PDA

Zobacz pełną wersję : hondata s200b

dudix83
21-08-07, 20:43
Witam,
jako ze jestem prawie zielony na ten temat to prosze o udzielenie informacji jesli chodzi o zakupienie takiego cudenka :
hondata s200b (http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=330157542590&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=014)

badz

hondata stage 4 (http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Hondata-Stage-4-with-Boost-Datalog-no-lift-shift_W0QQitemZ200142485157QQihZ010QQcategoryZ3359 7QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem)

w pazdzierniku bede robil swapa na b18c4 i dodatkowo pojawi sie kompresor wiec trzeba bedzie to jakos wystroic i pytanie jest czy jesli zakupie takie cos to wystarczy do strojenia czy tez trzeba bedzie jeszcze cos kupic czy tez nie......

Oto cala lista rzeczy ktora znalazlem na ebayu wiec jesli powyzsze nia pasuje to prosze bardzo o pomoc w wyborze ( tylko prosze nie piszcie ze temat walkowany wiele razy i powiniene szukac bo naprawde ledwo znajduje czas zeby napisac jednego posta na forum.....)

lista nr 1 (http://motors.search-desc.ebay.com/hondata_Car-Truck-Parts_W0QQcatrefZC6QQcoactionZcompareQQcoentrypage ZsearchQQcopagenumZ1QQfcclZ1QQfclZ3QQfromZR2QQfrpp Z50QQfrtsZ50QQfsooZ2QQfsopZ2QQftrtZ1QQftrvZ1QQftsZ 2QQmppfqyZhondataQQsabfmtsZ1QQsacatZ6030QQsaobfmts Zinsif)

lista nr 2 (http://motors.search-desc.ebay.com/hondata_Car-Truck-Parts_W0QQcatrefZC6QQcoactionZcompareQQcoentrypage ZsearchQQcopagenumZ1QQfcclZ1QQfclZ3QQfgtpZQQfmmdZQ QfmmkZQQfposZQ5AIPQ2fPostalQQfromZR2QQfrppZ50QQfso oZ2QQfsopZ2QQftrtZ1QQftrvZ1QQftsZ2QQfyhiZQQfyloZQQ lopgZQQmppfqyZhondataQQsabfmtsZ1QQsacatZ6030QQsadi sZ200QQsaobfmtsZinsifQQsaprchiZQQsaprcloZQQsargnZQ 2d1QQsaslcZ2QQsbrftogZ1QQsofocusZbs)

skolopendra
24-08-07, 19:25
pewnie wystarczy
lecz bez hamowni i strojenia tego ustrojstwa się nie obejdzie

Furious
26-08-07, 22:42
Czy wiesz ze nie potrzebujesz kupowac Hondaty aby wystroic samochod?
Wystarczy komputer pod OBD1 (P28, P30) i tuner ogarniający Crome`a, koszt duzo duzo nizszy.