Zobacz pełną wersję : jak zestroić mapę gazową w silniku D14Z1
Witam posiadam hondę z silnikiem D14Z1 oczywiście odmulonym :p
po założeniu instalacji gazowej sekwencyjnej opartej na stagu 4 reduktor zavoli zeta-N i wtryskiwaczach reg fast
ciągle mam ten problem że odczuwam iż moje auto jest strasznie zamulone wymieniłem świece na NGK troszkę pomogło i teraz nie wiem jak ustawić mapę by było lepiej może by ktoś podesłał jakieś zdjęcie z mapą gazową własnego auta to bym miał lepszą orientację w ustawieniu własnego a i jeszcze takie pytanie na ile powinno być utawione ciśnienie na wtrysk niektórzy piszą że 1,3 bara inni 1,1 a ja ma 0,94
Widac ze nie masz zielonego pojecia o LPG, najlepiej bedzie dla ciebie i silnika jak pojedziesz do gazownika zeby ci to wyregulowal i zaplacisz moze z 50zl.
A jesli juz tak bardzo chcesz sam walczyc to polecam na poczatek ze strony Staga sciagnac instrukcje, manuale i czytac,czytac,czytac.
u mnie wyglada to tak: d14a4
http://img836.imageshack.us/img836/603/nowamapa1r.jpg
Witam ponownie mam ten sam problem auto na gazie zdecydowanie straciło na mocy lecz nie zawsze tak jest bo czasem nie ma różnicy czy lpg czy 98 więc już i gazownik u którego zakładałem gaz rozkłada ręce ponieważ twierdzi że wszystko jest w porządku. proszę o pomoc bo ja nie znam się na tym i może ktoś miał ten sam problem i pomógł by mi rozwiązać bo to udręka puszczać gaz i czuć jak by ktoś ciągnął mnie do tyłu auto zamulone się robi i nie wykorzystuje nawet połowy swej mocy. Albo zmiana gazownika ale na moim terenie nie ma za wiele warsztatów więc nie wiem bo mieszkam na ziemi Biłgorajskiej
Wrzuć wykres tak jak dzamej i wtedy będzie dużo łatwiej Ci pomóc. Bo tak to równie dobrze można wróżyć z fusów jak nic się nie widzi.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/47b457ecdfe73e62.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4574967bc7ea46eb.html
tu mam dwa widoki mapy 3d i 2d jeździłem do gazownika i mi to zrobił jak go poprosiłem
Mapę masz praktycznie idealnie pokrytą, szkoda że nie zrobił zrzutu na odpalonym silniku to można by było porównać czasy otwarcia wtrysków. Ja jednak pomimo dobrze pokrytej mapy dał całą linię mnożnika z kropkami 1-2 punkty w dół bo gaz przewyższa benzynę miejscami a na górze jeszcze bardziej bym zaniżył gaz w stosunku do paliwa. Dodatkowo polecał bym wgrać gazownikowi nowszego ac synchro i od razu aktualizację softu w twoim stagu. Walczyłem ze stagiem znajomego w motorze i przy wersji synchro 8.2... mieliśmy problemy z pracą a po podmienieniu softa udało się ustawić prawidłowo staga. To jest moje zdanie. Jeśli się mylę poprawcie mnie.
Siema po wymianie rozrządu coś się zesrało z moim gazem zaczyna się świecić Check oraz szarpała pojechałem do gazownika coś przestawił ustawił i miało być w porządku jak zmniejszył mnożnik lecz Check pozostał dalej się zaświeca i po przeprowadzonej samo diagnostyce wyświetla się błąd 45 jak sobie poradzić z tym
Błąd 45 oznacza złą mieszankę paliwową z tego co pamiętam to chyba za bogato. Może kąt zapłonu mu nie pasuje bo ktoś przy składaniu rozrządu kopnoł się o 1 ząb lub po prostu mapa jest źle ustawiona
powiem tak jak rozebrał go to zadzwonił bym zobaczył jak to wygląda pompa wody prawie już staneła a pasek się tak "lejbił jak pijanemu portki" słlowa mechanika więc on twierdzi że mógł być przestawiony zapłon bo teraz to i lepiej zapala :D czyli na nowo ustawianie mi zostaje tam podniesć tam opuscić i jeźszić i na nowo dostrajać ją tak
kup sobie najlepiej kabel i nagraj plik z jazdy. wtedy więcej coś będzie można powiedzieć. gdybyś mieszkał bliżej pomógłby ci to wyregulować.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.