Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Civic V d13b2

eNemesik
24-07-12, 00:04
Witam!
Mam taki problem, kupiłem sobie civic 1.3 wymieniłem klocki za 60 zł, okazuje się, że tarcze mam trochę krzywe i kilka rzeczy do wyminay z hamulcami(łącznie cena 500 zł+robota) i w tym sens, że wymieniłem te klocki i po 10 min jazdy samochód sam hamuje plus dym idze z kloców, ze nie wiem, wcześniej tego nie było tylko teraz się coś takiego zrobiło, mam wymieniać od razu te tarcze?? czy poczekać by się doszlifowały te klocki? pomóżcie mi z tym tematem : ), z góry dziękuję ; )

a tak wygląda moja honda ; )
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/599703_440041222707279_442471893_n.jpg

zakit
24-07-12, 00:45
masz zapieczone tloczki hamulcowe, raczej czeka cie wymiana tarcz, plus regeneracja/wymiana zaciskow

eNemesik
24-07-12, 12:26
okk dzięki ; ), da rade samemu to wymienić? i jak bym miał kupić to jakie? jestem zielony w temacie mechaniki.. dopiero zaczynam karierę z samochodami : ) na początek EG3 później coś mocniejszego ;) i oczywiście japoniec ; )

paweltdf
24-07-12, 12:59
oczywiście że da radę samemu, jesienią to robiłem, najlepiej kupić zestaw naprawczy np. w Inter Cars , rozebrać, wyczyścić z rdzy, założyć nowe części, nasmarować i jeździć. Nie jest to nic skomplikowanego.

Brylant1
24-07-12, 13:00
Wszystko da się zrobić samemu jeśli sie ma trochę pojęcia, jednak nie radził bym zaczynać swojej kariery mechanika od hamulców.

rozebrać, wyczyścić z rdzy, założyć nowe części, nasmarować i jeździć

A odpowietrzyć hamulcy po wymianie tłoczków już nie trzeba? Jeśli już dajesz instrukcje to rób to szczegółowo bo kolega może się Ciebie posłuchać i zrobić sobie kuku.

eNemesik
24-07-12, 13:34
mój znajomy jest mechanikiem więc z nim będę działał, to czyli kupić zestaw naprawczy zdjąć wszystko, wymienić tłoczki hamulcowe, wyczyścić, nasmarować i założyć części? ; )

no i odpowietrzyć hamulce..

Brylant1
24-07-12, 15:18