Zobacz pełną wersję : Co to za felgi JDM???
Witam.Robiąc swap'a do swojego civicca ej2 na h22 przytaszczyłem z Angli prelude JDM i były na niej takie oto felgi:
http://img405.imageshack.us/img405/3571/1felgadi7.jpg
http://img211.imageshack.us/img211/7306/naklejkibn6.jpg
http://img250.imageshack.us/img250/4166/piastasz0.jpg
http://img250.imageshack.us/img250/893/ramionazp1.jpg
Mógł by mi ktoś powiedzić co to jest za felga,ile to moze byc warte i czy opłaca mi się to regenerować(musiał bym pomalowac srodki i pochromować ranty).czy może lepiej kupić jakąś nową Rote czy coś w tym stylu.Wiem o nich tylko tyle ze na pewno są Made in Japan, trzy częściowe skrecane i wydaje mi sie ze ranty są kute no i są zarypiscie twarde.No i dwa rozstawy srób 4x114,3/5x??? rozmiar 17"x7"
jeszcze jedno pytanko, rantów na 100% nie uda mi sie wypolerowac, a gdy by się okazało ze pod chrom tesh są zbyt głębokie wzery to co wtedy z nimi zrobić pomalować czy cóś.Srodek ma być czarny a rant chrom a jak by nie wyszło to trzeba bedzie cos innego kombinować.
Jawa to japanese light alloy wheel association. Tyle wiem :d
HART to mi sie kojarzy tylko z firma Racing Hart. Jedno jest pewne - sa japonskie :d
Jak Ci sie podobaja to zawiez do jakiegos magika od renowacji felg. Doprowadzenie ich do porzadku bedzie jednak sporo kosztowalo bo trzeba liczyc conajmniej piaskowanie + malowanie. Jesli sa to fele skrecane, a tak zrozumialem z Twojego posta to oplaca sie powalczyc zeby wygladaly jak nowki, szczegolnie, ze to 17". Nie czaje tylko do czego to ma Ci pasowac z tym rozstawem:
4x114,3/5x???
Jesli ostatecznie nie da rady wypolerowac rantu to pozostanie Ci smignac cale fele w 1 kolor - najlepiej czarny lub bialy.
piaskowanie + malowanie
to drogie nie jest.
vor podal, ze sa "dosc glebokie wzery" dlatego napisalem conajmniej piaskowanie i malowanie, ale na tym moze sie nie skonczyc, bo moze byc potrzeba wyrownania powierzchni, ewentualnie lekkiego przetoczenia, chociaz tego nie powinno sie robic bo oslabia sie strukture felgi.
w mojej miescinie porzadne piaskowanie (nie zadnym piaskiem przemyslowym, ktory wyglada jak granulat i pozostawia pozniej pelno malych dziurek, nierownosci) + malowanie takie ze farba nie odchodzi po kilku miesiacach i wszystko wyglada tip-top jest jednak dosc drogie bo wyjdzie kilka setek (4-7 w zaleznosci od wybranego koloru, wielkosci felgi czy jej stanu) za komplet felg, ale jak felgi maja ladny wzor i sa dobre to i tak sie oplaca. Pomalowac mozna tez samemu i wtedy drogo nie wyjdzie, ale trzeba miec jakies o tym pojecie. Nie wiem jak w Lodzi, ale nie podejrzewam zeby w wiekszym miescie bylo taniej :agent:
Bishop tak jakos wyszło ze po swapie i przekładce hamulcy mam teraz 4x114.3(z przodu piasty od civicca MB6 chyba o ile mb6 to był ten z b18c4 a z tylu piasty od preludy BB2) a więc rozstaw jak najbardziej mi pasi:)
Co do wzerów to są tylko na tym chromowanym rancie i nie wiem czy uda sie to znów pochromowac czy będe musiał go pomalować.
Najbardziej pasowało by mi środek czarny a rant chrom a jak nie wyjdzie to na jaki kolor go pomalować bo całe czarne jakos mi nie podchodzą:(
Tak felgi są skręcane 3 częściowe.
Co do malowania to pracuje na wulkanizacji i mam gościa który za 300-400stówki pomaluje piecowo 17".Nie raz widziałem jego robote i wychodzi naprawde super, z tego co zauwazyłem z trwałością tesh nie ma problemu.
Spytaj sie kogos kto sie zajmuje polerka jaki bylby efekt po polerowaniu tych rantow i bedziesz wiedzial czy da rade, a jak nie to:
mam gościa który za 300-400stówki pomaluje piecowo 17".Nie raz widziałem jego robote i wychodzi naprawde super, z tego co zauwazyłem z trwałością tesh nie ma problemu.
i po problemie :P
hmm problem jest taki ze nie chce całych czarnych a rant pomalowany na srebrno to chyba nie bedzie wygladało zbyt ciekawie. polerki na pewno sie nie uda zrobić bo sa za głebokie wzery na rancie, polerowałem kilka rzeczy w zyciu ale tego sie nie uda.
Edit:
Bishop jak byś zgadł Racing Hart C2 3pcs:)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.