Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : problem z obrotami po montazu ssaka z b18c6 :(



adrianp02
11-08-12, 15:13
Panowie ostatnio zamontowalem sobie w b16a2 ssaka z itr-a z przepustnica BDL 68mm...problem jest teraz nastepujacy....kiedy odpale auto na zimnym trzyma mi 2tys obrotow a w momencie jak juz sie zagrzeje obroty spadaja do 1tys i zaczynaja falowac pomiedzy 1 a 2,5tys :/ kiedy zamienilem wtyczki mapa z tps-em obroty sie ustatkowaly ale auto kompletnie nie chcialo wchodzic na obroty nawet z gazem w podlodze :( mial ktos moze podobny problem albo wie jak sobie z tym poradzic???? zastanawiam sie czy czasem tps nie jest uszkodzony w tej przepustnicy ktora posiadam

Gr4b3Q
11-08-12, 15:21
Możliwe że łapie gdzieś lewe powietrze, albo spod przepustnicy albo spod ssaka.

adrianp02
11-08-12, 18:26
sprawdzone bylo pod przepustnica,plaszczyzna flanszy kolektora byla poprawiana wiec z pod ssaka raczej nie zaciaga :/ jeszcze jakies pomysly?? :confused:

grzesiuh
11-08-12, 18:41
na bank lewe powietrze - pod ssącym, przepustnica, pod tpsem może brać lewe powietrze, pod krokowym, koło wtrysków.jak chcesz sprawdzic gdzie, to ostatnio zobaczylem ciekawy sposób, mianowicie pryskaj plakiem przez chwile w kazde miejsce, jak zacznie przygasac czy cos - masz to czego szukałeś.

adrianp02
11-08-12, 22:16
na bank lewe powietrze - pod ssącym, przepustnica, pod tpsem może brać lewe powietrze, pod krokowym, koło wtrysków.jak chcesz sprawdzic gdzie, to ostatnio zobaczylem ciekawy sposób, mianowicie pryskaj plakiem przez chwile w kazde miejsce, jak zacznie przygasac czy cos - masz to czego szukałeś.

sprawdzalem patentem jaki mi zaproponowales ale generalnie nie dziala :/ tzn kompletnie nic sie nie dzialo gdzie kolwiek bym nie psikal caly czas bylo to samo :( w poniedzialek zamowie jeszcze zwykla uszczelke pod ssacy a wyp...dole ta HONDATE,watpie ze to cos da ale przepustnice sprawdzilem,krokowca tez,tps odpada bo wrzucalem tez seryjna przepustnice z b16 i bylo to samo,dociagalem nakretki ssacego tak ze az balem sie juz mocniej zeby szpilek nie pourywac wiec zostalo jeszcze tylko to....

piroman
11-08-12, 22:29
odepnij wtyczkę od krokowca i sprawdź jakie wtedy trzyma obroty

adrianp02
12-08-12, 11:22
odpinalem i ma standardowe objawy jak po odpieciu krokowca :/ zamienialem juz wtyczki,bawilem sie podcisnieniami itp itd i do tej pory nic....sprawdze jeszcze ta uszczelke bo uzywana byla juz wczesniej a okazalo sie ze plaszczyzna kolektora byla nieciekawa wiec oddany byl do poprawienia a uszczelka byla juz odpowiednio odksztalcona i podejrzewam ze gdzies moze przepuszczac a dokladniej na 3-cim cilindrze bo tam bylo odksztalcenie

m i C h a L e K
18-08-12, 21:08
Zatkaj dłonią przepustnice .... jezeli nie zgasnie tzn , że łapie gdzieś lewe powiettrze..

Furious
21-08-12, 09:33
odpinalem i ma standardowe objawy jak po odpieciu krokowca
A jakie to są standardowe objawy??
Bez krokowca powinny być obroty w granicy 550-600rpm, jeśli są wyższe to skręć śrube od regulacji wolnych obrotów lub przepustnica sie nie domyka.