Zobacz pełną wersję : radio na akumulatorze?
palikowaty
25-08-07, 22:49
Cześć
Mam troche moze i dziwne pytanie ale jednak dosc istotne zeby sobie nie zrobic kuku.
Mianowicie mam D15B2 + akumulator zwykly Centry [9cio miesieczny] + radyjo sony gt200 + zestaw 300W ( 2 midbasy [130mm], 2 tweetery ze zwrotnicami) + 2 midbasy [po 70W] 130mm na polce - i tu moje pytanie - ktos sie orientuje albo potrafi mniejwiecej powiedziec jak dlugo moge sobie sluchac radia przy normalnej glosnosci [np coby sobie czas na campingu umilic] zeby wystarczylo prądu na odpalenie fury? Zastanawia mnie to a jestem kompletnie zielony w tej dziedzinie.
Ma ktos jakies pomysly? Jakies pi x oko?
Pozdrawiam
wpisz w wyszukiwarce "oddzielne zasilanie" i zaznacz opcje "szukaj wszystkich słów
tam powinieneś znaleść coś interesującego w tym temacie... ;)
żeby CI odpowiedzieć potrzebowałbym pobór pradu Twojego auta w czuwaniu + sprzętu przy głosności jakiej słuchasz. Sprzęt jest różnej klasy prądożerności, także w takiej formie Twoje pytanie jest bez sensu...
palikowaty
02-09-07, 20:42
żeby CI odpowiedzieć potrzebowałbym pobór pradu Twojego auta w czuwaniu + sprzętu przy głosności jakiej słuchasz. Sprzęt jest różnej klasy prądożerności, także w takiej formie Twoje pytanie jest bez sensu...
na czuwaniu raczej moje auto nie pobiera wogole pradu bo nie mam kompletnie zadnej elektroniki.. zadnych alarmow, elektrycznych okien, centralnych zamkow ani innych bardziej i mniej przydatnych bajerow.
Radio to sony GT200 4x50W, z przodu zestaw glosnikow [2 midbasy, 2 tweetery i 2 zwrotnice] 300W [niby] i z tylu 2 midbasy na zwrotnicach po 70W. Na postoju nie slucha sie raczej za glosno... Gra tak zeby w odleglosci paru metrow od auta bylo cos slychac.. Akumulator standardowy [9cio miesieczny] niewiem jaka ma dokladnie pojemnosc.
Nie chodzi mi dokladnie o czas w minutach tylko czy pi razy oko moge bez problemy ze 2-3h posluchac?
Pozdrawiam