Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : honda gaz!



Paskov
19-07-12, 16:56
Witam.
Już prawie na 100% zdecydowałem sie załozyć gaz do hanki. Dzwonie pytam po różnych warsztatach za ile robią i na czym. Chciałem się was poradzić co najlepeij chodziłoby w moim samochodzie :P

Samochód - Honda Civic Aerrodeck 1,4 90KM d14a8 1999r.

Warsztat Auto glensk Pszczyna (jeżeli ktoś mial stycznośc proszę o opinie) zaproponował mi 2 opcje
1- Stag 300 wtrysk valtek reduktor alaska za 2500tys lub stag 300 wtrysk Hana reduktor alaska za 3100zl

inne zakłady w okolicy zywca lub bielska (jeśli ktos zna gdzie dobrze robia prosze napisać) proponowały cos takiego compact , valtek cena 2100zl lub lovato cena 2400zl lub brc cena 2800zl

Co byście proponowali doradzili dzieki.

kowal162
19-07-12, 17:35
Zapomni o valtekach i o alasce tym gównie . Jak to jest d14a8 to nie wróże sukcesu z tymi instalkami.

luchuma
19-07-12, 18:20
brc cena 2800zl



cos tanio za BRC

probestic
19-07-12, 18:24
Zapomni o valtekach i o alasce tym gównie . Jak to jest d14a8 to nie wróże sukcesu z tymi instalkami.

O valtekach, zgodze się - zapomnieć wypada. Ale alaska wcale nie jest złym reduktorem do tego silnika. Tani w zakupie, tani w regeneracji - czego chcieć więcej ?

Paskov
19-07-12, 19:51
dostalem jeszcze taka propozycje


Stag 4+
Reduktor Tomasetto Alaska
Wtryskiwacze Hana czarne
Filtr puszkowy Valtek

rooter666
19-07-12, 19:52
+1 Alaska może być, też mam d14 i właśnie alaska ogarnia temat, ten reduktor ma wydajność do 90km.

probestic
19-07-12, 20:10
Filtr puszkowy to naprawdę dobry patent; ja akurat od lat latam na filtrze puszkowym Matrix.
Staga to już jakiego Ci się zachce, lub na jakiego Cię stać :p

Paskov
20-07-12, 19:27
A co sadzicie jeszcze o elpigaz???

kowal162
25-07-12, 12:00
Ja mam u siebie taki zestawi i bardzo sobie go chwale : KME NEVO + REG FAST + Kme Silver do 150km , auto pali mi niewiel wiecej niz benzyny czyli jakies 9L/100 km a zbiera sie tak samo , w dodatku sam sobie to reguluje i jest bajka . Nie polecam brac najtanszych gratów ani tej alaski bo jak juz troche na niej pojedzisz to sie wytłucze i bedzie starasznie mulic i nie bedzie trzymal cisnienia . Wez lepszy zestaw chocby BRC lub cos na stagu np z HANA badz nawet z tymi REG FASTAMI i bedzie bajka . Ja mialem komplecik vatek + alaska i drut team i nigdy w życiu juz nie zgodze sie na takie ścierwo .

Paskov
25-07-12, 17:54
a lovato smart jest godne załozenia???

luchuma
25-07-12, 18:10
BRC i LandiRenzo sa raczej markowymi instalacjami, jesli gazownik nie spier...loli przy zakladaniu to nie powinno byc problemow ;]

Paskov
25-07-12, 21:58
odnośnie gazu. Co sprawdzic jak przygotowac autko silnik itp do załozenia gazu

Piterson
28-07-12, 16:02
jeśli silnik sprawnie pracuje na benzynie to nie musisz go przygotowywać. Zwróć uwagę jedynie na stan kabli, świec, kopułki, palca.

Paskov
29-07-12, 17:31
Dzieki Panowie jutro jade na montaż :P;)

Plastikowy
01-08-12, 21:25
zgodze sie z tym u góry to bez sensu zakladać mały reduktor do danej mocy, parownik najlepiej jak bedzie dwa razy wiekszy np do 160-180 wtedy jest zapas mocy i nie bedzie roznicy w przyspieszeniu i spalaniu oczywiscie jak nawierca w dobrym mniejscu wtryski odp. długośc i wtryski hana wystarcza beda i tak za dobre do 1.4 parownik powyzej 160km komp kme, czarne valteki tez dadza rade czerowne pe:( jakies drogie instalacje tam macie brc np kosztuje u nas 2200..
nie przesadzajmy w vtecach trzeba konkretna instalacje a do zwykłych silników taki jak 1.4 to bez sensu dac 3 tys za gaz jak troszke wiecej kosztuje caly samochód z lpg:)

