja miałem głowicę obrobioną. Porting kanałów, planowanie itd. Na hamownie po wymianie głowicy przyszło 4 KM i 2 Nm. Także na szał nie licz ;)
U mnie auto wzmocniło się w całym zakresie obrotów. Tyle, że ja miałem głowicę obrobioną. Porting kanałów, planowanie itd. Na hamownie po wymianie głowicy przyszło 4 KM i 2 Nm. Także na szał nie licz ;)
a zmieniales tez uszczelke ?? na jaka ??
MarianoItaliano
20-08-12, 20:05
Naturalnie, ze zmieniałem uszczelkę. Przy zmianie głowicy to raczej pozycja obowiązkowa :P nie pamiętam dokładnie co to była za uszczelka... :confused: na 90% dedykowana do D16Y7, ale ręki nie dam sobie uciąć.
ssaka D16Z6 i wydechowy D16Z6 tez mam, wtryskow nie zalozylem bo ponoc przelewaja na seryjnej mapie - do zrobienia pozostał mi jeszcze wydech, bo seria z katem chyba teraz bardzo blokuje silnik
skrzynie masz pewnie serie z D13B2/D16Z6 z FD 4,25 bo tak by to wychodzilo z predkosci
Przy pelnym bucie przelewaja, przy delikatnej jezdzie jak sonda koryguje dawke to jest w miare ok, na dobra sprawe nie trzeba zmieniac wtryskow bo seryjne 190cc z D14 spokojnie starcza do 150PS.
Ja zmienilem bo u mnie po ssaku Z6 i walku Y7 pokreconym kolkiem od 5k RPM byl AFR na poziomie 16:1 wiec bardzo ubogo, na samych wtryskach Z6 jezdzilem praktycznie dwa tygodnie, pozniej wystroilem.
Wydech na 100% blokuje.
Przy pelnym bucie przelewaja, przy delikatnej jezdzie jak sonda koryguje dawke to jest w miare ok, na dobra sprawe nie trzeba zmieniac wtryskow bo seryjne 190cc z D14 spokojnie starcza do 150PS.
Ja zmienilem bo u mnie po ssaku Z6 i walku Y7 pokreconym kolkiem od 5k RPM byl AFR na poziomie 16:1 wiec bardzo ubogo, na samych wtryskach Z6 jezdzilem praktycznie dwa tygodnie, pozniej wystroilem.
Wydech na 100% blokuje.
masz gdzies swoj wykres? domyslam sie ze teraz powyzej 5krpm jest huragan u ciebie
huraganu nie ma ale jak na D14 nie jest zle, co i tak nie zmienia faktu, ze szkoda kasy na to wszystko i lepiej wpakowac D16.
MarianoItaliano
22-08-12, 19:35
szkoda kasy na to wszystko i lepiej wpakowac D16
Święte słowa. Sam wiem po swoim aucie i kasiorze wydanej na mody. Ale jak się nie ma co się lubi, to się modzi co się ma :P
szkoda kasy na to wszystko i lepiej wpakowac D16.
z tym sie w pełni zgadzam, ale seryjne D16Y8 tez szału nie robi przynajmiej w solce
skolopendra
23-08-12, 10:19
b18 również szału nie robi przynajmniej w ej9
chyba że się zakuje i uturbi ;)
D16Y8 tez szału nie robi
Ostatnio na forum panuje taka tendencja, że jeszcze troszkę, a civic będzie musiał mieć przynajmniej 300 koni, by zrobić jakiś szał :p
Moim zdaniem, to na jazdę po drogach publicznych w zupełności wystarcza lekko podłubane D16. Dolot, wydech, strojenie i już powinno to jeździć na tyle żwawo, byśmy nie byli postrzegani za zawalidrogę :)
bo jadac w korku to robi jakies znaczenie ;]
Do dojazdów do pracy w mieście to mi lekko podłubane D14 wystarcza:p
b18 również szału nie robi przynajmniej w ej9
to też prawda aż sam byłem zdziwiony
Do dojazdów do pracy w mieście to mi lekko podłubane D14 wystarcza:p
D14 jest wystarczające jak jest pusta droga, jedynie szybkie wyprzedzanie stanowi problem
D16Y8 tj 1.6 VTEC i 125KM na papierze obecuje wiele ale w realu w solce bez rewelacji
Panowie, szybkie pytanie: Czym się różni kolektor wydechowy z d16w4 od d16z6?; czy podejdzie to do d14a8?; będzie odczuwalna poprawa po ew. założeniu?
ale w d14a8 nie ma przypadkiem fabrycznie poziomego kolektora?
No jest,ale kolektor z D14A8 jest plastikowy :confused:
d16w4 niewiele się różni od d16z6 można powiedzieć że są takie same ;d podejdzie do d14a8 ostatnio dla znajomego montowałem z d15b7 i nie było problemów także d16z6 też wejdzie ;>
Czy duzo jest zabawy z przelozeniem ssącego z d15z6 do d14a3? Ziomek mi oferuje gotowy komplet wyciagniety z d14. Pytanie tylko, czy ma to sens? Czy cos sie zmieni na plus? Dodam tylko, ze wylotowy mam 4-2-1 z ebaya.
napewno sie zmieni na plus tylko zaslep egr :)
a ja mam takie pytanko, czy jest sens zakladac walek z y7 do a4 przy ori ssacym??
