jerzynew
07-08-12, 21:54
Witam.
Przy wrzucaniu trzeciegio biegu przy wyzszych prędkościach obrotowych słychać zgrzyt. po spadku predkości pojazdu i prędkosci obrotowej tzn po odczekaniu jakiegoś czasu bieg ładnie wchodzi.
Rozkręcałem dzisiaj skrzynie, synchronizator bez zmian jak kazdy inny(synchronizator na wałku głównym). olej w skrzyni był rzadki i pełny syntetyk, on mógł być powodem tego że wałek główny nie wytrącił prędkości? skrzynia 4wd sprzegło i wybierak na linkach.
Uzupełniałem niedobór zęba w kole zębatym tym pośrednim ktore uruchamia bieg, przez napawanie migomatem, zwykłym stalowym drutem.
Odpuściłem naprężenia po spawaniu, ale teraz trzeba by utwardzić, czy ma sens nawęglanie bądź azotowanie? co w tym przypadku było by lepsze?
Przy wrzucaniu trzeciegio biegu przy wyzszych prędkościach obrotowych słychać zgrzyt. po spadku predkości pojazdu i prędkosci obrotowej tzn po odczekaniu jakiegoś czasu bieg ładnie wchodzi.
Rozkręcałem dzisiaj skrzynie, synchronizator bez zmian jak kazdy inny(synchronizator na wałku głównym). olej w skrzyni był rzadki i pełny syntetyk, on mógł być powodem tego że wałek główny nie wytrącił prędkości? skrzynia 4wd sprzegło i wybierak na linkach.
Uzupełniałem niedobór zęba w kole zębatym tym pośrednim ktore uruchamia bieg, przez napawanie migomatem, zwykłym stalowym drutem.
Odpuściłem naprężenia po spawaniu, ale teraz trzeba by utwardzić, czy ma sens nawęglanie bądź azotowanie? co w tym przypadku było by lepsze?