Zobacz pełną wersję : Amortyzatory MTS
Witam. Chcę zaopatrzyć się w gazowe amortyzatory MTS takie jak tutaj: http://moto.allegro.pl/amortyzatory-...449728481.html . Mam sprężyny obniżające -40(fioletowe) i -35(czerwone), spotkałem się z informacją że zakładając te amortyzatory auto zamiast stać jak wcześniej podnosi się z przodu wyżej niż seria:confused:, a spowodowane jest to tym że w oryginalnych amortyzatorach do podtrzymania sprężyny są jakby ,,talerzyki'' a w tych widać wyraźnie wyższe ,,kielichy''. Czy ktoś spotkał się z podobnymi opiniami?
Jest tak jak piszesz. MTS dodaje takie same talerzyki na przód i tył, a z przodu powinny być płaskie. Jest na to metoda, można sobie zbić talerzyki z seryjnych amorów. Jak dobrze poszukasz, znajdziesz foty na forum.
a z tyłu talerzyki są odpowiedniej konstrukcji? Możecie zapodać link do tego tematu ze zbijaniem talerzyków?
zalozylem te amory na przod i wystapilo
dziwne zjawisko a mianowicie auto ladnie
siadlo ale stalo sie duzo bardziej miekkie niz
na seryjnych amorach, mocno sie ugina. Czy
ktos wie co zrobic z tym fantem? Sorry za
brak polskich znakow ale pisze z telefonu.
bo na przód te "sportowe amortyzatory" są miększe od sprawnej serii co tu zrobisz ..
ma ktos informacje natemat twardosci przednich amorkow TA technix? Jest roznica w porownaniu z MTS?
zalozylem te amory na przod i wystapilo
dziwne zjawisko a mianowicie auto ladnie
siadlo ale stalo sie duzo bardziej miekkie niz
na seryjnych amorach, mocno sie ugina. Czy
ktos wie co zrobic z tym fantem? Sorry za
brak polskich znakow ale pisze z telefonu.
Miałem kolego ten sam problem nie tak dawno bo jakieś 2 miesiące temu.;) Po założeniu amorków mts-a okazało się, że jest dużo bardziej miękko niż na serii, poza tym amortyzatory nie tłumiły wcale, a po naciśnięciu ręką nadkola samochód siadał jakieś 2,5-3 cm. Jak masz je jeszcze założone to lepiej szybko zdemontuj póki narazie nie masz większych strat ,bo mi parę razy zdarzyło się, że jadąc dobijałem wahaczem przednim górnym w kielich. :mad: Pewnie masz ten sam problem. Odeślij im na gwarancję bo amory są na 100% uszkodzone. Ja czekam właśnie już ponad miesiąc na decyzję i na razie cisza w temacie zobaczymy co z tego wyniknie.:D
mam dokladnie to samo, ale zeby obydwa nowe byly uszkodzone?
No u mnie dwa tak samo się zachowywały, myślałem że coś źle złożone, ale próbowałem różnych kombinacji i bez skutku. Kumpel ma taki sam zestaw (Eibach i MTS) i u niego jest zauważalnie sztywniej niż było u mnie. Widocznie jakaś wadliwa partia musiała wyjść, albo coś. Niedługo powinienem się dowiedzieć jaka decyzja mts będzie w przypadku moich amorków to dam znać.:)
Ja mam MTS na przodzie i jest wszystko OK - twarde nie są, ale dla mnie to lepiej, śmigam na tym MTS i Eibach -35 i jest ok, tylko czasami przy skręcie i mocnym wejściu w zakręt opona przytrze o nadkole..
Jak coś to mam na sprzedaż takie amory na tył, info na PW i w dziale sprzedam.
Dobra panowie ale czy za twardość i ugięcie zawieszenia jest odpowiedzialna sprężyna czy amortyzator, bo ile osób tyle torii.........
Byłem dzisiaj na badaniu diagnostycznym i amortyzatory mają 100% sprawności więc po prostu nie działają właściwie z moimi sprężynami Jak by co są do sprzedania 2 lata gwarancji z paragonem, data zakupu 02.08.2012, przejechały może ze 300km, w zestawie z oryginalnymi kielichami, podkładkami, nakrętkami itp. Oryginalne pudełko tylko lakier trochę podrapany ale to normalne przy zakładaniu i siąganiu 200 zł + wysyłka za komplet na przód do Vgen.
to nie lepiej założyć jakieś normalne sprężyny zamiast zmieniać nowe amortyzatory??
100% to nawet nowe nie mają :P Nowe amory mają jakieś 80-90%, nie więcej...
Gdzie to badanie robiłes?
Mathius4 chodziło m o to że są sprawne w 100% :)
A ja sie podepne.
Jak sie jezdzi na MTS + Eibach? Bo mam Ta-technix i nowe Eibachy ale po zalozeniu na zakretach za miekko a na drobnych nierownosciach za twardo.
A ja odkopie temat :p przy sprężynach -40/-35 i obniżeniu na amorach mts-a na ostatnim frezie dużo niżej siedzi samochód (te katalogowe dodatkowe -35 w dóŁ)?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.