PDA

Zobacz pełną wersję : Głośniki do MB2

t6p
24-07-12, 02:01
Chciałbym zainwestować w coś lepszego do mojego civica. Planuje wymienić przednie głośniki oraz dołożyć tylne. Potrzebna mi będzie przy tym pomoc. Na forum szukałem ale nie znalazłem nic co by mnie jakoś specjalnie interesowało. Nie chodzi o to, że jestem bardzo wymagający, lecz chciałbym po prostu kupić podłączyć i koniec. Nie chce nic wiercić, kombinować itp. Chciałbym, żeby samochod pozostał w oryginalnym stanie po za samymi głośnikami. Nie oczekuje również jakieś oszałamiającej jakości. Będę bardzo zadowolony jeśli nowy sprzęt będzie po prostu przyzwoicie / dobrze grał. Oczekuję, żeby głosniki grały czysto oraz bylo słychać bass. Podkreślam, że nie interesuję mnie łupanina w bagażniku i nic w tym stylu.

Potrzebna mi bedzie również pomoc z podłączeniem / wyprowadzeniem kabli. Otwarcie przyznaje, że nigdy nie miałem styczności z podobnymi działaniami. Jestem zielony w tej dziedzinie. Z góry dziękuje za pomoc.

wrcsti
24-07-12, 07:23
Kable do podłączenie masz wyprowadzone zarówno z przodu jak i z tyłu. Zdejmujesz boczek i wymieniasz głośniki(z przodu) a z tyłu trzeba odkręcić jedną śrubke i zdjąć ten plastikowy panel. Przód 160mm średnicy a tył bodajże 130mm.

mickee
24-07-12, 07:55
Jakie masz radio ?

t6p
25-07-12, 00:18
Kable do podłączenie masz wyprowadzone zarówno z przodu jak i z tyłu. Zdejmujesz boczek i wymieniasz głośniki(z przodu) a z tyłu trzeba odkręcić jedną śrubke i zdjąć ten plastikowy panel. Przód 160mm średnicy a tył bodajże 130mm.

Faktycznie, po odkreceniu tego panela plastikowego są wyprowadzone kable. Wcześniej jak macałem ręką nie moglem ich znaleźć. W takim wypadku już połowa drogi za mną ;)

Jakie masz radio ?

Radio: Sony CDX-4160RDS