PDA

Zobacz pełną wersję : EJ9 - D14A3 odblokowany. Remont.



BartekR
27-08-12, 15:31
Tak wiem wiem Panowie bo czytalem forum. Ze wogole to sie nie oplaca, lepiej wlozyc inny silnik itd. itp. Ale ja chce zrobic remont i kropka :)
Teraz pytanie odnosnie remontu. Gdzies mi sie obilo o oczy ze jakis Zia zainstalowal tloki od d13b2 czy cos takiego... I tu moje pytanie. Jesli juz bede wszystko rozdzieral to widac swiatelko w tunelu azeby troche zwiekszyc osiagi lub cos poprawic ? Moze czapka jakas inna ? ps. Kolektor ssacy w ostatecznosci bym wymienial, poniewaz mam podtlenek LPG na ktorym moja blacha chodzi wysmienicie i pali znikome ilosci na trasie. Wiec to mi odpowiada. Jakies sugestie Panowie widzicie ? Myslalem tez o zainstalowaniu skrzyni biegow od D13B2 azeby poprawic troche dynamike jezdzenia po miescie. Nie wiem natomiast jak sie ma bieg 5 na trasie w stosunku do mojej obecnej skrzyni.

Tak ze slucham Was czy macie jakies sugestie :)

Pozdrawiam Bartek :)


''Jesli zalozylem watek w zlym miejscu prosze o przesuniecie.''

Yotomeczek86
27-08-12, 15:47
Kup Swap D16Z6 i nie kombinuj. Szkoda czasu, pieniędzy a efekt mizerny będzie. A jeśli się uprzesz przy swoim - to jak już to złożysz i pojedziesz na hamownie padną słowa "nie warto było"

FaziRBK
27-08-12, 18:55
Kolego najgorszy pomysł to remont d14, kup słupek od tygryska i go podmień, wyjdzie Cię dużo taniej a na pewno nie otrzymasz od niego żadnego parcha.
Wspomniałeś, że zależy Ci na spalaniu to po co Ci tłoki d13b2 i krótka skrzynia? Automatycznie spalanie będziesz miał większe. Moim skromnym zdaniem albo modzisz i godzisz się z tym, że auto zacznie trochę więcej spalać albo jeździsz tanio na lpg. Ale mimo wszystko z doświadczenia wiem bo modziłem d14, że nie warto, utopisz tylko pieniądze ale zrozumiesz to dopiero już po tym fakcie, lub posłuchasz innych użytkowników, którzy wiedzą o czym piszą i sobie odpuścisz.
Sam osobiście podmieniałem sobie słupek d14 bo licząc ile wyszedłby mnie remont na porządnych częściach(nie zamiennikach, które Ci za pewne zaproponuje mechanik) to może i byłbym w stanie podmienić ten słupek dwa razy w tych pieniążkach, które wydasz na remont.
Za pewne znajdą się też zwolennicy remontów, bo będziesz miał na 100% pewny silnik itd. Ale to wszystko zależy od tego kto to będzie robił, ile skasuje i przede wszystkim co Ci tam włoży.
Ja również popieram remont ale w silnikach od d16z6,y8,z9,w4 i pokrewnych oraz wyższych serii ponieważ słupki tych silników ciężko dostać zdrowe w dobrych pieniądzach.