Paskov
01-08-12, 21:41
a tutaj kilka fotek z instalacji http://zapodaj.net/cf9197caadced.jpg.html

http://zapodaj.net/7a58232188374.jpg.html


http://zapodaj.net/dfc41fbb45f85.jpg.html

http://zapodaj.net/8cc48d8d3931f.jpg.html

http://zapodaj.net/c3bacd62f0f77.jpg.html

Paskov
02-08-12, 15:58
odnosnie gazu. jeżdżąc 2 lata na benzynie, czy lato czy zima czy cieplo lub zimno wskazówka temperatury silnika stała mi ciagle w miejscu 2/5 a dzis zauwazylem ze wzrasta gwałtownie w górę po czym znów maleje. Nie wiem czy tak ma być czy coś jest nie tak

Piterson
03-08-12, 18:01
coś jest nie tak, poziom płynu prawidłowy?

Paskov
03-08-12, 19:25
tak plyn prawidlowy dzis tam troche pokombinowalem zobaczymy jak bedzie dalej

luchuma
03-08-12, 20:41
Czujnik temp. termostat albo zasniedziale styki od wiatraka ;)

Paskov
03-08-12, 21:59
zobaczymy wyjdzie w praniu :PPP

Paskov
08-08-12, 18:49
uklad odpowietrzyl sie sam . Na calym zbiorniku gazu czyli 34litrach robie 410km czyli wychodzi gdzies 8,20 na 100km. Wiec mysle ze dobry wynik oby tylko tak było zawsze ;P

Nowik86
08-08-12, 21:50
I co w końcu założyłeś?

Paskov
09-08-12, 17:30
lovato smart

Luczakhomer
27-09-12, 12:16
kuzyn chce kupić jazza ok 2005 rok, zastanawia się na silnikiem czy brać 1.2 czy 1.4, auto ma mieć założoną instalację gazową, który z motorów polecicie i ewentualnie jaką instalacje

Brylant1
27-09-12, 18:46
Na jego miejscu mając w planach lpg wybrałbym większą pojemność czyli 1400

Luczakhomer
28-09-12, 07:19
chodzi mi bardziej, który silnik lepiej zniesie gaz i który jest mniej awaryjny,

LemonR
03-10-12, 08:07
Oba silniki są mało awaryjne ale 1.4 jest zdecydowanie lepszy. On dokładnie ma 1350 pojemności i 83KM - lepiej się zbiera. Do zalet można zaliczyć również to że ma łańcuch zamiast paska rozrządu. Natomiast upierdliwa jest regulacja zaworów bo aby się do nich dostać trzeba zwalić cały kolektor dolotowy. Mam jazza 1.4 i na gazie przejechane dopiero 15kkm ale śmiga bez problemów. Średnie spalanie lpg 7,5-8l.

Dzida
03-10-12, 09:19
Czujnik temp. termostat albo zasniedziale styki od wiatraka ;)

Widzisz, ktoś kiedyś powiedział, że fajnie byłoby, gdyby ludzie nie wypowiadali się na temat spraw, o których nie mają pojęcia.

Piszę tylko, żeby wyrpostować bzdury, bo potem ludzie którzy nie mają pojęcia czytają to, łykają jak młode pelikany,, i wymieniają pół auta zamiast dobrze odpowietrzyc układ chłodzenia...

luchuma
03-10-12, 13:47
Widzisz, ktoś kiedyś powiedział, że fajnie byłoby, gdyby ludzie nie wypowiadali się na temat spraw, o których nie mają pojęcia.

Piszę tylko, żeby wyrpostować bzdury, bo potem ludzie którzy nie mają pojęcia czytają to, łykają jak młode pelikany,, i wymieniają pół auta zamiast dobrze odpowietrzyc układ chłodzenia...

oprócz tego moze byc jeszcze milion innych powodow :) ale zalozylem, ze uklad jest stale monitorowany pod wzgledem zapowietrzenia tudziez brakow plynu chlodniczego i jego skladu.

Dzida
03-10-12, 14:37
oprócz tego moze byc jeszcze milion innych powodow :) ale zalozylem, ze uklad jest stale monitorowany pod wzgledem zapowietrzenia tudziez brakow plynu chlodniczego i jego skladu.

Mogą byc inne powody oprócz powodów o których napisałeś, że mogą być powodami a nie mogą, lub w ogromnym prawdopodoboieństem nie są. Tu jest problem.