M4TiK
30-07-12, 19:31
Witam, szukałem ale nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytania.
Otóż przy silnikach doładowanych powinno się wrzucić oil cach tanka żeby nie było zbyt wysokiego ciśneinia itd. Myślałem że to bzdura ale jednak nie bo wyrzuca mi olej na maxa. Więc moje pytanie brzmi, jak to najlepiej ogarnąć na profi.
Obiło mi się o uszy że najlepiej podpiąć się pod odme z korbowodów (ta pod kolektorem ss która idzie do ssaka, wejście do ss zaślepić), poproswadzić wężem w oplocie ze stali do OCT i to samo z odmy z pokrywy głowicy. Pytanie czy aby na pewno, sa jakieś konkretne normy żeby to ogarnąć, jakieś średnice tych węży, gdzie je kupić? Gdzie najlepiej sie wspawać w pokrywie głowicy. Czy wystarczy wspawać tulejki i podłączyć węże, czy coś od spoduu tez trzeba zrobić?
Jak to ogarnąć poprawnie?
Pozwoliłem sobie zapodac fotke użytkownika Burnout'a
Tak wygląda to u niego.
http://img27.imageshack.us/img27/7053/img5566h.jpg
Ja jednak szukam przewodów stalowym oplocie:
http://www.earls.co.uk/earls/imgs/oil_hoses.jpg
Tak jak u niego zresztą mam problem z cieknącym olejem...
Wie ktoś może ile mm ma odpowietrzenie komory korbow. (tuleja wyjściowa) wew i zew?
Otóż przy silnikach doładowanych powinno się wrzucić oil cach tanka żeby nie było zbyt wysokiego ciśneinia itd. Myślałem że to bzdura ale jednak nie bo wyrzuca mi olej na maxa. Więc moje pytanie brzmi, jak to najlepiej ogarnąć na profi.
Obiło mi się o uszy że najlepiej podpiąć się pod odme z korbowodów (ta pod kolektorem ss która idzie do ssaka, wejście do ss zaślepić), poproswadzić wężem w oplocie ze stali do OCT i to samo z odmy z pokrywy głowicy. Pytanie czy aby na pewno, sa jakieś konkretne normy żeby to ogarnąć, jakieś średnice tych węży, gdzie je kupić? Gdzie najlepiej sie wspawać w pokrywie głowicy. Czy wystarczy wspawać tulejki i podłączyć węże, czy coś od spoduu tez trzeba zrobić?
Jak to ogarnąć poprawnie?
Pozwoliłem sobie zapodac fotke użytkownika Burnout'a
Tak wygląda to u niego.
http://img27.imageshack.us/img27/7053/img5566h.jpg
Ja jednak szukam przewodów stalowym oplocie:
http://www.earls.co.uk/earls/imgs/oil_hoses.jpg
Tak jak u niego zresztą mam problem z cieknącym olejem...
Wie ktoś może ile mm ma odpowietrzenie komory korbow. (tuleja wyjściowa) wew i zew?