Mowad
29-07-12, 23:41
Pisze temat bo sam wczesniej szukalem, a nic nie znalazlem, moze komus w przyszlosci to pomoze.
Kolega dal mi nagrania z gopro gdy jechal za mna na zapoznaniu na Rakietowej i okazalo sie ze honda cos tam dwa razy zadymila (wiem wiem, honda musi dymic ;) ) Meczylo mnie to, bo nie dymila przy pelnym bucie czy hamowaniu silnikiem, a uszczelniacze w silniku i pierscienie sa stosunkowo nowe, zadymila tylko w momencie kiedy turbo zaczynalo dmuchac. Przypomnialem sobie ze kiedys bylo podobnie, kiedy nie mialem jeszcze OCT (dla niewtajemniczonych: oil catch tank) to jak w skrzyni korbowej roslo cisnienie, olej ze smarowania turbiny nie mial jak splywac i wywalalo go przez uszczelniacz do wydechu i tak kopcilo. Wiec pomyslalem ze OCT jest zapelniony, bo w sumie dawno tam nie zagladalem. Okazalo sie ze bylo tam tylko troche tego szlamu, ale za to filterek sie zatkal prawie na amen i efekt byl taki sam jakbym wcale nie mial OCT. Taka *******a a potrafi uprzykrzyc zycie. Tak to wygladalo na rakietowej:
http://www.youtube.com/watch?v=JL5vVSjkx2U
Kolega dal mi nagrania z gopro gdy jechal za mna na zapoznaniu na Rakietowej i okazalo sie ze honda cos tam dwa razy zadymila (wiem wiem, honda musi dymic ;) ) Meczylo mnie to, bo nie dymila przy pelnym bucie czy hamowaniu silnikiem, a uszczelniacze w silniku i pierscienie sa stosunkowo nowe, zadymila tylko w momencie kiedy turbo zaczynalo dmuchac. Przypomnialem sobie ze kiedys bylo podobnie, kiedy nie mialem jeszcze OCT (dla niewtajemniczonych: oil catch tank) to jak w skrzyni korbowej roslo cisnienie, olej ze smarowania turbiny nie mial jak splywac i wywalalo go przez uszczelniacz do wydechu i tak kopcilo. Wiec pomyslalem ze OCT jest zapelniony, bo w sumie dawno tam nie zagladalem. Okazalo sie ze bylo tam tylko troche tego szlamu, ale za to filterek sie zatkal prawie na amen i efekt byl taki sam jakbym wcale nie mial OCT. Taka *******a a potrafi uprzykrzyc zycie. Tak to wygladalo na rakietowej:
http://www.youtube.com/watch?v=JL5vVSjkx2U