PDA

Zobacz pełną wersję : Jakie clear black ??

lightoman
21-08-12, 13:35
Czas najwyzszy podziękować angel eye'som. Jestem zdecydowany na ambery najprawdopodobniej vision,ale tu sie pojawia kwesta clear black. Angel eyes to plastik a ja chciałbym cos szklanego. Macie jakiesz przyklady aukcji lub cokolwiek na ten temat bo jestem zielony w tym temacie. Aniołki ida do lamusa po słabo swiecą a nie chce popeiłnic dwa razy tego samego zonka POZDRO. Mówiemy o Clear black do EG4 .

Karoles
21-08-12, 15:52
czekaj bo mylisz albo ja nie ogarniam
ambery to kierunkowsakzy nie kupisz szklanych
clear black to ampy prawie jak oem tylko ze z gladkim kloszem sa szklane i owszem a co do jakosci swiacenie to bez rewelacji

lightoman
21-08-12, 20:30
Chodzi o to że ambery to nie problem. Na allegro i na rynku jest sporo black clearów. Ja akurat Celuję w Depo. Pytanie tylko czy ktos miał styczność z lampami tego typu czego się wystrzegać

Karoles
21-08-12, 20:35
ja mam chyba jakies chinczyki pospolite i powiem ci ze one raczej slabo swieca sadze ze depo podobnie bedzie swiecilo

Wojtec12345678
21-08-12, 20:41
Chodzi o to że ambery to nie problem. Na allegro i na rynku jest sporo black clearów. Ja akurat Celuję w Depo. Pytanie tylko czy ktos miał styczność z lampami tego typu czego się wystrzegać

Cleary świecą jak świeczka, z tego co wiem Depo są gorzej spasowane niż te na ebayu, ale jak nie miało auto nigdy dzowna to da się ładnie je wpasować...

Na dzień dobry jak je kupisz to uszczelnij klosz do okoła, te aftermarketowe lampy lubia parować, masz andżelsy to powinieneś wiedzieć o co kaman

Cleary świecą dużo gorzej niz andżelsy

Infi
21-08-12, 20:42
angele swieca lepiej niz cleary...tak wiec jesli chodzi o moc swiecenia to na pewno nic nie zyskasz. (jesli miales angele sonara bo jak inne to moze clear bedzie lepszy)

Karoles
21-08-12, 20:45