PDA

Zobacz pełną wersję : Wskaźnik paliwa i temperatury.



SmietanaDH
21-08-12, 21:17
Witam od razu pisze ze szukałem i nie znalazłem odp. na mój problem a mianowicie.

( honda civic 5g zegary z obrotomierzem )
Wskaźnik paliwa i temperatury po podłączeniu i przekręceniu kluczyka pną się w góre , po wyciągnięciu kluczyka paliwo zostaje u samej góry a temp opada na dół. Po ponownym przekręceniu to samo.

Całe zegary miałem sprawne aż do dnia X kiedy tak się zaczęło dziać. Kupiłem nowe od kolegi któremu działały bez problemu po podłączeniu to samo zaczęło się dziać z jego. Potem jeszcze sprawdziłem z innymi i każde które podłącze tak się dzieje. Jaka jest tego przyczyna ?

Jak by komuś pomogło to mam takie zegary ( D13B2 Noblesse - REDLINE 6800/RPM9000 http://imageshack.us/photo/my-images/223/d16z6eg4.jpg/ )

malinkie
22-08-12, 09:10
A masz podłączone wszystkie kostki?

ges
22-08-12, 10:22
mam ten sam problem w swojej szóstce ;/

SmietanaDH
23-08-12, 00:35
A masz podłączone wszystkie kostki?

Wszystko mam podłączone ;/ i tu jest ból jak skurczybyk ;/

jakieś sugestie ?

malinkie
23-08-12, 09:05
Może masz uszkodzone zegary, poszukaj na forum jest o tym jak się zerwie druciki z tyłu zegarów to się dzieją cyrki.

piotrstrojek
23-08-12, 11:56
Na 99% uszkodzone zegary, uszkodzenie może polegać na niedokręceniu śrubek lub przerwaniu ścieżek. Zacznij od sprawdzenia śrubek, możesz wziąć ołówek i potraktować nim delikatnie styki - grafit ma właściwości przewodzące i może poprawić sprawę.

Jeżeli to nie pomoże to szukaj uszkodzonych ścieżek na tylnej stronie zegarów, a jeżeli nic nie znajdziesz to ostatnią rzeczką, która się psuje i powoduje taki objaw to wewnątrz zegarów są takie uzwojenia powodujące wychylenie wskazówek - prawdopodobnie jedna z nich się przerwała/odlutowała. Zwykle tak się dzieje gdy ktoś zbyt mocno dokręca śrubkę od góry i tam takie małe pręciki się obracają wraz z nimi przerwyając obrót.