Zobacz pełną wersję : rozwiercanie poliuretanowych poduszek silnika - zmiejszenie drgań
w moim civicu z h22a mam takie poduszki silnika:
http://www.innovativemounts.com/v/vspfiles/photos/29550-2.jpg
innovative z poliuretanu
wadą tych poduszek są drgania, które silnik przenosi na budę. ponieważ poduchy są "pełne"
czy mogę te innovative rozwiecić, żeby wyglądały jak normalne poduszki:
http://www.jdmshop.pl/sklep/components/com_virtuemart/shop_image/product/Poduszka_silnika_4bb980545b7bd.jpg
?
Masz drgania na jałowych czy w trakcie jazdy jak dodajesz gazu?
to się nazywa robienie dziadostwa... nie da się kupić dobrych starych poduszek fabrycznych? tylko jakieś nie liczone zamienniki dziurawić, które nie mają żadnych zalet a jedynie same wady, nie wiem, ale dla mnie nie ma w tym żadnej logiki...:confused:
nie liczone zamienniki dziurawić, które nie mają żadnych zalet a jedynie same wady
lol
Już temat ogarnąłem - rozwierciłem jedną poduszkę (8 otworów po 8mm) do tego okazało się, że te gumowe tuleje to są 2 połówki, a nie jedna cała jak myślałem :) Zobaczę jak się będzie sprawować, jeśli będzie si to zrobię tak z pozostałymi poduchami.
Masz drgania na jałowych czy w trakcie jazdy jak dodajesz gazu?
na jałowym tylko, w trakcie jazdy ten problem dot. poduszek hasporta
to się nazywa robienie dziadostwa... nie da się kupić dobrych starych poduszek fabrycznych? tylko jakieś nie liczone zamienniki dziurawić, które nie mają żadnych zalet a jedynie same wady, nie wiem, ale dla mnie nie ma w tym żadnej logiki... a od kiedy to h22 było montowane w Ej2 mundrusiu....przemyśl każdy posta zanim zamieścisz na forum
Przecież on ma nick "majster" czyli się da.
Już temat ogarnąłem - rozwierciłem jedną poduszkę (8 otworów po 8mm) do tego okazało się, że te gumowe tuleje to są 2 połówki, a nie jedna cała jak myślałem :) Zobaczę jak się będzie sprawować, jeśli będzie si to zrobię tak z pozostałymi poduchami.
na jałowym tylko, w trakcie jazdy ten problem dot. poduszek hasporta
Jak na jałowym to wystarczy podnieść obroty silnika w kompie i już. na seryjnych parametrach to nie raz i przy seryjnych łapach są drgania. Wystarczy ustawić obroty na okolice 900 i problem znika.
aktualne na kompie jest ustawione 850obr, nie wiem czy podwyższanie obrotów to dobry kierunek, zmiękczę troszkę poduchy, potem będzie strojenie także powinno być wtedy si ;)
a co jest złego w podwyższeniu obrotow na np 950?
Wtedy silnik już lekko wyje, bynajmniej u mnie. Ogółem chciałem, żeby obroty były jak seryjne. Zobaczę to już metoda prób i błędów. Chociaż w tym momencie mam coś spieprzone z mapą kompa - na zimnym silniku zaraz po odpaleniu obr są na poziomie 850 i z czasem pomału rosną do 1500. Tak pracuje ze 3 min i dźwięk silnika (dolot) się mocno zmienia. Ale to już wykraczam po za temat.
No to raczej właśnie problem leży w silniku jak wyje i wariuje ;) mi po podniesieniu obrotów zmniejszyły się drgania a i silnika niemalże nie słychać.
hmmm......
Ale bezsęs....
Poduchy z polim.. pod silnik sie daje po to żeby usztywnić silnik a to, po to żeby się nie ''kręcił'' wokół swojej osi żeby poprawić osiągi lub żeby wyeliminować rzucanie przodem przy ostrej zmianie biegów - minusem tego zzabiegu jest to że silnik przenosi wiecej wibracji na bude. --> ale o to w zasadzie chodzi poprawiasz osiągi i stabilność tracisz na konforcie.
W związku z powyższym to normalna sprawa i nic z tymi poduchami nie jest nie tak tylko właściciel niepotrzebnie kupił twarde gumy zamiast seryjnych - naprawde zastanawia mnie po wydawac kase na droższe poduchy, a pozniej je nawiercać żeby zrobić z nich takie o seryjnych właściwościach...? hmmm... ;)
a gdzie kupić te seryjne poduchy do civica z H22 ? hmmm :D
u pana Jurka, w garażu, skrobie ze styropianou - ładzie, gładko i mięcitko:p
;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.