Nieutek
31-07-12, 20:06
Witam
Mam hondę civic 1.4 silnik d14a2 z LPG, do tego stożek i kolektor 4-2-1, przebieg 260tys. Jakie¶ pół roku temu honda zaczęła mi szarpać i strzelać z tłumika na pocz±tku jak była zimna potem cały czas, aż w końcu zaczęła pracować jakby na trzech cylindrach. Obstawiłem na kable zapłonowe bo jeszcze oryginalne były i pomogło na jaki¶ tydzień, na następny rzut poszły ¶wiece bo stare miały przejechane jakie¶ 10tys, znowu pomogło ale nie na długo. Wymieniłem kopułkę rozdzielacza zapłonu, pomogło na jaki¶ czas nawet bardzo ładnie pracowała. Wczoraj znowu zaczęło, teraz wymieniłem palec rozdzielacza i nic nie pomogło.
Już nie wiem co mam dalej wymieniać. Jak zakładałem palec zauważyłem że wałek do którego się go przykręca ma luz na ok. 1 stopień, ma tak być? Miał może tak kto¶ z was? Na co powinienem zwrócić uwagę?
Mam hondę civic 1.4 silnik d14a2 z LPG, do tego stożek i kolektor 4-2-1, przebieg 260tys. Jakie¶ pół roku temu honda zaczęła mi szarpać i strzelać z tłumika na pocz±tku jak była zimna potem cały czas, aż w końcu zaczęła pracować jakby na trzech cylindrach. Obstawiłem na kable zapłonowe bo jeszcze oryginalne były i pomogło na jaki¶ tydzień, na następny rzut poszły ¶wiece bo stare miały przejechane jakie¶ 10tys, znowu pomogło ale nie na długo. Wymieniłem kopułkę rozdzielacza zapłonu, pomogło na jaki¶ czas nawet bardzo ładnie pracowała. Wczoraj znowu zaczęło, teraz wymieniłem palec rozdzielacza i nic nie pomogło.
Już nie wiem co mam dalej wymieniać. Jak zakładałem palec zauważyłem że wałek do którego się go przykręca ma luz na ok. 1 stopień, ma tak być? Miał może tak kto¶ z was? Na co powinienem zwrócić uwagę?