Ja mialem y7 na ori ssacym i bylo ok :D
Tapatalk
a czy ssacy z y7 ma takie same kanaly jak a3/4 ??
Nie polecam wkładać ssacego d15z6 do d14 jeśli nie będziecie tego stroić. Będzie mega uboga mieszanka.
Wysyłane z mojego LT22i za pomocą Tapatalk 2
No niestety, poki co na przerobke wiazki i zmiane komputera mnie nie stac. Czyli lepiej sobie odpuscic taka zabawe?
Najwięcej momentu z dołu da Ci ssący B7, góra będzie taka sobie. Jak możesz kupić w dobrej kasie tego d15z6 to weź. Wklejalem na forum tutorial jak przejść na OBD1 wraz z kosztorysem
Wysyłane z mojego LT22i za pomocą Tapatalk 2
A ja juz zakupilem d15z8 :) zamontuje to zdam relacje.
Tapatalk
w EJ9 mam ssaka z D16Z6 co sie zmieni jak podmienie na ssaka z D15B7 testował ktoś? z zewnatrz kolektory sa identyczne różnia sie ponoć srednica kanałow
B7 lepszy dół, Z6 lepsza góra. Zostaw jak jest, nie ma co kombinować na siłę.
Wysyłane z mojego LT22i za pomocą Tapatalk 2
B7 lepszy dół, Z6 lepsza góra. Zostaw jak jest, nie ma co kombinować na siłę.
Wysyłane z mojego LT22i za pomocą Tapatalk 2
teraz czuje że auto idzie od 5tys obr, jak na B7 miałbym skok mocy od 4 tys było by lepiej, nawet tracac powyżej 6500obr,
Raczej wyglądałoby tak, że od 2500-3200 chce jechać, a przy 4k rpm miałbyś dołek
tu masz wykres czasów otwarcia wtrysków jaki był u mnie przy B7 i jaki się udało zrobić po wystrojeniu na D15Z6
http://img153.imageshack.us/img153/3162/b7vsz6.jpg
Raczej wyglądałoby tak, że od 2500-3200 chce jechać, a przy 4k rpm miałbyś dołek
tu masz wykres czasów otwarcia wtrysków jaki był u mnie przy B7 i jaki się udało zrobić po wystrojeniu na D15Z6
nie byłem na hamowni ale teraz tez miedzy 4 a 5 tys obr jest dołek (albo płasko) zreszta wiele osob o tym pisało na forum) mam skrzynie hybryde i jak zmienie idealnie 1 na 2 to nie spadam poniżej 5 tys, pożnie z 2 na 3 na 4 bez problemu mieszcze sie w tym zakresie
palermo444
20-05-13, 11:52
Witam dużo roboty jest z założeniem poziomej przepustnicy np od d16z6 do d14 ?
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Witam dużo roboty jest z założeniem poziomej przepustnicy np od d16z6 do d14 ?
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
co nie miara :D
4-5h roboty z ogarnieciem wszystkiego na tip top ;)
a czy odp mi ktos na pytanie odnosnie kanalow w ssaku a4 i y7 ?? :P
skolopendra
20-05-13, 18:26
a4 i y7 ?
są takie same
palermo444
25-05-13, 19:06
Czyli generalnie co można zrobić do wsadzić wałek y7 dolot no b7 i wylotowy 4 2 1 i powinno to poprawić dynamikę....?
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Poprawi dynamikę ale po takim zestawie powinno się już furę wystroić.
Wysyłane z mojego LT22i za pomocą Tapatalk 2
skolopendra
30-05-13, 20:39
ale po takim zestawie powinno się już furę wystroić.
na tyle jest zapasu na seryjnych mapach
Pamiętając jak kiepski miałem momentami AFR lepiej myśleć o strojeniu. Szczególnie, że i fura lepiej jedzie jak i spalanie mam niższe niż przed
Wysyłane z mojego LT22i za pomocą Tapatalk 2
palermo444
12-08-13, 22:13
na tyle jest zapasu na seryjnych mapach
Czyli nie stroic? Czy grozi to czymś jak się nie wystroi?
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Oczywiscie, ze stroic, bez strojenia zabijesz silnik w moment.
U mnie na walku z Y7, ssacym Z6, 4-2-1 i 2" wydechu AFR od 5k RPM mialem na poziomie 15-16 wiec praktycznie bez paliwa.
na tyle jest zapasu na seryjnych mapach
Ile kosztował cię Power-tec w zastecu?
skolopendra
21-02-16, 22:26
nie pamiętam już :)
http://www.wadayaneed.com/images/cl216.jpg
:p
Skoro odkopane mam pytanko czysto teoretyczne:D
dół D14A3/A4 jest taki sam jak D14Z1/Z2?
skolopendra
30-07-16, 17:46
Jak on w ogóle działa? Zamienia na inne sygnały z ECT, IAT czy może jeszcze z czegoś innego?
nie wiem ,nie powiedzieli mi...
nie wiem ,nie powiedzieli mi...
Wiadomo ze nie :d bylem przekonany że jak rozbierales d14 do swapa doszedłes jak to jest podłączone.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.