PDA

Zobacz pełną wersję : USDM Przód - problem



ChriS
19-07-12, 20:57
Witam
Właśnie wróciłem z garażu gdzie od kilku godzin przerabiam przednie lampy na usmd. Podłączyłem dwie oprawki dwuwłóknowe w następujący sposób:
Lampa od pasażera:
- zielony kabel z wtyczki z zielonym z oprawki
- dwa czarne kable z wtyczki do czarnego z oprawki
- czerwony z oprawki przedłużyłem i przerzuciłem na drugą stronę ( kierowcy )
Lampa od kierowcy:
- Kabel przerzucony od pasażera wraz z kablem od kabiny podłączyłem z kablem czerwonym
- zielony kabel z wtyczki z zielonym z oprawki
- dwa czarne kable z wtyczki do czarnego z oprawki

I teraz pojawia się problem ponieważ od przycisku w kabinie samochodu który ma wyłączać kierunek są 3 wyjścia, biorąc + z zapalniczki i kabel od obwodu usdm przycisk świeci lecz nie działa kierunek usdm.
Awaryjne i normalny kierunek działa.

Liero
19-07-12, 21:29
Tego nie mozna pomieszac,heh..Normalnie w zwyklej oprawce,masz 2 kabelki i zarowke jednowloknowa (1 kabelek od masy, 2 kabelek od kierunku).
Robiac USDM,masz 3 kabelki i zarowke dwuwloknowa,musisz poprostu sprawdzic,ktory kabelek to slabsze wlokno,i ten kabelek podpinasz pod kabelek z postojowek,ktore masz normalnie w lampie, a pozostale dwa z tej oprawki,to normalne tak jakbys mial oprawke zwykle,tyle filozofii ;) Sprawdz ktory kabelek to slabsze wlokno i bedziesz wiedzial.

ChriS
19-07-12, 21:51
A że spytam jako kompletny laik, jak to sprawdzić ? :)

cor7ez
19-07-12, 22:13
podłącz na krótko i sprawdź które słabiej świeci ;)

Liero
19-07-12, 22:24
Masz zarowke dwuwloknowa w oprawce dwuwloknowej ,z 3ma kablami,czarny kabel to masa,czyli ten podpinasz pod ( - ) z akumulatora,bierzesz sobie jakis dodatkowy kabelek na przedluzenie (chyba ze masz dosyc dlugie kable w opracwe) i pozostalymi dwoma kablami (raz jednym,raz drugim) dajesz do ( + ) z akumulatora,w ten sposob sprawdzasz,ktory jest od slabszego wlokna,a ktory od mocniejszego xd

ChriS
19-07-12, 22:42
Dla mnie elektronika to czarna magia, ale już wiem co i jak ;) dziękuje bardzo.