Zobacz pełną wersję : Wartosc Civica VI HB po roku ?
Znowu nie moge trafic na idealny dzial, wiec zadam pytanie tutaj.
Prosba o podpowiedz, ile traci taki Civic VI gen HB po roku na wartosci ? Sorrki, siedze w innej marce i znam idealnie jej rynek, teraz chce sie przesiasc na Honde i jestem zielony .
Jesli teraz sie kupi Civica za okolo 7-9tys, rocznik 96-00 , czarny, bez rdzy , klima , elektryka szyb ( bo na to zwracam uwage ), to ile moze byc warty za rok ?
Jesli ktos jest tak ogarniety w temacie, to fajnie by bylo sie dowiedziec o przed lifta i poliftowego .
Z gory dzieki !
Zmieniałem w czasie półtora roku samochody: 3 civici( V i VIgen.) i legend, nie zauważyłem utraty wartości żadnego z samochodów. Nawet wziąłem więcej za jednego niż dałem.
Według katalogu agentów ubezpieczeniowych (nie wiem z czego korzystają dokładnie) wartość VIg po lifcie w ostatnim roku wzrosła o kilkaset zł i wynosi ponad 10tyś. Tak na prawdę przy kupnie kilkunastoletniego samochodu nie ma już większego znaczenia jak szybko traci na wartości w katalogach, wystarczy popatrzeć na allegro, że zdrowy civic po lifcie to kwota 7-10tyś w zależności od wyposażenia, reguły nie ma.
Pytam, bo zona miala 3 lata temu civica 5gen. Kupilismy go za 7tys, wtedy 6gen chodzily powyzej 8-9 tys. Nie dalo sie kupic nic tanszego . Teraz widze , ze 6gen mozna kupic juz od 4tys zl , a cena 7 to taka usredniona, a za 10tys jest juz poliftowe z roku 2000. Auta nudza mi sie po roku i wiem, ze tyle bede latal nowo zakupiona 6 gen, nie chce za duzo na niej stracic i wole Was tutaj podpytac .
Kupujac VI gen za 4-5tys mozesz na 100% liczyc na to,ze wydasz kolejne pare tys,na doprowadzenie tego do stanu normalnej uzywalnosci, chyba ze jestes pokroju,ze ma to tylko jezdzic,to mozna kupowac bez obaw ;)