ChevyWest
25-07-12, 22:40
Z racji iż jestem w tym miejscu po raz pierwszy chciałbym się gorąco przywitać. :)
A teraz do rzeczy, posiadam Civic'a VI gen z 97r. z jednostką D14A3, od pewnego czasu zauważyłem że bierze dość duże ilości oleju (półsyntetyk), zadzwoniłem więc do serwisu ile mogła by kosztować diagnoza i ewentualna naprawa, usłyszałem ok. 3000zł -.-
Tak więc, po namyśle stwierdziłem iż bardziej opłaca się ze swap'ować zdrowy silnik, nie chcę V-tec'a bo wiem, że trzeba wtedy nowy komputer, a ja chcę to zrobić jak najprostszym sposobem, i tu pojawia się moje pytanie czy jeśli kupił bym "goły" silnik D16B2 to reszta gratów z mojego D14 by podeszła, a jeśli nie to co trzeba było by wymienić?
Z góry dzięki za odp.
A teraz do rzeczy, posiadam Civic'a VI gen z 97r. z jednostką D14A3, od pewnego czasu zauważyłem że bierze dość duże ilości oleju (półsyntetyk), zadzwoniłem więc do serwisu ile mogła by kosztować diagnoza i ewentualna naprawa, usłyszałem ok. 3000zł -.-
Tak więc, po namyśle stwierdziłem iż bardziej opłaca się ze swap'ować zdrowy silnik, nie chcę V-tec'a bo wiem, że trzeba wtedy nowy komputer, a ja chcę to zrobić jak najprostszym sposobem, i tu pojawia się moje pytanie czy jeśli kupił bym "goły" silnik D16B2 to reszta gratów z mojego D14 by podeszła, a jeśli nie to co trzeba było by wymienić?
Z góry dzięki za odp.